Po mém infarktu jsem Yoongiho silně objal a tajně nasál jeho dokonalou vůni.
Takže spolu budeme bydlet. BOŽÍ!
"Jenže to taky znamená, že budeme chodit na tuhle školu, co?" přerušil jsem ticho a s tím se odtáhl. Yoongi mírně přikývl, přičemž se mu na tváři vytvořil patrně vyděšený výraz.
Tak teď nechápu proč...
"... všechno v pořádku?" optal jsem se váhavě.
"Ale jo, to neřeš." pousmál se, ale to mu nežeru, přece se nevyděsí jen tak, ne? Čeho se Yoongi vůbec bojí? Z čeho by tak mohl mít strach a obavy?Yoongi
To se podělalo. Dokonale... bože já jsem kretén! Takže spolu budeme žít a ta horší část... nastoupíme zpět na tuhle školu, ale hádám, že v tom bude Jimin sám. Proč?... můj poslední proslov nebyl zrovna... jaksi... vhodný. Nebyl vůbec vhodný!
Teď všichni stoprocentně vědí, že jsem gay... skvělý.
Mám takový pocit, že se všechno pokazí, všechno bude špatně.. takzvaný... sad end. Jo, už to vidím.Celý zbytek dne jsme věnovali 'stěhování'... no prostě jsme sbalili Jiminovi pár věcí a odnesli je ke mě. Bude tu teď nějakou dobu spát... nečekaně. Pro zbytek se vrátíme jindy.
Blížil se večer a já pomalu usínal na gauči u nějakýho pravěkýho filmu, který se kupodivu Jimiinovi líbí. - taky nechápu. Bože ono to je černobílý! Pravěk... ještě hůř... doba před pravěkem.
Nespokojeně jsem si povzdychl a přetočil se na bok, zády k bedně, a.k.a televizi.
"Tebe to nebaví?" položil tu nejdebilnější otázku co měl skladem.
"Ale baví... jen jsem unavenej... dobrou." zabručel jsem a zavřel oči. Samozřejmě to Jimin nenechal jen tak, a nahl se pro polibek, divný slovo.O 2 dny později..~
"Yoongi, usmívej se trochu." kňučel Min, ale já jen zakroutil hlavou, protože mi nikdo nebude říkat co mám dělat, když jsem naštvanej a otrávenej z okolí, mimochodem, to okolí je škola! Ano, zas ten ústav... bože!
Došli jsme ke dveřím toho debila, co si říká ředitel, a Jimin zaťukal.
"Dále." ozvalo se. Budu se muset držet, abych říďu neprohodil oknem.
Vešli jsme do místnosti, kde u stolu seděl snad ještě tlustší týpek než minule. Jak mohl tak rychle přibrat?
"Dobrý den," pozdravil Jimin mile a tak upoutal jeho pozornost. Zvedl k nám zrak s úsměvem, který mu však hned zmizel, když zahlédl mě.
"Co čumíš?" prskl jsem.
"Yoongi!" okřikl mě Jimin a hodil po mě nechápavý výraz. Jen jsem pokrčil rameny.
"... ahoj, Jimine, posaď se." pousmál se.
Jimin si poslušně sedl, nadechl se a začal mluvit.
"Pane řediteli, rád bych sem nastoupil znovu, pokud by to bylo možné."
"Opravdu? No... když se podívám na tvé známky... hodnocení... mohl bych udělat výjimku, tví rodiče kdysi docela dost pomohli škole, takže to nebude problém. S radostí tě přijmeme, opět." usmál se vřele, idiot.
"Děkuji... a nemohl byste udělat výjimku i u Yoongiho?" to tak.
"No... to si nejsem jistý, jeho poslední výs-.." bože..."No, dobrý, jdu." máchl jsem rukama a bleskurychle vylítl ze dveří...
"Hej-"... mám takový pocit, že jsem někoho srazil k zemi. To byla ale rána.
Otevřel jsem oči, zjistil jsem, že sedím na zemi a přede mnou... sakra.
"Nazdar, buzno!" poplácal mě po rameni Namjoon. Super, tenhle exot tu chyběl.
"Chcípni." pozdravil jsem, zvedl se a oprášil.
"Co ty tady?" uculil se, bože budu zvracet.
"Jimin nastupuje a neser." odsekl jsem a na patě se otočil, za účelem opustit tento ústav.
"Jimin, jo? A ty jako, ne?" přísahám, že ho něčím sejmu.
"Ne... já ne a neser!" měl jsem v úmyslu zdrhnout, ale ten frája mě chytl za ruku, otočil si mě k sobě a hlubokým hlasem řekl:
"Jestli nenastoupíš, udělám Jiminovi ze života peklo, doslova!".
"A to mě má jako vyděsit?" ušklíbl jsem se.
"Ach, Yoongi, nehraj si na drsňáka, ano?" pohladil mě po tváři, mile se usmál a následně vešel do dveří ředitelny. Idiot jeden!
Co mám jako teď dělat?Po nějaké minutě... víc... se na chodbě objevil Jimin s širokým úsměvem na tváři. Opět jsem se zvedl, nechal se obejmout a pousmál se.
"Tak co?" projevil jsem zájem.
"Nastupujeme zítra!" vypískl radostně. Jo tak počkat... "Nastupujeme?!"
to snad ne!
"Jo! Namjoon to zařídil, omluvil se i za to, co minule udělal!" povyskočil si.Hmm... mám takový pocit, že právě Namjoon bude zdrojem všech problémů...
ČTEŠ
Asexual |YoonMin|
FanfictionMin Yoongi, student střední školy. Není oblíbený, ale zase není ten, ze kterého by si někdo dělal prdel. Se svým životem nemá problém, to si ale jenom myslí, problémem však je to, že žije v domnění, že je Asexuál. Nikdy nikoho nemiloval, nedokáže to...