Instagram: Park Chanyeol
❤️3,825,676 💬320,781
Bu güzel çekim için teşekkürler Tommy! @TommyHilfiger
Baekhyun: Chanyeol The Hilfiger.
Sehun: Çekimin rahatlığına bak, koltuğa yayılmış yatıyor...
Kai: Artık herkes Tommy giyecek!
C: Nasıl yakışıklı ya ^.^
G: Bazen sadece Tommy olmak istersin!
L: Hemen Tommy mağazasına gidip tüm kıyafetleri satın alacağım :)
K: Ne şanslı koltuk ya...
Ğ: GD'nin son gönderisine koş!!! @ParkChanyeol
Overlokçu: Tommy Hilfiger giyenlere özel indirim. Hemen bize tıklayın :)
"İşte böyle Baekhyunie. Galiba teklifi reddeceğim."
Chanyeol, Tommy Hilfiger ile olan çekim fotoğraflarını yükledikten sonra koltuğa sırtını yasladı ve derin bir nefes aldı. Az önce olanları Baekhyun'a anlatmıştı ama kafası karmakarışıktı.
Sonuçta yönetmen Lee Chang Min, Kim Soo Jin ile dizide oynamasını teklif etmişti.
"Ayağına hayatının fırsatı gelmiş ve sen bilmiyor musun ne yapacağını?" dedi Baekhyun kaşlarını hayretle havaya kaldırırken.
"Beni görmek istemiyor. Bu teklifi kabul edersem, sence ne yapar?"
Soo Jin, Chanyeol'u öldürebilirdi.
Kemiklerini ise köpeklere ziyafet olsun diye atardı.
"Hiçbir halt yapamaz çünkü anlaşmayı imzaladı ve yılın projesi denilen bir dramayı bundan sonra bırakamaz." dedi Baekhyun sırıtırken.
Chanyeol bilmiyordu.
Onu zorlamak her şeyi daha karmaşık hale getirebilirdi.
Ama onu delicesine görmek istiyordu.
GD denilen pezevenge sarılmış olsa bile kalbi hala ondaydı. Bunu bir türlü engelleyemiyordu.
Doğum günü gecesi gördüğü o sahne yine zihninde canlanırken Chanyeol sinirle konuştu.
"O artık başkasına ait. Teklifi reddeceğim." dedi sesindeki kararlılık akarken.
"İyi. Ne bok yersen ye. Sonra gelip bir daha bana ağlama."
Baekhyun oturduğu koltuktan sinirlenerek kalktı. Elindeki yastığı Chanyeol'a sertçe fırlattı ve uğraştığı bu iki ergen aşıktan bir süreliğine kurtulmak için dışarı çıkarken söylendi.
"Tanrım eğer bir gün aşık olursam, beni direk öldür. Bari acı çekmeden ölmüş olurum."
Pamuk eller oylara!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koi No Yokan | Park Chanyeol
FanfictionOnu ilk gördüğümde yelkovan ve akrep yarışı bıraktı. Zaman durdu. Ve aşık oldum.