Instagram: Soompi
❤️725,676 💬340,781
Bu senenin en beklenmedik partisinden size sıcak haberler ile geldik.
Park Chanyeol , Kim Jong-in ve Kim Soo Jin kardeşlerin doğum günü partisine geldi!
Aldığımız haberlere göre her dakika Exo'nun yanında olan Chanyeol eski sevgilisinin olduğu tarafa bir kere bile bakmamış.
Doğum gününü kutlayıp, geçmişlerini tüm sosyal medyada duyuran Park Chanyeol neden bu kadar soğuktu kimsenin bir haberi yok ama bizim ufak bir tahminimiz var.
O da G-Dragon.
Kim Soo Jin ile tüm gece yan yana olduğunu bilinen ünlü idol, güzel oyuncuyu yeni hedefi olarak belirlemiş.
Sosyal medyasında alenen olmasa bile ondan ne kadar hoşlandığı gösteren G-Dragon bakalım hedefine ulaşacak mı?
Son olarak da tüm Dünya'nın eski aşıkların hikayesini bildiğine emin olsak da size küçük bir özet geçmek isteriz.
Yaklaşık 10 sene önce Kim Soo Jin ve Park Chanyeol SM Entertainment'ta birlikte stajer olarak çalışmaya başlamışlardı.
Çok kısa sürede birbirlerine aşık olan çift aşklarını gizlemekten asla çekinmemişlerdi ve SM ilk defa bir çifte çıkış yapmadan görülmelerine izin vermişti.
Nedeni ise SM için Soo Jin ve Chanyeol çiftinin büyük bir reklam odağı olmasaydı çünkü böyle gerçek bir aşk tüm Güney Kore'nin çok hoşuna gitmişti.
Sahne ilişkilerin arasında bir gerçeklik görmeyi hangi halk sevmezdi ki?
Hayranlar, çiftin birlikte neler yaptıklarını merak ediyor ve her an onları görmek istiyorlardı. Sırf bu yüzden stajerliklerinden kısa bir süre sonra birçok projede birlikte yer almışlardı.
Yine de her şeyin bir sonu olduğu gibi bu aşkında sonu geldi. Ünlü stajer çift Park Chanyeol'un çıkış döneminde aniden ayrıldılar ve Kim Soo Jin tüm kariyerini geride bırakarak Los Angeles'a taşındı.
Şimdi ise neler olacağı herkesin merak konusu.
Ne de olsa dillere destan bir aşk herkesin zihninden öyle kolayca silinemez.
Son olarak geçmişi size hatırlatmak için yıllar öncesine ait birkaç fotoğrafı bir sonraki gönderimize bırakmamızı ister misiniz? Yorumlarınızı bekliyoruz!
Hoşçakalın!
C: Lütfen fotoğraflarını atın!
G: Aynen o ikiliyi çok özledim.
T: Ben hatırlıyorum, çok tatlılardı.
P: Yine de geçmiş geçmişte kaldı. Soo Jin, GD ile birlikte.
F: Bence hala birbirlerini seviyorlar.
Ğ: CHANYEOL OPPA KİMSENİN OLMAMALI.
E: Irene daha güzel :)
M: GD daha yakışıklı.
U: Yorumlar midemi bulandırıyor, önemli olan birbirine değer veren iki insanın aşkı. Sizin yakıştırıp yakıştırmamanız değil.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi No Yokan | Park Chanyeol
FanfictionOnu ilk gördüğümde yelkovan ve akrep yarışı bıraktı. Zaman durdu. Ve aşık oldum.