8.

1.7K 78 0
                                    

Rebeka

Letudtam a kezeléseket, bevallottam Zsuzsinak a múltat. Sokkal jobban érzem magam, megszabadultam az évek óta hurcolt tehertől. Akartam, hogy tudja az igazságot, ez a minimum. Sokszor eszembe jut a közös időszakunk. Mindig elmosolyodok, mikor bevillan a közös süti készítésünk. Katasztrófa volt a vége, a konyha romokban, a süti ronda lett és még rossz íze is volt. Vajon azóta megtanult sütni-főzni? Nem azért mondtam el neki a múltbéli dolgokat, hogy visszakapjam, hiszen nekem ott van Timi. Csupán jó lenne újra közelebb kerülni egymáshoz. Barátilag! Amikor megláttam a rendelőben megrohantak az emlékek. Legszívesebben odarohantam volna hozzá és átöleltem volna. De ő nagyon ridegen viselkedett velem, mintha nem ismert volna. A kezeléseken álarc mögé bújva voltam jelen, hoztam amit az adott helyzetben elvártak. Egy-két kérdése nagyon felhúzott, de tűrtőztettem magam. Többször kérdezte, hogy mi van velem, miért változtam meg ennyire? Tudtam magamról, hogy megváltoztam, de hogy ennyire?! Azt nem gondoltam volna!

Délután kapok egy üzenetet Melitől, hogy szüksége lenne rám, megoldható-e. Timi nincs itthon, szóval megoldható. Edzőcuccom a kocsiban, szóval haza sem kell mennem. Válaszolok neki, hogy 5 órára ott vagyok a teremben. Közben Betti is ír, hogy estére vacsorázni mennek Adrival meg Zsuzsival, csatlakozom-e. Csak azt tudnám mikor lettek ekkora fene nagy barátok. Válaszolok neki is, hogy desszertre oda tudok érni, mert már elígérkeztem Melinek. Munka után rohanok a terem felé, átöltözöm és megkeresem Melit. Alig bírom felkapkodni magamra a védőfelszerelést ő már támad is. Valaki nagyon felhúzhatta. Figyelmetlen, így bőven én állok jobban. Egy-két ütése igencsak erőteljes, szóval felpörgetem én is magam. Térdünkre támaszkodva lihegünk egymással szemben.

- Végeztél velem? – kérdezem két levegővétel között.

- Igen! Köszi! Életmentő volt!

- Máskor is! – egyenesedek ki. Leállítom a zenét és az öltözőbe indulunk. Ledobom a cuccaimat a földre és megkeresem a telefonom. Timi nem jelentkezett, miért is írt volna?! Úgy el tud merülni a munkába, hogy elfelejt jelentkezni. Bevágom a készüléket a táskámba és Meli után indulok a tusolóba. Elhúzom a zuhanyfüggönyt és már meztelenül lépek be mögé. Magam felé fordítom és követelőzően csókolom meg.

- Nincs dolgod? – kérdezi két csók között.

- Ráér! Most ez kell nekem! Meg neked is! Erre vágyom – húzom magamhoz. Nekilök a tusoló falának és átvette az irányítást felettem.

Miután a tusolóban is lefárasztottuk egymást Melivel felöltözök és a találkozóra indulok. Az étterembe lépve végignézek a termen és kiszúrom őket. Odasétálok hozzájuk, majd megölelem Adrit és Bettit.

- Na lerendeztétek egymást Melivel? – faggat mosolyogva Betti, miután helyet foglaltam Zsuzsi mellett.

- Egy időre igen – kacsintok rá, majd leadom a rendelésemet a pincérnek.

- Ő hívott vagy te?- faggat tovább.

- Ő!

- Értem – bólint Betti és Adri egyszerre, amin jót mosolygok.

- Megint harcoltatok? – kérdezi és óvatosan megsimogatja a felrepedt szemöldököm. Nem vészes seb, alig lehet látni. Szemem sarkából látom Betti és Adri elégedett vigyorát.

- Csak egy kicsit. Most ő volt kibukva – húzódok el tőle. Nem akarok okot adni Adriéknak a kombinálásra.

- Egyszer kinyírjátok egymást – rázza meg a fejét.

- Áh dehogy! Azért figyelünk a másikra! Szóval mit akartál tőlem kérni? – kérdezem, mert ő is rám írt, hogy mindenképp menjek este, mert akar tőlem valamit. Úgy látszik ez egy ilyen nap! Timin kívül mindenki akar tőlem valamit.

- Kocsit akarok venni és én nem igazán értek hozzá. Édesapádnak meg ugye használtautó kereskedése van és ebben szeretném a segítségedet kérni. Hogy egy megbízható embereteknek kéne a telefonszáma, aki segítene kiválasztani a kocsit.

- Majd én segítek! Ez a legkevesebb! Hiszen te is segítettél nekem! – csapok le rá.

- Nem akarlak terhelni! Biztos sok dolgot van!

- Nem terhelsz! Szívesen segítek meg ez ki is kapcsol!

- Rendben – bólint hosszas hallgatás után. Ezek után kifaggatom, hogy milyen kocsira is gondolt. Benzin vagy dízel, felszereltség, van-e valami elképzelése ilyesmi. Elkérem az e-mail címét, hogy odaküldjem el neki az esélyes autókat. Holnap úgyis be akarok menni apuhoz, így legalább összekötöm a kettőt. 

Újra találkozunkWhere stories live. Discover now