Rose: Uyanabildin mi?
Lisa: Ah, evet şuan evdeyim
Rose: Evde misin?
Rose: Hangi ara taburcu edildin???
Lisa: Bu sabah ^^
Rose: Pekâlâ, geliyorum
Lisa: Ne? Buna gerek yok senpai
Rose: Ailenin yurt dışında olduğunu biliyorum
Lisa: Ops
Lisa: Ama, bir şeyim yok
Lisa: Cidden
Lisa: Bir yerim kırılmadı
Lisa: Yürüyebiliyorum ve canım da acımıyor
Rose: Olsun, seni yalnız bırakmak istemiyorum
Lisa: Pekâlâ senpai, teşekkür ederim! ^^
Rose: Jennie ve Jisoo da gelmek istiyorlar, geçmiş olsuna
Lisa: Onlara da teşekkür borçluyum *-*
Rose: Seni seviyorlar, ilk defa bir sevgilim oluyor
Rose: Jennie okulda seni benden başka biriyle daha samimi olduğunu görürse sana 'Uçan Jennie saldırısı fiyuv fiyuv' yapacağını söyledi
Lisa: UÇAN JENNİE SALDIRISI MIIIĞ???
Rose: Evet sjshıshsowjd
Lisa: Kendime not, okulda kimseyle fazla samimi durma
Rose: Yaaa zısısıosjso
Rose: Umm, kapıyı aç
Lisa: Ne?
Rose: Kapı kapı
Lisa: Hangi ara geldin???
Rose: Jisoo Jennie saçını çekip durduğu için arabayı hızlı kullanmak zorunda kaldı
Lisa güldü ve hızla koltuktan kalkıp kapıya doğru koştu. Kapıyı açtığında, merdivenlerin önünde duran Rose ve arkasında Jisoo'nun saçını bozmaya çalışan bir Jennie görmesiyle kahkaha atarak Rose'ye sarıldı.
"Lisa!"
Birkaç saniye sarıldıktan sonra ayrıldılar ve Jennie ile Jisoo'ya baktılar.
"Geçelim mi?"
Jennie en sonunda Jisoo'yu bırakıp "Bana uyar." deyip çapraz gülümsemesini onlara sundu ve Lisa'nın geçmesi için hafifçe kendini çektiği kapıdan içeri girdi.
Jisoo, Lisa'yı başıyla selamlayıp içeri geçti.
Lisa, Rose'yi kolunun altına aldı ve saçını öpüp onu da içeri aldı.
"Burada kendi başına nasıl yaşıyorsun anlatsana biraz? Bu evi yürüyüş sahası olarak kullanabilirim!" dedi Jennie evi süzerken.
Jisoo, Jennie'nin dediklerine gülüp televizyonda oynayan 'My Little Pony' çizgi filmini görünce Lisa'ya döndü.
"Çizgi film izlemeyi sever misin... Um... "
"Ah, Lisa diyebilirsin. Ve evet, çok severim."
Rose, Jennie'nin yanına oturdu ve içi çikolatalarla dolu olan poşeti masaya bıraktı.
Jisoo ile Lisa da karşı koltuğa oturup muhabbet etmeye başladılar.
"Biz aslında... Şu pijama partilerinden yapmayı düşünüyorduk. Sen de katılmak istersin, öyle değil mi Lalice? Yani... Lisa?"
"Ah, tabi! Benim odamda yapabiliriz!"
"Güzel."
"Aburcubur yemeyi severim, hemen gidip biraz alsam iyi olacak."
Lisa yavaşça koltuktan kalkarken Jisoo onu durdurdu ve gülümsedi.
"Ah, hayır buna gerek yok. Rose bunu tahmin edip bir şeyler aldı zaten."
Lisa, Rose'ye bakıp gülümsedi.
"Nereden biliyordun?"
Rose gülümsedi ve "Okulda hep çikolata tıkınıyorsun." dedi. Jennie de onlara katıldı ve "Bu gece size harika rap şarkılar söyleyeceğim!" diye bağırdı. Lisa onun yaptığı gibi elini sıkıp havaya kaldırdı ve "Ben de dans ederim!" dedi. Rose güldü ve "Ben de şarkı söylerim!" dediğinde Jisoo Rose'ye göz kırpıp "Karaoke!" diye bağırdı.
~~~
"İşte, bu yüzden öldüler. İnanın bana böyle olsun istemezdim, fakat... Rose'yi birisi ile fazla yakın gördüğümde kendime hakim olamıyorum ve bir anda... Kontrolü kaybediyorum. Kontrol Lalice'in eline geçtiğinde ise... Hiç iyi şeyler olmuyor."
Kızlar pijamaları ile iki kişilik yatağın etrafına oturmuşlar ve konuşuyorlardı. Daha doğrusu Lisa konuşuyor ve onlar dinliyorlardı.
"Yani, Rose'yi bu vücuda hakim olan iki kişi de seviyor fakat takıntılı bir aşık olan kişi Lalice. Öyle değil mi?" dedi Jennie not defterine bakarak.
"Evet."
"Rose'ye 'senpai' diye seslenen ve ilk mesajı atan ise..."
"Bendim."
Jisoo boğazını temizleyip sordu;
"Lalice hakimiyete geçtiğinde vücutta değişimler oluyor mu? Yani... Lisa değil de Lalice ile konuştuğumuzu anlamamız için bir ipucu."
"Lalice benim gibi, sesini çocuksu bir tona getirmiyor ve kambur yürüyor."
Rose artık konuşulanlardan sıkıldığını belli edercesine müzik çaları açtı.
"Haydi, bu gece bizim gecemiz!"
~~~
Bölümü okumadan geçen olursa keserim, son kısımlar önemliydi :)
Vote vermeyi unutmayın 🌈💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Senpai! |Chaelisa Texting| (Tamamlandı)
Hayran Kurgu*********19: Senpai! *********19: Beni görmezden gelmeyin senpai! Rose: Umm... Peki. Rose: Kimsin?