Bölüm Şarkısı :NF-Let You Down
...
Düşüncelerim pare pare dağılıyor acı beni kıskıvrak yakalıyordu.Acıdan nasıl kaçabilirdim bilmiyordum.
Gözümün önüne düşen nostaljik görüntüler canımı daha da sıkarken boğazımdaki kötü tat ile kollarımı beni tutan bedene daha sıkı sardım.
Gözlerimi aralayabildiğimde apartmana giriş yaptığımızı fark ettim.Tüm yol boyunca bilincim kapalı mı kalmıştı yani ?
Cam kapıya düşen yansımamıza kısaca baktım . Bir kedi yavrusu gibi onun boynuna sinmiş kollarımı boynuna sarmıştım.
Bedenim o kadar halsizdi ki ağrılarımın nereden kaynaklandığını dahi hissetmiyordum.
"Ben yürüyebilirim. "
Gözlerini usulca bana indirdiğinde bana umutsuz vakaymışım gibi baktı .
"Dedi gözlerini yarım gündür açamayan sarışın. "
Yenilgi ile kafamı tekrar omzuna yasladım . Biraz zorlanarak da olsa paspasın altında ki anahtarı alıp kapıyı açtığında kısaca etrafa bakındı .
"Odam orada koridorun sonunda. "
Aradığı sorunun cevabını bularak adımlarını oraya sürdüğünde bacaklarımı bir yere çarpmama dikkat ederek beni odaya soktu.
Dışarıdan vuran sokak ışığının aydınlattığı odada ki yatağıma beni bıraktığında kollarım sızladı .
Bunu düşünmemeliydim.
"Bir doktor çağıracağım. "
İtiraz etmek için ağzımı açacağım sırada bana sert bir bakış attı.
"Bir tanıdığım var bari ben arayayım."
Kaşlarını kaldırmış beni süzüyordu .
"Telefonumu ver ."
Cebinden benim telefonumu çıkardığında ne ara cebine almıştı onu bile bilmiyordum .
Bulanık gözlerimle zor da olsa Deniz'in numarasını bulup çevirdim .
"Alo, Şafak? "
Saatten bihaberdim fakat sesi uyku mahmuru geliyordu .
"Biraz rahatsızlandım gelebilir misin ?"
Normalde böyle bir şey istemeyeceğimin bilincinde olarak şaşırdığını biliyordum.
"Sen iyi misin ? Sorun ne ?"
Derin bir nefes aldım . Ayaz'ın üzerimdeki bakışları beni geriyordu .
"Hayır yalnız değilim yanımda bir arkadaşım var."
Lütfen anlasın .
"Ha. "
Bu onun normalde vermeyeceği bir tepki olsada uyku sersemliğine veriyordum .
"Tamam tamam anladım yanında birisi var.Geliyorum evin adresini konum at."
Telefonu kapadıktan sonra ona konum atıp telefonu köşeye koydum.
"Kendi tanıdığın doktoru çağırdın da ne oldu? "
Sesi huysuzdu .
"Ne belli senin doktorla beni zehirlemeyeceğin. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acıya Meftun
Teen Fiction"Senin adın Şafak .Zihnimde ihtilalin var." Onun adı Ayaz Ali Akad .Fısıltısı vurur kimsesiz kıyılarıma. "Benim adım Şafak zihnimde bir mayın var." Ölmek üzere olan bir kadının ruhunun güncesini, bir genç adamın kalbinin sapmış pusulasını...