,,Oslavy se vždy protáhnou, až do noci. Tak kdyby bylo už pozdě, zavolej, že s ostatními u něho přezpíš." Řekla máma a už dávala jídlo na talíře. ,,A můžu jít takýý?" ,,Promiň Natsu, ale ne." Jenom smutně kývla.
Bylo už docela pozdě večer a já nemohl usnout. *Jsem strašně natěšený.* Řekl jsem si a pokoušel se usnout. I když marně. Už byly 2 hodiny ráno. *Možná, že Kageyama, taky nespí.....Ne. To by musel být blázen. Ve 2 ráno vzhůru.* Řekl jsem a už pomalu usínal. Až jsem usnul úplně.
................
Nadešel nový den a s ním i moje nová a lepší nálada. Paní Kageyamová mi říkala do telefonu, že Kageyama bude pryč od 11 dopoledne, někde do 3 odpoledne. A už je 10:32. Sedl jsem si na postel a všem v týmu napsal, že už mohou vyrazit. Pak jsem šel rychle do koupelny, kde jsem spáchal ranní hygienu, hned na to do kuchyně na snídani a naposledy pro věci, na jeho menší oslavu.
10:55. Teď tu stojím, na místě setkání. v dálce už vidím Tanaku, Kapitána a Sugawaru. Nishinoya s Asahim, jdou od jiné cesty, a jinak kromě dvou lidí, jsou tu všechny. ,,Ahoj všichni." Pozdravil jsem je a oni pak mě. Pak jsme se už vydali ke Kageyamovi domu. ,,Jsem si jistý, že Kageyama bude rád." Řekl Sugawara a já s úsměvem kývl.
Dorazili jsme a bylo 11:16, takže by měl být už pryč....*teda doufám.* Nadechl jsem se a zazvonil. Po chviličku, otevřela Kageyamova máma. ,,Dobrý den." Usmál jsem se a ona též. ,,Ahoj Shoyo. Pojďte dál." Řekla a všichni jsme vstoupili dovnitř. ,,Jděte si do obýváku, já pro vás, zatím připravím džus." ,,Děkujeme." Řekl Kapitán. Vzal jsem všechny věci a zavedl je do obýváku, kde jsme začali zdobit.
Sedl jsem si ke stolu, kde jsem připravoval uvítací název. Sugawara s Kapitánem nafoukávali 6 balonku heliem. Asahi s Nishinoyou a Tankou dělali dort. A ostatní zdobili obývák různými stuhy a pod. *Snad to dopadne dobře.* Povzdechl jsem si a do obýváku přišla paní Kageyamová s džusem. Stoupl jsem si a přišel k ní. ,,Děkuji. Jsem rád, že vám nevadí, že tu jsme a připravujeme oslavu." Poděkoval jsem jí a ona položila tác. ,,Neděkuj Shoyo. Jsi s Kageyamou a ty s tvými přáteli, jste tu vždy vítaní. Kageyama se díky tobě změnil a dokonce má i lepší známky ve škole." Usmála se a pohladila mě po vlasech. ,,Opravdu? To jsem netušil. A taky děkuji." Sedl jsem si a dodělával ten název.
Bylo už skoro hotovo a čas ukazoval 14:42. Takže Kageyama tu za chvíli bude. ,,Hotovo...!" Křikli všichni tři, co dělali dort. Otočil jsem se směr kuchyň od které přišli. V ruce měli dort, který vypadal celkem skvěle. Ale jak chutná, že?
Zvedl jsem se a přišel k nim. ,,Vypadá to úžasně....!" Usmál jsem se zářivě, tak jako vždy. ,,Dejte to zatím do lednice." Řekl jsem jim a můj již hotový název, jsem pověsil. Okolo jsem obmotal balonky, které byli už dávno nafouknuté. Všechny drobné dárečky, jsem dal na jeden stůl a ke konci jsem každého poprosil, aby se podepsal na volejbalový míč.
Začal jsem pomalu uklízet. A po úklidu, jsem si sedl. ,,Teď už zbývá jen čekat na Kageyamu." Podíval jsem se na hodiny, které ukazovali 14:56.
Párkrát jsem se podíval na telefon, ale nic na něm stejně neuvidím. Teď se vracím domu, abych si odpočinul. Otevřel jsem dveře a hned zavřel. Začal jsem si sundavat boty a přitom nahlas zavolal. ,,Jsem doma." Stoupl jsem si a otočil se do chodby.....kde stál Hinata. Hinata? ,,Em....Hinato, co tu děl....." Hinata se proti mě rozeběhl, skočil mi okolo krku a oba jsme skončili na zemi. ,,Konečně si doma...." Usmál se a políbil mě. Odtrhl se od mě a já se na něj nechápavě podíval. ,,Co tu děláš Hinato?" Zeptal jsem se ho. Samozřejmě jsem rád, že mě navštívil, ale taky jsem překvapený.
ČTEŠ
Týmová hra ✓ [Yaoi]
FanficNa začátek... Na první pohled, jsem si myslel, že je to jen bezcita, který hraje sám za sebe. Samozřejmě až do doby, dokud jsem ho nepoznal lépe... Ukázalo se, že je to skvělý spoluhráč, ke kterému jsem ale později začal cítit něco víc než jen přát...