Hikayeyi oylayan ve yorumlarda şunu da yazsana bunu da yazsana diyen bir sözde okuyucu hikayemin aynısını kopyalayıp Baekhyun versiyonuna çevirmiş. Kurgu, fotoğraflar... Hepsi tıpatıp aynısı ve artık sabrım taştı.
Hikayenin adını çalan, kurgusunu alan birçok insan ile karşılaştım ve gerçekten artık yoruldum.
Ben EXO'yu sevdiğim için bu hikayeyi yazdım. İnsanlar çalsın ve tekrar yayımlasın diye değil. Bu kişilerin ismini vermedikçe herkes üstüme gelmeye devam etti.
Yoruldum.
İnanın yazar olmayan bu tür hırsızlardan yoruldum.
Bölümler tekrar ne zaman gelir bilmiyorum artık. Her bölüm hazır ama o yayımla tuşuna basmak bile istemiyorum şu an.
Özür dilerim.
Sadece yoruldum.
Instagram: Park Chanyeol
❤️5,025,646
12 Ekim 2009.
Bundan yıllar önce fotoğrafdaki o güzel kadına aşık olmuştum. Kendi benliğini bilmeyen, hayalleri için yaşayan uzun boylu küçük çocuk onu gördüğü anda neler yaşayacağını bilmişti. Dans ederken büyüleyici olan, utanınca şapşallıkları beni kendine bağlayan o kız kalbimi anında ele geçirmişti. Hatalarımla onu kendimden uzaklaştırdığımda ise kalbim onunla birlikte başka bir yere gitmişti.
Yıllardır yeni dünyam ve sizler ile onun varlığının üstüne beyaz bir örtü örtsem de hiçbir zaman tam olamamıştım artık.
Eksiktim. Bitkindim. Kırgındım.
Sonuçta kalbi olmayan bir adam nasıl yaşardı bu hayatta?
Şimdi ise tam bu anda her şeyi silmek istedim. Güzel anılarımız dışında başka hiçbir duygunun var olmaması için yemin ettim ona. Beni tekrar kabul etmesi için her şeyi yapacağıma söz verdim.
Bu yüzden size geldim bugün, hayallerimi sizinle paylaşmak için.
Kalbi tamamlanan bu yeni adamı kabul etmeniz için.
Ona tekrar kendimi affettirmeme izin vermeniz için geldim.
Bizim yanımızda olun.
İnsanların ne dediklerini değil, aşkı için nefes alan bu iki insanı düşünün.
Ve son olarak,
Koi No Yokan sevgilim.
Sonsuza kadar Koi No Yokan.
Akrep ve yelkovan durduğundan itibaren sana ait olan kalbi kabul et.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi No Yokan | Park Chanyeol
Fiksi PenggemarOnu ilk gördüğümde yelkovan ve akrep yarışı bıraktı. Zaman durdu. Ve aşık oldum.