Yoongi
Šnečím tempem jsem se dovalil až k domu Jimina.
Zaťukal jsem a čekal, zase čekal, vracím se tak k faktu, že život je jen o čekání, čekáte na sv-...
"Ahoooj, Yoooogi!" otevřel dveře Jimin s širokým úsměvem na tváři a jak vidím, flaškou v ruce.
No, takže se jako kvůli mě ožral? Výborně... vážně.
"No... ahoj. Jimine, hele... já nevím... jes-..." nedořekl jsem to, protože mě Jimin políbil...Vytřeštil jsem oči a hned na to se odtrhl.
"Co je? Chceš taky pití?" Jimin dělal jakože nic, vzal mě dovnitř, ale já to nevnímal. Byl jsem v šoku. Jimin se dotkl mých rtů, a ta horší část... dotkl se jich svými rty! Pocity?
První polibek v mém životě. Takže jaký mám asi pocity... o můj bože. Takže to znamená, že moje rty už nejsou panic? Tenhle svět je divnej.
"Takže... Yoongi~ já tě tak strašně milujuuu~ víš to~ že jooo~?" posadil se na gauč a se stále širokým úsměvem mě sledoval, přičemž poklepával vedle sebe. No, ok.
"Proč si pil?" řekl jsem bezemočně. Yoongi...!
"Kvůli tobě! Ty mě nemiluješ! Ah~" fňukal, flašku položil na stůl a hlavou třískl o polštář. Jestli hodí šavli, tak... tak... fuj!
"To jsem neřekl, mám tě svým způsobem rád... pff." protočil jsem očima, sedl si vedle něj a snažil se vypadat v pohodě. Upřímně, nesnáším ožralý lidi. Vlastně, já jakýkoliv typ lidí nemám v lásce, i když... Jimin je asi výjimkou.
"Yoongi... proč mě tak trááápíš!" zvedl pohled ke mě a nasadil psí očka.
"Jimine, nech toho, chovej se normálně." jasně... je zlitej a já očekávám normální chování.
"Teda... prostě ticho, ano?" pousmál jsem se na Mina, který momentálně vypadal jako kdyby nevnímal, no možná vážně nevnímá.
Najednou mě chytl za ruku, podíval se mi do očí... má pěkný oči... Tahle chvilka, ne-li věčnost... trvala dlouho, Jimin mi s jiskřičkami v očích stále držel ruku a byl pohledem zabodlý v mých očích.
"Yoongi... já-... miluju tě a hrozně bych chtěl udělat jednu... Věc... ju~" tak teď váhám mezi tím, jestli je ožralej nebo zhulenej... Jak vůbec vypadá zhulený člověk? Jak to smrdí? Není to nelegální... nebo ilegální? Uh.
"Jakou?" ušklíbl jsem se. Občas si říkám, proč jsem takový debil.
"Políbit tě." šeptl, nestačil jsem ani zareagovat, a nechal se podruhé políbit. Druhý šok za sebou... polibek. Nikdy jsem netušil, že existuje takovéhle... no... ani nevím, co to je. Vyjádření citů? Asi jo. Takže je to tak...Nejsem asexuál, jsem gay. Dokážu milovat, miluju Jimina.
Tentokrát jsem se neodtrhl, Jimin se do polibku usmál, obmotal mi kolem krku ruce, a já sebou automaticky cukl. I tak, naše rty byly spojeny. Já jsem asi vážně gay... je to divný. Ale... ty jeho rty, je to celkově nádherný pocit. Nechápu, jak jsem mohl tolik let... tolik let tvrdit a žít v domnění, že jsem asexuál.
Docházel mi kyslík, který bohužel potřebuju. Se zabručením jsem se odtrhl. Už teď mi ten pocit a jeho rty chybí. Jakože klid, Yoongi!
"To bylo... úžasný!" vykřikl Jimin a s radostným úsměvem na tváři sebou práskl o gauč. Já zatím seděl a civěl na něj. Teď jsem líbal Jimina.
Nemůžu tomu uvěřit, já... můj bože, asi mám infarkt. Yoongi, klid!
Ani nevím, kde se to ve mě vzalo, usmál jsem se, lehl si vedle Jimina a zadíval se mu opět do očí.
"Jimine, já tě... miluju." řekl jsem tiše, tak aby to slyšel jen on. Trošku paranoia, že by tu mohl někdo být, a já tady jak dežo šeptám, ne? "Já teb-... budu blejt!" zařval a poté se rychle zvedl a odběhl do koupelny, odkud se začaly ozývat... ehm... blicí zvuky?"Jimine?" uchechtl jsem se a došel za ním. Klečel u haj-... záchodu a vypouštěl alkohol... Z ústního otvoru. Nedá se zvracet tím prdelním, ne? Počkat počkat, zvracení z prdele je vlastně sračka!
Nad tou představou se mi taky chvíli chtělo zvracet. Nejsem taky opilej?Leželi jsme v objetí, ano... objetí. Já se nechal obejmout, nevím, kdo z nás tu je opilej, a to já nic nepil. Jimin se furt jen usmíval, já samozřejmě taky, jsem teď rád. Jsem rád z toho, že jsem poznal co je to milovat.
No, když vezmu v potaz to, že je Jimin zlitej a já v pohodě, tak... je to vtipný. Ano, vtipný.
"Yoongi~?" přerušil ticho Jimin. "Hmm?" stočil jsem k němu pohled.
"Už nikdy nebudu pít~" zasmál se, já s ním. To říká každý.
"Je to divný, teď tu spolu ležíme a ty si mi ještě dnes řekl, že si za mnou přijel jen kvůli... kvůli mluvení!~" usmál se.
"Já vím... nebudeme to řešit, teď spi." uculil jsem se, pohladil ho po hlavě a nakonec ho lehce políbil na rty. Já se zamiloval! A nejen do Jimina, ale i do jeho rtů...Teď nevím, co se mnou je, jestliže je tohle pocit štěstí, radosti, ehm, lásky a... jdu spát.
+++++++++++++++++++++
No, jakože upřímně, shiteu BIG shiteu kapitola~ 🎆
ČTEŠ
Asexual |YoonMin|
أدب الهواةMin Yoongi, student střední školy. Není oblíbený, ale zase není ten, ze kterého by si někdo dělal prdel. Se svým životem nemá problém, to si ale jenom myslí, problémem však je to, že žije v domnění, že je Asexuál. Nikdy nikoho nemiloval, nedokáže to...