Yoongi
Poté, co se Jimin zvedl a se slzami v očích odešel do koupelny, jsem se taky zvedl. Oprášil jsem si oblečení, vydechl a zamyslel se. Co teď? No, slušně jsem to podělal, ale... já za to přece nemůžu! Copak já vím, co je to láska? A jak se ke svému kdo ví co chovat? Vždyť... Jimin furt mele hubou a já to mám poslouchat? Né, já na vztah nejsem stavěnej. Ani kamarádskej ani ten... ten druhej. A kvůli tomuhle zjištění jsem se sem táhl několik kilometrů?! Už nikdy.
S posledním pohledem zaměřeným na dveře koupelny jsem se otočil a namířil si to do předsíně. Tam jsem na sebe hodil bundu, boty a odešel pryč. Sbohem, Jimine.Jimin
Zabouchly se dveře. To už jsem nevydržel, svezl se po zdi až na zem, kolena přitáhl k bradě a propukl v pláč. Yoongi... je pryč. Zase "Jsem kretén!" zařval jsem na celý dům, ale stejně vím, že to neslyší, opustil mě. Proč jsem si myslel, že by někdo jako on mohl milovat někoho jako jsem já? Bezvýznamnou buznu, jak mě popisovali na minulé škole. Heh, pořád jsem na tom byl líp než teď. Kam jsem to dotáhl.
Zamiloval jsem se, nechal se opustit... že jsem radši nedržel hubu! Jsem idiot! Sice jsme spolu nechodili, to ne, ale... ale co? Dá se tomuhle říkat kamarádství? Ne. Aspoň kdyby mě měl rád jako kamaráda. Neměl sem jezdit. Neví, co chce.Noc, dvanáct hodin a já ležím jako mrtvola na gauči a skenuju strop.
Bílá, bílá... bílá... světlo... bílá. Nic jiného jsem nevnímal, snažil jsem se na to nemyslet. Prostě... nějak se s tím musím vyrovnat. To nedáš. Díky, opravdu mi pomáháš. Smutně jsem vydechl a přetočil se na bok. Pohled jsem tak stočil k oknu, skrz záclony svítil měsíc. Všude kolem noční obloha plná hvězd. Mohl jsem je sledovat s Yoongim. Ah... Hmm, tak ne. Stále nemůžu uvěřit tomu, že mě tu nechal.
Už na první pohled jsem se do něj zamiloval, myslel jsem a doufal, že v něm je aspoň kapka dobra a lásky. Hodně, sakra hodně jsem se zmýlil.Celou noc jsem prakticky nespal. V hlavě mi hrál Yoongiho hlas, říkajíc miluju tě. Vetšinu času jsem probrečel, převaloval jsem se ze strany na stranu, zkrátka, Yoongi mi chybí. Lituju toho, že jsem nedržel hubu. Počkat, já za to přece nemůžu. Možná ne, možná jo. Marně si přeju abych ho nikdy nepoznal, abych nikdy nenastoupil na tu školu, abych si k němu nemusel sedat. Abych se nezamiloval. O tom si však můžu dál jen zdát. Zdát... to bych musel nejdřív usnout.
Né... nejde to. Musím na něj zapomenout! Jak?
Hmm... vymývač mozku by nebyl? Přemýšlej, Jimine, něco co tě dokonale... počkat, počkat.
Alkohol? Ani na to nemysli! Nemůžeš pít! Zapomeň na to!
Doširoka jsem se usmál, sice mi po tvářích stékaly slzy, ale úsměv to furt byl. Zvedl jsem se, docupital do kuchyně, kde jsem z nejvyšší police vytáhl flašku vodky. Nemůže mi to ublížit, ne?Neobtěžoval jsem se ani pro sklenku, láhev vzal a skočil s ní na gauč. Mám nějak moc energie.
Otevřel jsem ji, pustil televizi a napil se... Myslím, že ten alkohol tu zůstal po jedné oslavě narozenin, hm...Yoongi
Jsem idiot. Jsem největší idiot. Nevím, co cítím! Miluju Jimina? Proč mi teď chybí? Co všechno ještě poseru?! Kreténe!
Ah, já vím. Seděl jsem na lavičce v parku, nedaleko Jiminova domu. Jakože, nemám kam jít. Spát tady nebudu, pro jednou udělám výjimku, že neprokážu větě usnu kdekoliv laskavost. Spát tedy nebudu. To je ono.Blížila se první hodina ranní a já doslova umíral na tý posraný lavičce.
"Nespím." zachraptěl jsem a i s tím se svalil na zem. Otevřel jsem oči, přede mnou byla tma. Mám takový pocit, že ležím hlavou zabořenej v písku. Né?
Zvedl jsem se tedy, oprášil se a rozhlédl. Můj pohled padl na Jiminův dům. Miluju ho. Nevím. Ale si jo. Chybí mi, a nechybí mi jen to jeho žvatlání, ale i jeho přítomnost. To, když se dotkl mých rukou, je to příjemný. A já jsem kretén.
Asi tak. Udělal jsem chybu. Ale... co když tam přijdu, a zase řeknu, že ho miluju a pak to zas poseru? Né! Prostě tam jdi a omluv se jaký jsi kretén atd!
To je plán teda... pff.
Povzdychl jsem si a odhodlaným krokem kráčil k tomu domu. Kde... se furt svítí? Ok.Není láska typ nenávisti...?
++++++++++++++++++++
Ehm..je to kratší ze dvou důvodů..1) zvrat
2) nemám čas momentálně takže tak.- ještě dnes vyjdou kapitoly.
Btw, děkujuuuuuuu moc za všechno luf yuu! 🎆🎆🎆🎆❤❤❤❤❤🎆🎆❤🎆❤🎆🎆❤🎆❤🎆❤🎆🎆
ČTEŠ
Asexual |YoonMin|
FanfictionMin Yoongi, student střední školy. Není oblíbený, ale zase není ten, ze kterého by si někdo dělal prdel. Se svým životem nemá problém, to si ale jenom myslí, problémem však je to, že žije v domnění, že je Asexuál. Nikdy nikoho nemiloval, nedokáže to...