Birkaç saat önce...
"Plana uymaya hazırsın değil mi Sehun?" dedi Chanyeol gergince etrafta dolaşırken.
"Hazırım tabi. Kaç yıldır bu anı bekliyorum ben be."
Bu cümle ile Chanyeol kardeşi sayılan adama döndü ve minnet ederek omzuna vurdu. O olmasa ne yapardı asla öğrenmek istemiyordu.
"Halledeceğiz değil mi?"
Birkaç dakika sonra soru korkuyla dudaklarından çıktı Chanyeol'un.
Sehun göz kırptı.
"Sen onu bana bırak. Ortalığı birbirine katacağım."
İşte Chanyeol de bunu istiyordu.
Dünya birbirine karışsın.
Soo Jin ona kalsın.
---------------------------
"Çık odamdan."
Soo Jin öfkeliydi. Karşısında duran adamı bir kaşık suda boğacak kadar öfkeliydi hem de. Ona sırıtarak bakan Chanyeol bile öfkesini azaltamazdı. Aksine daha da artırıyordu.
"Çıkmıyorum."
"O zaman ben giderim!"
Soo Jin karşısında duran heybetli bedeni geçerek odadan çıkmaya çalışırken bileğine kaplayan el ile durdu. Şimdi ona daha da yakınlaşmıştı. Erkeksi parfümüne karışan güzel kokusu burun deliklerine doluyor, ona sarılmak istiyordu.
"Bırak beni." dedi sesi kendini bile ikna etmezken Soo Jin'in.
"Bırakmayacağım. Bundan sonra hiçbir şey umrumda değil."
"Bu kelimeleri birkaç sene önce duysam, gerçekten dünyanın en mutlu kadını olurdum ama artık umrumda değilsin."
Chanyeol buna inanmadığını anında belli ederken Soo Jin'in beline hızla sarıldı, aşık olduğu bedeni kendi bedenine yapıştırdı.
"O yüzden mi kendi kendine bana sövüyordun? O yüzden mi o fotoğraf yüzünden öfken bana gittikçe daha da artıyor?"
Nefesi dudaklarına vuruyordu Soo Jin'in. Aralarındaki çekim ise gittikçe artıyordu.
"Benden ne istiyorsun Chanyeol? Birbirimizi yorduğumuzun farkında değil misin? Sen Irene'e git, bende GD'ye."
Kalbinin istemediği cümleler dudaklarından dökülmüştü Soo Jin'in.
"O pezevengi öldürmemi mi istiyorsun Soo Jin?"
"O kızın fotoğrafını beğenip utanmadan bana mı geliyorsun Park Chanyeol?"
Bir süre sadece birbirlerine baktı aşık çift.
Kelimeler havada asılı kalmışken ise Chanyeol artık umursamadı.
Hızla dudaklarını özlem duyduğu dudaklara yapıştırdı.
Ve gerisi önemli değildi.
Yıllardır birbirini arayan kalpler en sonunda buluşmuştu.
Instagram: Sehun
❤️4,105,346
AY.
NE PAYLAŞTIM BEN YA?
tÜh.
Dip Not: Hayırlı olsun gençler @KimSooJin @ParkChanyeol
İkinci Dip Not: Yuva kurmak isteyenler dm atsın. Çok cömert adamım, yardım ederim valla :)
Üçüncü Dip Not: BİR NAZAR DUANIZI ALIRIZ.
Dördüncü Dip Not: @Sm baba affet beni :(
Beşinci Dip Not: Sıçtım.
Altıncı Dip Not: Siktir.
Yedinci Dip Not: YORUM VE OYLARINIZI BEKLİYORUZ. VERMEYENE KÜSERİM VALLA.
(Yeni bölüm 250 oy ve 300 yorumda gelecek. Artık bir yardımcı olun şu yazarınıza. Sıralamalarda yükselelim.)
Bölüm için bir kalp.
Hadi bakalım :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi No Yokan | Park Chanyeol
FanfictionOnu ilk gördüğümde yelkovan ve akrep yarışı bıraktı. Zaman durdu. Ve aşık oldum.