Bilinci Vurmak

3.2K 228 30
                                    

Bölüm  Şarkısı : Cem Adrian ➰Birsen Tezer -Beni Hatırladın mı ?

🎗

Alkışlar canı gitmiş bana geliyordu.Alkışlanacak ne var ölüyorum  görmüyor musunuz ?

Gözlerimin takılı  kaldığı adam spot  ışıklarının altında gözlerini  gözlerimde  tutuyordu. Ayaz Ali Akad...

Yerinden doğrulduğunda yutkundum . Dağınık  saçlarına  vuran  ışıklar  mı onu daha güzel  yapıyordu  yoksa bilincimi  mi vurmuştu ?

Yere sağlam  basan adımları  bana yönelmişti. İnsanları kısa sürede aşıp önümde  durduğunda  terleyen ellerimi  üzerime  sürttüm.

Ellerini bana uzattığında  yapmak istediği şeye boyun  eğip  kimseyi  umursamadan  kollarına  tutunarak sahneden indim.

Bir kaç  kişinin bakışları  hala daha üzerimizdeydi.

"Gidelim. "

Kafamı usulca salladığımda beni bileğimden  tutup mekandan  çıkarmasına göz yummuştum . Kısa süre  sonra arabasında  yerlerimizi  almış  ikimizde sessizlik yeminini  etmiştik.

Düşünceler beynimde bir o yana bir bu yana dolanıyordu. Her birinin  kuyruğu  birbirine dolanıyordu. Eve gitmediğimizi  anladığımda  ona döndüm .

"Nereye gidiyoruz ?"

Direksiyondaki  eli vitese  gidip arabanın olağan  akışını  hızlandırdığında  gözleri kısa  bir an beni süzdü.

"Sakin bir yere. "

Araba kısa bir süre sonra sahil  kenarında  durmuştu. Ortalık tek tük insanlar haricinde ıssız  gözüküyordu.

Arabadan inen  Ayaz'ı takip  ederek peşi sıra ilerlediğimde  kumlara ayak basmıştık. Bir süre sonra durduğunda  bende durdum. Dalga sesleri  kulağıma  vuruyordu .Az ileride bir gurup  insan şarkı  söylüyor eğleniyordu .

"Oturalım. "

Oturdum. Onun dizlerinin biraz altında kalan bacaklarım  aramızdaki  boy farkını  özetliyordu.

"Çok mu uzunsun  ne ?"

Elindeki sigarayı yakmadan evvel gülümsedi.

"Hı hı öyleyim. "

Çakmağın  mekanik  sesinin  ardından  sigarasının  kırmızı  turuncu  ışığı belirdiğinde  gözlerimi karşıya çevirdim.

Dalgaların kıyıyı  aşındırma  sesleri kulağıma  gelse de görüşüm  kapalıydı.

"Bu gün  sahnede neden öyle dedin?"

Ona bakmayı reddettim.

"Bilmem öyle  geldi içimden."

Bir süre konuşmadık . İkimizde düşünceliydik.

"Hayatında hiç birisi oldu mu ?"

"Niye soruyorsun  ?"

Saçlarını  umursamaz bir tavırla silkelediğinde nefesimi  tuttum.

Çok güzelsin.

"Cevap versene kızım ."

"Birincisi kızın  falan değilim  ikincisi olmadı."

Sessiz kaldığında  aynı soruyu bende ona yöneltecektim  ki telefonunun  melodik  sesi aramıza girdi.

"Buyur ağabey. "

Acıya  MeftunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin