Serzeniş

4.8K 292 42
                                    


Bölüm  Şarkısı: Alper Ayyıldız -Derdim

"Gitmek istiyorum."

Sırtımı  verdiğim beton  zeminden  iliklerime  doğru işleyen  soğuk titrememe  sebep  oluyordu.

"Gidelim ."

Doğrulduğunda  bende duvardan destek alarak  doğruldum.

"İyi misin sen ?" Sesi  meraklı  değildi  öylesine  sorulmuş gibiydi.

"İyiyim. "

Onun bir adım gerisinde arabaya doğru  ilerlerken  ellerimi ceketimin  ceplerine  soktum.

"Ayaz."

Duyduğumuz  ses ile arkamıza  döndüğümüzde  ellili  yaşlarında  bir adam bize doğru  yürüyordu.

"Ağabey. "

Ayaz abisi olduğunu anladığım adamın elini öperken ben de kalçamı  arabanın  kaputuna  yaslayıp  bakışlarımı  onlara diktim.

"Hoş  geldin koçum. "

Adam Ayaz'ın  omzunu  babacan  bir tavırla  sıkarken  bakışları   beni buldu.

"Şafak  kızım  bu mu ?"

"Evet ağabey. "

Adam bu sefer bana yöneldiğinde  duruşumu  hiç bozmamıştım.

"Hoş geldin kızım."

Sesi  babacan  geliyordu. Gerçi  nereden  biliyorsam?

"Hoş  bulduk."

"Köye mi gidiyorsunuz ?"

"Yok ağabey  İstanbul'a döneceğiz. "

Adam bunun üzerine bakışlarını  bana yöneltsede  bir şey  söylemedi .

"İyi  oğlum Allah'a  emanet."

Ayaz abisinin  elini  tekrar öperken  bende kısa bir baş  selamı  verip  arabaya geçtim .

Çok  geçmeden  Ayaz'da  yerini almış araba asfalt yolda hızla ilerlemeye başlamıştı.

İkimizde suskunduk  ve araba da herhangi bir şarkıda  çalmıyordu.Sessizlikten  istifade  arabanın  camına  başımı  yaslayıp  akıp  giden yolu izliyordum.

Nedense o adamı gördüğüm anı her daim farklı hayal etmiştim.Hayallerimin kiminde  ağlamış  kiminde bağırıp  çağırmıştım  asıl  olana  geldiğimde  ise zemheri soğuğu  kaplamıştı  içimi .

Akşam saatlerine  doğru bir dinlenme  tesisine  giren araba ile düşüncelerimden  sıyrıldım.

"Neden girdik? "

"Çişimi  yapacağım. "

"Kaba mısın  sen  be  ?"

Normalde böyle  şeyleri  takmasam  da konu o olduğunda gıcıklık  yapmak istiyordum.

"Fizyolojik  gereksinimlerimi  gidereceğim ."

Bana oldu mu  der gibi bakarken yüzümü  camdan  tarafa  çevirip kıvrılan  dudaklarımı  sakladım .

Acıya  MeftunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin