Herkes ile arasına mesafe giriyordu Soo Jin'in.
Jong-in onu görmezden geliyor, Baekhyun ile Sehun kararı yüzünden ona üzgün bakışlar atıp buluşmamak için bahane uyduruyorlardı.
Ve Soo Jin artık bundan bıkmıştı.
GD yanında olsa bile kendi ailesini özlemişti. Onlar ile vakit geçirmenin ne kadar değerli olduğunu biliyordu ve sanki Amerikaymış gibi onlara karşı bir hasret filizlenmişti içinde. Bu yüzden hiç düşünmeden eve doğru sürmeye başladı.
Ne de olsa artık boş vakti daha fazlaydı.
Kimseye söylemese bile Chanyeol diziyi bıraktığı anda o da diziyi bırakmıştı. Koi No Yokan ise Soo Jin ayrılışı ile tamamen iptal olmuştu. Yönetmen ne kadar devam etmeyi düşünse de, Soo Jin başka biriyle çalışmak istememişti. Özellikle GD'ye Chanyeol'un rolü için teklif sunulması düşünüldüğü anda bırakacağını anlamıştı Soo Jin.
Şimdi ise eve gelmişti. Havası bile tam bu anda Soo Jin'e farklı gelmiş, içi mutluluk ile dolmuştu. Tedirginliği ise kapıyı yavaşça çalmıştı.
"Geliyorum!"
Tanıdık ses ile Soo Jin'in gözleri anında yaşlar ile doldu. Kapı açıldığı anda ise minik bedenini öne atıp ona sarıldı.
"Özür dilerim abi."
Güçlü kollar bu cümle ile anında ona doğru dolandı. Ona karşı suçlu olduğu anda abi derdi Jong'in için. Şimdi ise yine suçluydu Soo Jin ama kırgındı da. Hayatı için. Yaşadıkları için.
"Onu görmek beni üzüyor. Sadece onu unutmak istiyorum ve GD bunu başarsın istiyorum." dedi hıçkırıklarının arasında.
"Mutlu musun? Önemli olan bu." dedi Jong-in kardeşinin başını öpüp kokusunu içine çekerken.
"Mutlu olmak için çabalıyorum."
"O zaman yanındayım. Her zamanki gibi. Sonsuza kadar."
"AYGUĞĞĞ SONUNDA."
Gelen bağırış ile kapıdan ikizleri dikizleyen Baekhyun ve Sehun ortaya çıkıverdi. Heyacanla birbirlerine sayılan ikizlere aralarına alıp sımsıkı sarılmaya başladılar. Soo Jin bu aileyi ne kadar sevdiği bir kez daha anlarken Sehun en sonunda boğulmadan durmalarını sağladı.
"Bence bunu kutlamalıyız." dedi kaşlarını oynatıp hala heyecanını belli ederken.
"Peki, nasıl kutlayalım?"
Gelen soru ile Sehun herkesin suratına sinsice teker teker baktı ve birden akciğerleri tükenene dek bağırdı.
"TATİLE GİDİYORUZ!"
Çok iyi bir insan olduğum için bir bölüm daha yayımladım dcfvgbhnjm
ARTIK YENİ BÖLÜM 180 OY VE 200 YORUMDA GELSİN. SABREDEBİLİRSEM CFVGBHNJ
1) Sizce bu tatilde neler olur?
2) Akşam bölüm gelse mi ya?
3) Sehun neden böyle mal? Yazar neden bölüm yayımlamadan duramıyor cfvgbhnjmk
4) Artık bölümlerde biraz eğlenelim değil mi?
Kpop hesabım:
Instagram: aurora_mensiss
Takip edin, konuşalımcfvgbhnjmkö
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi No Yokan | Park Chanyeol
FanficOnu ilk gördüğümde yelkovan ve akrep yarışı bıraktı. Zaman durdu. Ve aşık oldum.