28*Týmová hra*28 (+)

3.5K 221 28
                                    

*Co to sakra by...* Znovu. Kageyama se teď na to místečko zaměřil a druhou rukou mi začal hladit chloubu. Podíval jsem se do jeho tváře a měl na sobě úšklebek. *Co to se mnou Kageyama dělá...* Řekl jsem si.

Líbilo se mi ho tak dráždit. Ale u mě se už taky začal dělat menší problém, a tak to nesmím zdržovat.

Párkrát jsem ještě zavadil o to místečko, ale pak už pomalu prsty vytahoval a Hinata se na mě zmateně podíval. Upřímně se divím. Tohle byli Jenom prsty a vzdychal u toho jak na lesy. Co až mu tam strčím něco většího. *Štěstí, že jsme doma sami.* Řekl jsem si, ušklíbl se a Hinatu si přitáhl blíž. Naklonil jsem se k jeho uchu a pošeptal. ,,Hlavě se uvolni." Olízl jsem mu ucho a naměřil svůj úd k jeho otvoru.

První jsem jen obkroužil okolo jeho otvůrků a vypadalo to, že je Hinata docela nervózní. ,,Můžu?" Hinata první nesouhlasil, pak zaváhal, ale nakonec kývl.
Hinata si zakryl oči a já do něj pomalu začal vnikat. Ale raději po kouskách.

Na poprvé Hinata bolestivě zakňučel, a tak jsem mu nechal chvilku, aby si zvykl. ,,M-muže-š."Řekl Hinata. I když s trochou váhání, jsem přirazil až po kořen a ještě chvíli čekal. Vůbec nebyl uvolněný, tak jsem se k němu nahnul a začal ho líbat, což i docela pomohlo.

Hinata se tentokrát úplně uvolnil a když jsem si byl jistý, tak jsem začal přirážet. První pomalu a pak jsem postupně zrychloval.

Byl to zvláštní pocit. Nejdříve to bolelo a chtěl jsem, aby přestal. Ale za chvilku se z té bolesti rodila slast.

Začal přirážet první pomalu a pak zrychloval. Chytil jsem křečovitě prostěradlo a začal zrychleně dýchat a vzdychat. Bylo to úžasné. Větší slast jsem nikdy nezažil. A taky vím, že až to vše skončí. Bude to pro mě trapný. Asi. Jenže chci víc. Víc té slasti.

Nadzvedl jsem trochu boky a přirazil proti Kageyamovi. Kageyama mě chytil trochu víš a vyhodil mě do sedu. Takže jsem seděl na něm. Přitiskl jsem se na jeho hruď, hlavu si položil na jeho rameno, ruce si chytil na jeho zádech a začal se zvedat a dosedávat. Vzdychal jsem, ale trapné, že jsem vzdychal přímo jemu do ucha. Když narazil opět na to místečko, tak jsem se prohl v zádech a s výkřikem jeho jména se udělal na jeho i moje břicho. Podíval jsem se na Kageyamu, který se stále směje a tím mě doslova ztrapňuje ještě víc. Raději jsem si opět položil hlavu na rameno a pokračoval. Kageyama ještě nebyl, takže se na to místečko furt zaměřoval a já opět vzdychal. Vůbec to neovládám.

Líbilo se mi to. A když vzdychá do mého ucha, tak je to ještě víc vzrušující. Ještě párkrát jsem narazil na to místečko a oba jsme se společně udělali. Hinata opět potřísnil naše bříška a já naplnil jeho nitro.

Hinata se o mě opřel víc a uvolnil se. Vzal jsem ho za boky, vystoupil z něj a lehl si. Hinatu jsem přitáhl na sebe a přikryl nás peřinou. Bylo mi jedno, že naše břicha jsou špinavá. Vzal jsem Hinatovu hlavu a políbil ho. ,,Tohle jsou nejlepší narozeniny." Pohladil jsem ho po zádech a položil si hlavu na jeho hlavu. ,,Em....v-všechno nej-jlpší. Nejlepší." Opravil se Hinata a na noze jsem něco ucítil.

Chvíli mi trvalo, než jsem zjistil co to je. Ale prozradila mi to Hinatova tvář a jeho křečovité ruce. Musel jsem se usmát. Hinata byl rudý, jako rajče, měl vykulený oči a pevně mi držel ramena. Hlavu měl položenou na mé hrudi. ,,Nepůjdeme se umýt?" Zeptal jsem se ho a Hinata rychle zakýval hlavou. Odkryl jsem nás a s Hinatou si sedl. *Jak jsem tušil. Z jeho otvoru vytéká moje nadílka.* Řekl jsem si a Hinatu vzal do náruče. Vstal jsem a šel s ním do koupelny. ,,Chceš se osprchovat a nebo se normálně umýt?" Zeptal jsem se ho. ,,Spr-chu." Řekl a já ho tedy postavil do vany. 

Vlezl jsem si tam taky a natočil vlažnou vodu. Vzal jsem do ruky sprchu a oba nás začal mýt na bříšku. Pak jsem otočil Hinatu zády ke mě a strčil do něj jeden prst, abych ho mohl umýt. ,,C-co to d-děláš...??!" Řekl Hinata vyděšeně a já se uchechtl. ,,Čistím tě." Řekl jsem a čistil ho dál.

Hinata párkrát zavzdychal, ale naštěstí se nevzrušil. Vzal jsem ručník a obmotal ho kolem Hinaty, který ho jsem si vzal opět do náruče a šel do pokoje, kde jsem ho položil na postel a přikryl ho. Hned na to jsem šel opět do koupelny, kde jsem si na sebe vzal nový kraťasy. Přišel jsem do pokoje a všechno naše oblečení ze země vzal a šel dát do koupelny, kde jsem je hodil do pračky. *Až ráno zjistí, že je nahý, tak bude asi šílet. A asi mu bude bolet zadek.* Zasmál jsem se a šel do pokoje.

Hinata už spal. Takže jsem si vlezl do postele. Lehl jsem si a tak, abych Hinatu nevzbudil, jsem si ho přitáhl do objetí. Hned na to jsem taky usnul.

The End

Týmová hra ✓ [Yaoi]Kde žijí příběhy. Začni objevovat