Acı Bataklığında Boğulan Kalpler

3.1K 260 154
                                    


                                                  ACI BATAĞINDA BOĞULAN KALPLER

Bu bölümü yüreğim parçalanarak buraya bırakıyorum. 

Bölüm Şarkısı:Kıraç-Talihim Yok Bahtım Kara

*

Gözlerimi uyuşuk bir şekilde açtığımda ilk saniyelerde bedenimde hissettiğim sızı ile yüzümü buruşturacakken yataktaki misafirimin kahve gözlerini görmemle birlikte kaşlarımı hafifçe çattım.Ayaz bir elini yanağının altına koymuş büyük bir ciddiyetle beni izliyordu.Gözlerimi açtığımı görünce yüzünde ki ciddi ifadeyi sildi ama bakmayı kesmedi.

''Günaydın.''dedim ne diyeceğimi bilemeden.Mahmur bir ses ile.Hala daha bana dikkatli bir şekilde baktığı için rahatsızca kıpırdandım.

''Yüzümde bir şey mi var?''dedim.Yataktan doğrulacakken yataktaki elimin işaret parmağına kendi parmağını taktı.

''Kalkma.''

Sesi stabildi.Yine de ona ayak uydurup aynı pozisyonda yattım.Dakikalar boyu beni izlerken sadece sabrettim.Buna alışkın değildim. Sahnede herkesin beni izlemesi ile hiçbir ilgisi yoktu.

''Tüm gün beni mi izleyeceksin?''dedim huysuzca.''Açlıktan öleceğim çişimde geldi.''

Dudakları kıvrıldığında parmağını parmağımdan çekti.

''Kalk o zaman.''

Kararsızca ona baktıktan sonra yataktan doğruldum.Onun üzerinden atlayarak geçtikten sonra kendimi banyoya atmıştım.İlk iş olarak aynaya baksam da yüzümde tuhaf bir şey yoktu.Tabi çapaklarımı saymazsak.

''Uyurken çapaksız uyanan mı olur ulan?''

Lavobada işlerimi hallettikten sonra dışarıya çıktığımda Ayaz'ı odamda ki aynada saçlarını düzeltirken buldum.

''Çıkıyor musun?''dediğimde kafasını salladı.

''Çıkıyoruz.''

''Okula geç kalmışız ama.''dedim duvardaki saate göz atarken.

''Okula değil zaten kahvaltı yapmaya gidelim.''dediğinde kafamı salladım.''O zaman sen çık giyinip geleyim.''

Ayaz odadan çıktığında siyah bir mom Jean onun üzerine de gece mavisi bir tişört giymiştim.Saçlarımı tepeden topuz yaptığımda zayıf yüzüme baktım.Çok güzel bir yüzüm yoktu.Gözlerim güzeldi ama.İdare ederdim işte.

Kendimi incelemeye son verdikten sonra belime siyah bir kemer takmış ayaklarıma da beyaz bir spor ayakkabı geçirmiştim.Çanta olarak siyah bir kol çantası aldıktan sonra içine lazım olabilecek eşyalarımı ve ilaçlarımı aldıktan sonra odadan çıktım.

Ben salona girdiğimde Ayaz sırtı bana dönük bir şekilde telefonla konuşuyordu.

''Maç mı ? Tamam hocam.''

Telefonu kapattıktan sonra bana döndü.

''Maç mı varmış?Ne zaman?''dedim.

''Yarın.Haberin yok muydu seninde?''

Telefonumu çıkarıp ekranda ki mesajlara baktım.''Görmemişim.''dedim.

''Yarın ki maçı da alırsak finaldeyiz.''

O ayakkabılarını giyerken bende o kadar maç oldu mu diye düşünüyordum.

''Yarın hangi okulla maç?''dedim onun ardından kapıdan çıkarken.

Acıya  MeftunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin