Üç hafta sonra...
"Yine mi telefonu kapalı?" dedi D.O endişeyle telefona bakan Kai'ye doğru.
Kai sadece başını salladı. İçindeki endişe gittikçe daha da büyüyordu.
Ona ulaşamıyordu.
Kim Soo Jin üç haftadır hiçbir yerde yoktu.
Babalarının ölü bedeniyle dakikalarca yalnız kalan ikiz kardeşi hastaneden sonra ortalıktan yok olmuştu. Cenaze törenine bile gelmemişti Soo Jin.
Sadece gitmişti.
Kimse nerede olduğunu bilmiyordu.
Kimse ne yaptığını bilmiyordu.
"Onu artık bulmalıyız." dedi D.O önündeki yemek ile sessizce oynarken.
"Peki nasıl?" dedi Kai.
Kimse onun yerini bilmezken nasıl Soo Jin'in iyi olup olmadığını öğreneceklerdi?
Nasıl?
Instagram: Soompi
❤️939,656 💬575,752
En sonunda kameralarımıza yakalandılar.
Üç haftadır hiçbir şeyde gözükmeyen ünlü ikizlerden Kai bir restaurantta görüntülendi. EXO üyelerinden D.O yemekte Kai'ye eşlik ederken ünlü idolün çok iyi gözükmediği herkesin gözüne çarpan ilk ayrıntı oldu.
Tüm bunların yanı sıra ise herkesin merak ettiği diğer kişi Kim Soo Jin.
Haftalardır tek bir karesi olmayan güzel oyuncu yüzünden çekimlere bir süre ara verildiği konuşuluyor.
Koi No Yokan'ın çıkış tarihi ertelenirken ise Kim Soo Jin'in nerede olduğu hala merak konusu...
Yalnız başına mı?
Yoksa acısını biriyle paylaşıyor mu?
Ş: Altı üstü babası öldü. Bu ne abartı?
J: Kızı rahat bıraksanıza!
Q: Herkes o diziyi beklerken, Soo Jin bencillik ediyor.
H: Tabiki diziye ara verebilir, babası vefat etti!
L: Sorumluluklarını yerine getirmeli. Dizi çok önemli bir proje.
P: Önemli olan yasını rahat bir şekilde bitirmesi. Umarım Soompi uzun süre onu yakalayamaz.
Ğ: Soo Jin ölseydi de, bir daha o lanet yüzünü görmeseydik...
Overlokçu: İnsanların acılarını yaşamalarına bile izin vermiyorsunuz. Sizin merakla beklediğiniz o diziden çok daha gerçek olaylar var dünyada. Dizi mi ertelendi? Bir önemi yok. Acısını bir insan ile bir geçiriyor? Bunun da önemi yok. Önemli olan dünyadan uğurlanan bir babanın acısını yaşayan evlatlar. Kendinize gelin ve azıcık insan olun. Yorumları okudukça sadece midem bulanıyor, kendinize insan demekten utanmayanlara yazıklar olsun.
Bir bölüm daha ister misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi No Yokan | Park Chanyeol
FanfictionOnu ilk gördüğümde yelkovan ve akrep yarışı bıraktı. Zaman durdu. Ve aşık oldum.