Another Shocking News.

3.9K 379 109
                                    

Instagram: Soompi

Instagram: Soompi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❤️925,046 

Kalplerimiz durdu!

Nefes almayı bir anlığına unuttuk!

Birkaç gün önce YG ile anlaşma imzalayan Kim Soo Jin'in ilk projesi G-Dragon ile kamera karşısına geçmek oldu. 

Fotoların yayılması ile tüm netizenler arasında büyük bir kaos ortaya çıktı. Birbirlerine yakın oldukları belli olan ikilinin Güney Kore'nin yeni çifti olması bekleniyor.

Peki ya eski sevgili ve ikiz kardeşin tepkisi ne olacak?

G-Dragon tüm halkın sevgilisi olsa da, kalp kırmak konusunda kimse onun üstüne çıkamaz. İşte bu yüzden endişelerin ortaya çıkacağını hepimiz çok iyi biliyoruz.

İşler gittikçe karışırken ise yeni haberleri heyecanla bekliyoruz!

Siz kimin tarafındasınız?

G-Dragon ve Kim Soo Jin çifti mi?

Yoksa Park Chanyeol ve Irene çifti mi?


-Yorumlar zorunlu olarak kapatıldı- 


Soo Jin oturduğu koltuktan başını kaldırdı ve telefonda görüşmesini bitiren GD'ye baktı. 

"Her şey için teşekkür ederim." dedi minnet dolu ifadesini gizleyemezken.

"Önemli değil Soo-Soo. Gereksiz haberlerden dolayı başının yanmasını istemem."

Tüm içtenliği ile ona bakan bu adama karşı Soo Jin bir kez daha minnet duydu. Ünlü bir derginin kapak çekimlerimde yer aldıklarından beri magazin sayfalarındaki haberler çığrından çıkmıştı ve ortalık iyice karışmıştı. Yorumlarda insanlar öyle teoriler üretmeye başlamışlardı ki, en sonunda GD'den yorumların susturulması için yardım istemek zorunda kalmıştı.

Dahası bu da yetmiyordu.

Bir yandan Kai zorluyordu.

Öbür yandan ise onu düşünüyordu.

Birkaç gün önce Chanyeol'un o kız ile olan fotoğraflarını gördüğü andan beri öfkesi gittikçe büyüyordu. Tuvalette karşılaştıkları anda yanından kaçmış olsa bile şu anda yüzüne bağırmak istiyordu.

Neden ona nispet yapıyordu ki?

Kariyeri için aşkını kenara atmış bu pislik, neden şimdi canını acıtmak için uğraşıyordu?

Her şey bitmemiş miydi?

Neyi kanıtlamak istiyordu?

"Neyin peşindesin Park Chanyeol?" diye mırıldandı kendi kendine Soo Jin.

Bu soruyu GD'nin duyduğunu fark etmemiş gibiydi çünkü tek düşündüğü Park Chanyeol'du. Kalbini göğüs kafesinin içinden alıp paramparça eden o caniyi düşünüyordu. Altı koca senede sonunda onu unutması gerekiyordu ama bunu başaramamış gibiydi.

Kim Soo Jin'in verdiği savaşı tam şu anda GD çıplak gözleriyle görüyordu ve nedense geçmişte kalan bu aşk GD de hayranlık uyandırmıştı. Bir insanın uzaktan bir insanı altı yıl sevebilmesinin imkanı olduğunu düşünmüyordu ve bu inanılmaz kız yüzünden tekrar büyülenmişti.

"Anlamıyorum ki... Madem bu kız ile sevgili oldu neden o gece benimle konuşmak istedi?"

Soo Jin kendi içinde yaşadığı kavgasına devam ederken en sonunda G-Dragon'ın dudakları zevkle yukarı doğru kıvrıldı. Karşısında duran saf ve bir o kadar güzel olan kıza bakarak mırıldandı.

"Seni isteyen çok fazla kişi var ama farkında bile değilsin tatlım."



Akşam 20.00' de dört bölüm daha atmamı isteyenler buraya kalp bıraksın :)

Son olarak pamuk eller oylara :)

Koi No Yokan | Park ChanyeolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin