"Yanımda olduğun için teşekkür ederim." dedi Soo Jin önündeki yemeğe didiklerken.
Yorgundu ve ailesi dışında biriyle vakit geçirmek aslında onu rahatlatıyordu. Herkesin ne kadar diken üstünde olduğunu hissetmişti genç kız. Artık Sehun bile onunla uğraşmıyor ve sırf varlığı ile onu mutlu etmeye çalışıyordu.
Yine de keşke böyle yapmasalardı.
Keşke ona normal bir insan gibi davransalardı.
Ona tek böyle davranan kişi karşısında oturan insandı.
Haftalar sonra ilk defa görüşseler bile asla babası hakkında konuşmamıştı. Onu rahatlatmaya bile çalışmamıştı. Sadece yanında olmuştu. Tıpkı normal bir insana bakarmışçasına davranmıştı. Dizi setindekiler bile onunla göz kontağı kurmazken bir tek o cüretkar olmuştu.
"Her zaman yanındayım, bunu biliyorsun değil mi?" dedi karşısında tüm yakışıklılığı ile duran adam.
Sıcak gözlerini bir an olsun bile Soo Jin'den ayırmıyordu tam bu anda. Ona karşı hissettiği hayranlığı asla gizlemiyordu ve artık herkesin bunu öğrenmesini sağlayacaktı.
Tüm dünya bunu kabul edecekti.
Özellikle Park Chanyeol denilen o adam.
Soo Jin artık G-Dragon'a ait olacaktı.
Ve kimse buna karışamazdı.
"Soo Jin uzun zamandır sana bir soru sormak istiyorum ve artık daha fazla ertelemek istemiyorum."
Soo Jin karşısında oturan GD'ye doğru bakışlarını çevirdi. Onun ne diyeceğini bilmiyordu belki ama merak ediyordu.
"İstediğini sorabilirsin Ji-Yong."
GD yavaşça ayağa kalktı ve Soo Jin'in olduğu tarafa geldiği anda sandalyesinin önünde çömeldi. Gözleri birbirlerinden ayrılmayıp dikkatle bakarken ise ellerini güzel kızın çenesine koydu.
"Benim olmanı istiyorum."
"Delicesine benim olmanı istiyorum Kim Soo Jin."
Kelimeler havada asılı kaldı.
Soo Jin ilk defa düşünmedi.
Belki de artık hayatına devam etme vakti gelmişti.
Instagram: G-Dragon
❤️4,123,144 💬980,382
Sevgilim.
Bunu sana demek ne kadar güzel? @KimSooJin
CL: SONUNDA.
Dean: Yılın çifti geldi.
T.O.P: İşte buna içilir.
Taeyang: Hadi kutlamaya!
K: SİKTİR.
O: İNANMIYORUM.
Ğ: OHA.
Q: YILIN ÇİFTİ.
Ü: PEKİ AMA PARK CHANYEOL? @KimSooJin
V: Yıkıldım.
Ç: GD artık yalnız değil...
W: SHIP SHIP SHIP.
Overlokçu: Yanlış yapmadan doğruya ulaşılmaz. @KimSooJin
Instagram: Kim Soo Jin
❤️3,825,476
Bazen insan nefes alamıyor.
Göğüs kafesinin içi bomboş kalıyor bir anda.
İşte tam o sırada, sessiz yardım çığlıklarını birisi duyuyor.
İyi biri.
Değer veren biri.
Kırılmış bir kalbi onarmaya ant içmiş biri.
Teşekkürler Ji-Yong.
Sadece teşekkürler @G-Dragon
-Yorumlar kapalı, nedeni ise yok aslında. Sadece insanların sesleri artık fazla geliyor. Kim Soo Jin kafasını dinlemek istiyor-
Yorgun bedenini sürüyerek evden içeri girdi Soo Jin. Onu salonda bekleyen ailesinin farkında değildi.
Sadece dalgındı.
Yaptığının doğru olup olmadığını bilmiyordu. Yine de denemek istiyordu.
Geçmişte kalan aşkından kurtulmak istiyordu.
Yeni bir hayata sahip olmak istiyordu.
"Bana bunu yapmadığını söyle."
İçeriden gelen öfkeli ses ile Soo Jin sessizce bakışlarını kaldırdı. Tam o anda ise ikizini gördü. Hızla ona doğru geliyordu ve hayal kırıklığı ile bakan o gözlerini yavaşça Soo Jin'e tattırıyordu.
"Neden bahsettiğini bilmiyorum Jong-in."
"O adamla sevgili mi oldun?" dedi yavaşça sesi yükselirken.
Soo Jin'e bir adım kala duran beden ile Baekhyun belirmişti aniden. Kai'yi tutup sakin olması gerektiğini hatırlatmıştı sanki.
Soo Jin ise hiçbir söylememişti.
"Bana cevap ver! O adam ile nasıl sevgili olursun!"
Arkasını döndü Soo Jin.
Evden çıkmaya hazır bir şekilde ilerledi.
"Buraya gel! Hem de hemen."
Dinlemedi.
Sadece kapıdan çıkmadan önce son kez ikizine döndü.
"Sen benim babam mısın Kim Jong-in? Beni bırakıp giden babam mısın?"
Kelimeler.
Kelimeler bir hançeri andırıyordu.
Ve o anda herkesin kalbi delik deşik olmuştu.
Yeni bölümler, iki bölümde 135 oy aldığında gelecek.
Bölümler hazır lütfen emeğim için yıldıza basın ve hemen size bölüm atayım dxcfvgbhnjmkö
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi No Yokan | Park Chanyeol
FanficOnu ilk gördüğümde yelkovan ve akrep yarışı bıraktı. Zaman durdu. Ve aşık oldum.