ARAF

4.1K 278 55
                                    

Bölüm  Şarkısı- Gece /Bana Bir Şarkı  Söyle

"Yaralarına  dokunuyorum  suç  mu hem? "

Dokunma  suç değil ama kimsesiz topraklarıma  saldırı.

Dokunma  bak beynimde  bir mayın  var.

Dokunma Ayaz Ali Akad  benim yarınım  varsada  yarınlarım  hayal.

Yutkundum  sanki boğazımda  bir cam kalmıştı.

"Okul."

Eli yüzümden  düşerken  hızla arabaya doğru yürüdüm .

"Hadi okula gidelim çantam  orada kaldı . "

Kulpa  asılıp  yolcu koltuğuna  oturduğumda  bakışlarımı  dışarıya dikmiştim .

Hayır ona bakmayacaktım.

Kısa bir yolculuktan sonra okulun önünde duran arabadan arkama  bile bakmadan inip  okula girmiştim.

Hayır bildiğin  şu  an koşuyordum. Kızlar tuvaletine  kendimi attığımda  dersten dolayı boştu  zaten.

Sırtımı  kapıya  yasladığımda  elim sol göğsüme  kapanmıştı.Delice çarpan kalbim  avucumu  delip  geçecek gibiydi.

"Seni  sikik  eros  o oklarına  sahip çık."

Çıkış zili okulda duyulduğunda  nihayet lavobadan  çıkmıştım.Sınıfa çantamı almaya girdiğimde  gözler bana dönse de  ses eden olmamıştı.Yine de yüzlerinden  derse girmediğim  için şaşırdıklarını  anlayabiliyordum.

"Tatlım çok önemli bir konuyu kaçırdın."

Yeliz bana sırıtırken  onu umursamadan çantamı  koluma astım.

"Bak ne diyeceğim beni çalıştırmak  ister misin ?"

Duyduğunun  şoku  ile ağzı açıldığında  ona biraz daha yaklaştım.

"Sen ciddi misin ?"

Yüzümde ki gülümseme genişlerken sınıf merakla bizi izliyordu.

"Tabi şaka yaptım  salak ben zaten bunları adım  gibi biliyorum."

Bozulan yüzüne merhametle  baktım.

"Yeliz eğer en zirvedekiyle  yarışmak yerine kendinle yarışırsan  zirve senin olur."

Onu ardımda bırakıp sınıftan çıkarken derin bir nefes aldım. Gerçekten  zeki bir kızdı  fakat benimle yarışmaktan kendini alamıyordu.

Aslında bizim en büyük sorunlarımızdan  biri de iyi olmakla  yetinmemekti. Kısacık  ömrümüze  neden  bu kadar çok  hedef,  istek sığdırıyorduk?

" Aha  şu  beyaz çizgilere  basarsam  şerefsizim. "

Sekerek  ilerlediğim  koridorun  boş  olması  işime gelirken  dikkatimi  tamamen  çizgilere  vermiştim.

Acıya  MeftunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin