GD X KIM SOO JIN.

3.3K 369 114
                                    

Instagram: G-Dragon

❤️5,045,776 💬720,781

G-DRAGON× Kim Soo Jin- LOVE IS HERE

Aşk burada. 

 Yanımdaki özel kalbin içinde atıyor. @KimSooJin


Kim Soo Jin: Çok eğlenceli bir çekimdi, teşekkürler Kwon Ji-Yong !

T.O.P: Yorumlar mı açık yoksa ben mi yanlış görüyorum?

CL: Bu gidişle yılın çifti mi olacaksınız :)

Seungri: Soo Jin-Ah, özür dileriz. Bu çirkinle reklam çekmek seni çok yormuştur @KimSooJin


V: AYGOĞĞĞ, YORUMLAR AÇIK.

B: İNANAMIYORUM ABİ.

M: Kim Soo Jin sayesinde kıyamet geldi.

P: Kesin sevgili olacaklar.

Ş: Ne kadar güzeller videoda ^.^

Ğ: Yalnızlığımla ağlamaya gidiyorum...

Q: GD AŞIK OLDU RESMEN.

F: Bence Chanyeol bu videoyuyu görmeli, hadi EXO-L'LER!!

P: @ParkChanyeol

S: @ParkChanyeol

D: @ParkChanyeol

T: @ParkChanyeol

Ü: @ParkChanyeol


Tüm Exo birlikte akşam yemeğine çıkmıştı ve Chanyeol ailesiyle olan bu anıyı Instagram'a atmaya karar vererek telefonu eline aldı ama o anda telefonu neredeyse bildirimlerden dolayı donacak hale geldi.

Park Chanyeol kendi fotoğrafları dışında bir gönderiye deli gibi etiketlenmeye başlamıştı ve yanında oturan Kai o anda Chanyeol'un telefonunun ekranına baktı. Etiketlendiği videoyuyu ise birlikte izlemeye başladılar.

Video oynarken Chanyeol'un kalbi acımıştı.

Sevdiği kadın, bir başkasına gülümsüyor.

Bir başkasının elini tutuyordu.

Karşısındaki o adam ise aşkla Soo Jin'e sarılıyordu.

Video beş altı kez yeniden oynamaya devam ederken Kai en sonunda Chanyeol'un elinden telefonu aldı ve donmuş olan arkadaşını kendine doğru çevirdi.

"Senden bir ricam var Chanyeol." dedi ifadesiz yüzünü korurken.

Chanyeol en sonunda kendini toparladı ve Kai'nin gözlerine baktı. Acıyan kalbi tüm bedenini kaplarken ifadesini düzeltmeye çalıştı. 

"Ne ricası Jong-in?"

"O dizide oynamanı istiyorum Chanyeol."

"Ne?"

"Beni duydun. O dizide oynamanı ve tekrar Soo Jin'in kalbini kazanmanı istiyorum."


Tüm bölümler 70 oy aldığında yeni bölümler gelecek. Çünkü Wattpad delirip hikayeyi sıralamadan çıkarmış, halbuki baya yükselmiştik. Bu yüzden yorum yapıp oy verirseniz beni çok mutlu edersiniz.


Koi No Yokan | Park ChanyeolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin