🌍 I 🌍

2.9K 271 55
                                    

Pomalu jsem se zvedl, došel do kuchyně, kde jsem si vzal kousek chleba, s kterým jsem si sedl zpět k televizi. No, doma zůstanu ještě dlouho, nemůžu do školy, kde mě Yoongi zabije pohledem, nenávidí mě. A je mi jedno, že mě nejspíš z té školy vyhodí, proč ne. A upřímně, teď nechápu své chování. Nikdy jsem 'nešel' za školu, vždycky jsem byl ten vzorný, vzorný šprt, který je bohužel gay.

Druhý den

Vzbudil jsem se opět na gauči, celý kus chleba, co jsem si včera vzal ležel na stole. Nic jsem tedy nejedl, a bolí mě ukrutně břicho. Povzdechl jsem si, pomalu se zvedl a odskočil si na záchod. Jen co jsem otevřel dveře koupelny se mi naskytl pohled na sebe samého. Neboli, díval jsem se do zrcadla. To jsem já?
Kruhy pod očima, vlasy do všech koutů světa, tváře opuchlé od slz, a znechucený výraz z toho pohledu. No nádhera.
Opláchl jsem si svůj ohavný obličej, vykonal potřebu a vrátil se na své místo na gauč. Měl bych tady vyvětrat...

Yoongi

Další den, den bez Jimina. Mé myšlení mě brzo zabije. Proč Jimina nemůžu dostat z hlavy?
To mi ten debil tak chybí? To mi tak chybí ty jeho žvásty, jeho furt otevřená huba, z níž vychází neustále slova? Yoongi, prober se!
Nikdy mi nikdo nechyběl, nepotřeboval jsem společnost, ale teď, když se mi jí dostalo, já ji jako největší dement světa odradím. Odradil jsem Jimina. Ten debil mě miluje... ani spát se mi nechce, ono to stejně jakože nejde.
"Yoongi!" zvýšila hlas rašpula... a.k.a učitelka.
"Huh?" jsem zpátky.
"Vnímej, prosím." usmála se. Ano, říká mi Yoongi, co si to dovoluje? Já po ní něco hodím, jednou to udělám.
Zbytek hodiny jsem proležel na lavici, oči stále zavřené, ponořen do svých temných myšlenek. Konal jsem dokonalý ignor. Mé ignor skills se neustále zlepšují.
Když jsem oči otevřel, byl konečně konec poslední hodiny, o které ani nevím, ale to je jedno. Zvedl jsem se, vzal si čepici, sluchátka a razil si to ke skříňkám. Kde má vůbec Jimin skříňku?
Zakroutil jsem hlavou, protočil očima a vyšel ven z ústavu. Došel jsem domů, kde jsem si sedl do křesla, vydechl a zamyslel se. Opět.
Jimin, Park Jimin mě miluje, jak někdo jako on, může milovat někoho jako jsem já? V mém případě asexuála?
Takhle jsem vydržel sedět několik hodin, a nakonec jsem usnul.

Jimin

Je mi líp. Nesmím na Yoongiho... sakra... neudržel jsem slzy a začal vzlykat. Nesmím na něj myslet, ale nejde to.
Blížil se večer, seděl jsem pro změnu v posteli, ve svém dokonalém pokoji, sladěném do bílo-modrých barev, prostě káša. Peřinu jsem měl až pod nosem a očima kmital po pokoji. Chci Yoongiho vidět, chybí mi...
Jsem divnej, proč... nechápu nic. Prostě ne.
Můj pohled padl na můj telefon, ležící na stolku vedle mé postele. S povzdychem jsem si ho podal, odemkl a... vlastně, k čemu mi to je? Na Giho číslo nemám.
Netrvalo dlouho a já se slzami v očích usnul, a vydal se do říše snů...
Snů o Yoongim... zase.

Ráno jsem se vzbudil, dobelhal se do koupelny, kde jsem si opláchl obličej a opět pohlédl do zrcadla. Vypadám děsně, příšerně!
Máchl jsem rukou a s nejistým výrazem koupelnu opustil. Došel jsem do obýváku, kde jsme nepřítomně padl na gauč. Zapl jsem si TV, vydechl a aspoň chvíli jsem se snažil být v klidu.

Yoongi

Dnes je pátek a Jimin nikde. Řeším to čím dál tím víc! Začínám šílet, normálně mi chybí, co se to se mnou děje?
Než jsem došel do třídy, zastavil jsem se na WC. Tam jsem si trochu opláchl obličej, nadechl se a tak trochu se připravil na den bez Jimina. Najednou do místnosti vešel nějaký ubožák.
Neochotně jsem se otočil, a po zjištění, kdo to je, jsem se s povzdychem zase vrátil k umyvadlu.
"Copak copak? Děje se snad něco, pan asexuál?" drž hubu...
Ignor zahájen.
"Ale no ták~ Yoongi, proč mě ignoruješ?" kretén.
"Víš... nevím, jestli se mi to zdálo... ale... ty si mluvil s tím novým, že? Vy jste spolu komunikovali." sakra.
"Počkat... počkat! Proč s ním?" hmmm. "Ale to je stejně jedno, teď s ním mám sedět já, takže... ahoj, cukrovko!" s tím zase WC opustil. Měl jsem chuť něco rozbít, ale budík tady nemám.
Chvíli jsem přemýšlel o tom, co Namjoon řekl. Vždyť to nedávalo smysl... A vlastně... Namjoon teď sedí s Jiminem. Já jsem ale kretén! Cože?
Vážně mi vadí, že Jimin nebude sedět se mnou? Co se to děje? Já asi umírám! Proč na Jimina furt myslím?! Zamiloval se do mě gay. On se zamiloval do asexuála!
Další počkat...

"Jsem vůbec asexuál?"

+++++++++++++++++++++
Ahoj ✌👐

Omlouvám se za delší dobu, kdy jsem nevydávala, ale..(čas wýmluv xD).

1) miluju EXO
- určitě chápete xd

2) mILuJu ještě víc BTS


3) není nálada a ani čas, upřímně dnes jsem se bála ztráty mého phonu xD

Jop, takže tak.
Mimochodem moc děkuju za vaši aktivitu, jste zlatíčka (bože to je tak divný xd).

Mimochodem moc děkuju za vaši aktivitu, jste zlatíčka (bože to je tak divný xd)

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

umírám xDD

😱😱😱😍😍😍😍Miluujuuuu vás!~ ❤✌🐇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

😱😱😱😍😍😍😍
Miluujuuuu vás!~ ❤✌🐇

Asexual |YoonMin|Kde žijí příběhy. Začni objevovat