Acıya İki Kala

2.7K 231 86
                                    

Bölüm Şarkısı:Ados-Yoruldum

  Bir adam nasıl boğar çıplak elleriyle tüm imkansızı
Hem de karşılamışken bir ton vicdansızı   

Bölümde ki en sevdiğiniz sözü belirtin lütfen.

*

Sevgilim sen boğazımda kalan o düğümdün en çok.Yokluğunu hiç bilmiyordum Allah'a şükür ama pek yakında öğrenecektim.Bunu biliyordum.Ayaz beni sardığı kollarını biraz daha sıklaştırdı.

''Ne düşünüyorsun?''

Kafamı göğsünden kaldırıp gülümsedin.

''Öpüşmek çok güzel tekrar öpüşelim.''

Gözlerimi kapatıp dudaklarımı ona doğru uzattığımda erkeksi kahkahası ile birlikte avucu dudaklarımı kapattığında gözlerimi açıp itiraz ettim ama eli ağzımı kapattığı için homurdamaktan  öteye geçememiştim.

''Ben diğer erkeklere benzemem.''

Ayaz tuhaf bir dönüşle salonun ortasına doğru gittiğinde olduğum yerde kıkırdayıp aklıma gelen fikirle ayaklarımı öne atıp koştum.Onun sırtına atladığımda kollarım hızla boynunu sardı.Ufak bir sendelemeden sonra beni tuttuğunda kahkaham evde çınlıyordu.Ayaz olduğu yerde dönmeye başladığında ona biraz daha sıkı tutunup gözlerimi kapattım.

Ölünce de böyle uçacak mıyım göğe Ayaz?

Korkularıma inat biraz daha gülüp saçlarımın havada uçuşmasına izin verdim.Sonunda beni bir koltuğa attığında o da yere oturdu.İkimizinde başı döndüğü için bir süre konuşmadık.Ben onun ensesini izliyordum o ise boş duvarı.Artık ikimizde gülmüyorduk.

Parmaklarım usulca ensesine çıktığında esmer tenine adımı yazıp gülümsedim.Ayaz bana döndüğünde gözleri dikkatliydi.Bir yanağım koltuğun zeminine yaslı bir şekilde ona bakıyordum.

Usulca yanaklarıma hava doldurup şişmiş bir balon gibi ona baktığımda yüzünde ki durgun ifade bozuldu ve dudakları kıvrıldı.

''Aptal.''dedi saçlarımı kenara doğru atarken.''Aptal çok güzelsin.''

Kalbim bin bir sancı ile kıvranırken titreyen parmaklarımı onun yüzüne uzattım.

''Bazen sanki sana doyamacak gibi hissediyorum.''

Derin bir nefes aldı Ayaz.

''O kadar yeni geldin ki.''dedim usulca.''Ne kadar çok sarılsam da yetmeyecek,dudaklarım son nefesime kadar seni öpse de mezarda sızlayacak sanki.''

Parmaklarım ile gözlerini kapattım.Yerimden usulca doğrulup dolgun dudaklarına dudaklarımı bastırdım.Ilık sıcak bir his bütün içimi kapladığında ikimiz de titredik bu hissettim.

''Daha önce gelmeliydim.''dedi Ayaz.

Parmaklarımı çekip gözlerini açtım.Şimdi burunlarımız birbirine çarpıyordu.Gözlerini bu mesafeden tek bir göz gibi görüyordum.

''Sorun değil geldin.''

Ben Şafak Terin en derinimde bir adamı seviyorum ve bu benim 19 yılımın tek güzel tarafıydı.

                                                                           Ayaz Ali Akad

Sarı saçlarını ilmek ilmek acı ile ören,on dokuzunda sırtına tonla yük olan bir kızdı benim çakırım.O beni tılsım gibi kendine çektiğinde bunun dış görünüş ile ilgili olmadığını biliyordum.Zira çelimsiz,çatık yüzlü sade bir kızdı.

Acıya  MeftunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin