Kibritlerin Tutuşması

3.3K 249 133
                                    

                                                                 🔥Kibritlerin Tutuşması

Bölüm Şarkısı:Sertap Erener-Rüya

Bölüm Şarkısı:Bağzıları-Ağlama Bebeğim

Duyduklarımı idrak ettiğim birkaç saniyenin ardından beynimde çalan alarm seslerini sakinlikle susturup çocuğu daha yakından inceleyerek elimde ki sigaramı bitirmiştim.Bir süre sonra çocuk içeriye girdiğinde bende içeriye geçip kahvaltı yapmak için okuldakilerin yanına yöneldim.Öğrenciler dağınık bir biçimde oturmuşlardı ve bizim okul harici olanların da arada olduğunu görünce ikinci okulunda geldiğini anlamış olmuştum.

Etrafta Ayaz'ı göremiyordum.Dengesiz çocuk sabah kapıma kadar gelip nasıl bir anda kaybolabiliyordu.

''Hadi Şafak Terin konferans salonuna geçilecek on dakika sonra.''

Yanımdan yıldırım gibi geçen müdüre göz devirip kahvaltı tabağımı doldurduktan sonra boş bulduğum bir masada sessizce kahvaltımı yapmıştım.Biraz hızlı olup konferans salonuna gitmeden ilaçlarımı almak istesem de ben daha kahvaltımı bitiremeden salona geçmemiz için anons yapılmıştı.

Öğrenciler otelin dev salonuna geçerlerken kendi aralarında konuşuyor muhabbet ediyorlardı.Gözüm sürekli Ayaz'ı aradığı için bana selam veren bir iki kişiyi kabaca yanımdan kovmuştum.Bir an önce onu bulup duyduklarımı anlatmak istiyordum.

Büyük salonda herkes gibi bir yere oturduğumda bu kalabalığın içinde Ayaz'ı bulamayacağımı anlamıştım.

''Evet sevgili öğrenciler öncelikle iki okulda hoş geldi.''

Sahnede duran adamı tanımasam da otel görevlisi olabileceğini tahmin ediyordum.Kısa çaplı bir alkışın ardından adam konuşmaya devam etmişti.

''Sizden tek isteğimiz bu kısa çaplı organizasyon boyunca birbirinizle iyi geçinmeniz ve dikkatinizi geleceğinize vermeniz.''

Sahneyi adamdan devralan ve kendini bir danışman olarak tanıtan kadın meslek seçimi hakkında konuşmaya başladığında sıkıntı ile oflayıp kafamı geriye yatırdım.Çok sıkıcı bir saatin ardından öğrencileri salmışlardı.

Herkes farklı taraflara dağılırken ben odama gitmeyi tercih ederek katımın merdivenlerini ağır ağır çıkmaya başladım.Bir taraftan gidip dinlenmek istiyor bir taraftanda Ayaz'a gidip duyduklarımı söylemek istiyordum.

''Baksana.''dedim birkaç defa onun yanında gördüğüm bir çocuğa.Çocuk laf atmama şaşırarak duraksadığında yanına ilerledim.

''Ayaz'ın odası nerede biliyor musun ?''

Çocuk gülecek gibi olsa da yüzümde ki ifadeyi gördüğünde buna son verdi.''Bir üst katta 789 numaraları.''

Ona kısa bir baş sekamı verdikten sonra üst katın merdivenleri tırmandım.Odaların numaralarını gözden geçirerek ilerlerken sonunda 789 numaranın önüne geldiğimde kendime tereddüt imkanı tanımadan kapıyı çaldım.İçeriden bir iki dakika boyunca ses gelmeyince Ayaz'ın odada olmadığını düşünecekken kapı aralandı.

Gözlerime düşen görüntüsü ile kaşlarımı çattığımda beni gördüğü için ifadesi değişti.''Bir sorun mu var ?''

O kadar hasta duruyordu ki bu halde ile bana böyle bir soru sorduğu için sinirle doldum.

''Bu halin ne ? ''dedim.

''Hastayım biraz yatayım geçer.''Klasik cümleyi de duyduğuma göre bu ihmalkarlık için bir alkış gösterisi yapabilirdim.

Acıya  MeftunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin