,,Konečne posledná krabica."
Povedala som si sama pre seba a s radosťou zalepila veľkú krabicu.Pozrela som sa na svoju prázdnu izbu, boli tu už len prázdne poličky a posteľ. Celá unavená som sa hodila na madrac a odfúkla si.
,,Zlato ty sa nebalíš?"
Vošiel do izby Marcus a zobral prvú krabicu.
,,Už som zbalená."
,,Tvoja skriňa tak nevyzerá."Ukázal na otvorenú skriňu z ktorej veci už aj vypadávali.
,,Bože nie."
Postavila som sa, zobrala ďalšiu prázdnu krabicu a od nervov tam všetky veci nahádzala. Pretriedim to až na byte... snáď.V skrini som našla veľmi ,,nádherné,, kúsky ktoré som radšej hneď vyhodila a ďalej balila.
Zatvorila som poslednú krabicu a zistila že už mi neostala lepiaca páska.
Musela som sa vynájsť a zaviazať to stužkou. Položila som ju vedľa ostatných a podišla k oknu. Marcus nakladal spolu s Tinusom všetky jeho veci. Chcela som ísť pomôcť tak som zobrala najľahšiu krabicu a išla dole.,,Nie nie nie, vráť sa. Vieš že toto robia chalani."
Viki mi zobrala krabicu a poslala do izby. Po chvíľke prišla a ľahla si vedľa mňa na posteľ.
,,Musím ísť kúpiť ešte veci do bytu a hlavne do kuchyne a kúpeľne niečo, ideš so mnou?"
,,Naozaj sa ma to pýtaš? Jasné že idem."Vyšuchtali sme sa z mojej izby a išli do obchodu.
^°^
,,Lis!" Z celej sily ma drgla Viki do ramena.
,,Au, čo robíš?"
,,Ja už viem akú štetku budete mať na záchode."Utekala k výkladu so štetkami na záchod a zobrala ružovú s chlpatou rúčkou.
,,Si normálna?"
,,To musíte mať na záchode."
,,Nie. Keď sa budeš ty niekedy sťahovať s Tinusom kľudne si ju kúp."Zobrala som normálnu a hodila ju do košíka. Viki odutá prišla ku mne a nemienila sa so mnou baviť.
,,Prečo si si ju nechcela kúpiť?"
,,Nebudem kupovať ružovú štetku na záchod s chlpatou rúčkou, nie som sprostá."
,,A chlpatú, ružovú dosku na záchod?"Utekala k ďalšiemu výkladu a ukázala na ňu. Pozrela som sa na ňu s výrazom či to myslí vážne. Radšej išla znovu ku mne.
,,Čo máš s tými ružovými, chlpatými vecami do kúpeľne?"
,,Nič, len by to vyzeralo super."
,,Úplne super."^°^
,,Tadá, tu máš oficiálne prvú večeru v našom novom byte a pochvalu že si to zvládla aj keď si bola moc unavená."
Podal mi cestoviny ktoré rýchlo spravil a sadol si vedľa mňa na našu posteľ, keďže gauč stále nemáme.Zamilovala som si náš poloprázdny byt dosť rýchlo
,,Do riti."
Cestovinu od omáčky som rýchlo zdvihla z postele a už zanechala fľak na plachte.
,,Šikovná si."
Drgla som do neho a všetko z lyžice mu padlo na podušku.
,,Díki, zašpinila si mi podušku."
,,Ja? Tebe to padlo."
,,Ty si ma drgla."
Odložila som jedlo vedľa seba, postavila sa a hrala sa že odchádzam.,,Čo robíš?"
Divne sa na mňa pozrel Marcus snažiac sa vyčistiť si podušku.
,,Prepáčte ale poznáme sa? Bola by som rada ak by ste odišli z môjho bytu."
,,Poznáme sa a dosť dobre."
Postavil sa a objal ma zozadu.
,,Neviem kto ste."
,,Nevadí, hlavne že ja viem kto ste vy."
,,A kto som?"
Zasmiala som sa a pocítila jeho pery na svojom krku.
,,Žena môjho života."Ospravedlňujem sa za chyby.
M.
YOU ARE READING
Ľutujem že som ťa spoznala.✅
Fanfiction,,Prečo si to urobil?" ,,Donútil má otec." Začal plakať.No v momente sa smial. Highest Rating- #1 in Fanfiction (21.4.2018)