Park Chanyeol neden buradaydı hiçbir fikri yoktu.
Herkes gibi SM'in toplantısına gitmeyi bekliyordu ama menajeri onu kolundan tutup bambaşka bir araca bindirmişti. Şaşkınlığını üstünden atamamış Chanyeol ise sadece ona uymuştu.
Şimdi ise bir film setine gelmişlerdi.
Tarihi bir film setinde ne işi olduğunu anlayamadan araçtan inmiş ve insanların şaşkın bakışları arasında tanıdık bir yüz görmüştü.
Lee Chang Min.
Ünlü yönetmen Lee Chang Min.
Birkaç yıl önce bir projede birlikte yer almışlardı ve bu yönetmenin ne kadar başarılı olduğunu anında anlamıştı Chanyeol. Ona olan saygısı büyüktü ve onu burada görmesi ayrı bir şaşkınlıktı.
En sonunda Chanyeol'a doğru heyecanla gelen yönetmen hemen önünde durmuştu ve elini onun omzuna atmıştı.
"Chanyeol-sshi uzun zaman oldu evlat."
"Evet, efendim. Nasılsınız?"
"Ben çok iyiyim ve seninle konuşacağım çok önemli bir konu var." dedi Lee Chang Min.
Chanyeol'un bu durumda kafası iyice karışırken ise sadece yönetmene baktı. Olması gereken toplantı yerine neden buradaydı hala bilemiyordu ama Lee Chang Min'in bakışlarında birkaç sır yatıyor gibiydi.
"Ne konuşacaksınız?"
Lee Chang Min etraftaki insan kalabalığında göz gezdirdi ve özel karavanını gösterdi.
"Neden karavanıma gitmiyoruz?"
"Gidelim tabiki ama ben hala konuyu anlamadım." dedi Chanyeol saygıyla.
Lee Chang Min heyecanla gülümsedi.
"Konumuz Koi No Yokan evlat. Koi No Yokan."
Tüm bölümler 60 oy aldığında yeni bölümler gelecek.
Hoşçakalın :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi No Yokan | Park Chanyeol
Fiksi PenggemarOnu ilk gördüğümde yelkovan ve akrep yarışı bıraktı. Zaman durdu. Ve aşık oldum.