Bölüm Şarkısı:Ayna:Ölünce Sevemezsem Seni
Bu çifti yazmak ruhumu tüketiyor. Size ve kendime sonlu mutsuz bir hikaye anlatmaya söz verdim. Ruhumuz acıya doyana dek mutlulukla kalın.
İntegram:Eminereveur
*
Hayatımın önemli bir kısmı sokaklarda ve gazinolarda geçmişti. İğrenç insanlara katlanmış, soğuk zeminlerde yatmıştım. Ziyan olmayacak bir zekam vardı. Bir işime yaramıyordu. Ölümüme gün saymak çok bir matematik gerektirmiyordu zaten.
Serum takılı kolumdan destek alarak biraz doğrulup gözlerimi araladım. Bacağımda ve başımda derin bir ağrı ,sol karın boşluğumda da zonklama tarzında bir ağrı vardı.
''Uyandı.''
Kim olduğunu bilmediğim bir kadın başımda dikiliyordu ki onun bir hemşire olduğunu fark ettim.
''Bunu anlamak için çok zeki olmana gerek yok.''
Hemşire şaşkınca bana bakarken Elif'in simasını gördüm.
''Sen ona bakma Azrail tepesine dikilince agresif oluyor.''
Elif'e ters ters baktım.
''Ağrıların ne durumda?''
Yüzümü buruşturdum.
''Bok gibiyim.''
Elif güldü.''Erkek arkadaşın çok endişeliydi bir ara hepimizi öldürecek gibiydi.''
Zihnim ansızın kapılarını son görüntülere açtığında onun yanında bayıldığımı hatırladım.
''O nerede?''
''Dışarıda seni muayene edeceğim için çıkmasını istedim.''
Elif üzerimde ki örtüyü kaldırıp hastane elbisemi kasıklarıma değin çekti.Kaşları çatılmıştı.
''Morlukların artıyor.''
''Yapma ya altı senenin birikimi bu mu yani?''
Elif'in ters bakışlarına aldırmadım.
''Kısaca ölüm kapıda mı diyorsunuz doktor hanım?''
Elif elbisemi aşağıya indirdi.
''Zevzeklik etme.Çocuğa içeri girmesini söyleyeceğim birazdan bir kalp doktoru gelip seni görecek.''
Elif çıktıktan kısa bir süre sonra kapı tekrar aralanmıştı.Ayaz kapıda gözüktüğünde sırtımı biraz daha doğrulttum.Üstü başı dağınıktı.Kaç saat geçmişti acaba?
''Hep orada mı duracaksın?''
Gülümsedim.Donuk gözlerle bana bakmaya devam ediyordu.
''Gelsene.''
Uzattığım elime kısaca bakıp adımlarını bana sürdü.Tepemde dikildiğinde bedeninin iki yanında asılı duran eline tutundum.
''Yanıma uzanmak ister misin?''
Ayaz elini sertçe elimden çekerek iki adım geri gitti.
''Nasıl hiçbir şey olmamış gibi davranabilirsin?''
Sesi odada büyük bir yankı uyandırmıştı dışarı da çıktığına emindim. İlk defa bu kadar agresifti.
''Sen öylece düştün.''
Parmaklarını stresle saçlarından geçirdi.''Bilincin yoktu.Buraya geldik herkes koştu.Sen ölüyordun.Doktorlar kalp ritmini düzene sokamadıklarını söylediler...''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acıya Meftun
Teen Fiction"Senin adın Şafak .Zihnimde ihtilalin var." Onun adı Ayaz Ali Akad .Fısıltısı vurur kimsesiz kıyılarıma. "Benim adım Şafak zihnimde bir mayın var." Ölmek üzere olan bir kadının ruhunun güncesini, bir genç adamın kalbinin sapmış pusulasını...