Baekhyun
Όλο το βράδυ δεν μπόρεσα να κοιμηθώ...σκεφτόμουν το φιλί που μου έδωσε.
Πως θα τον αντικρίσω αν το δω σήμερα;
.
.
.
.
Ετοιμάστηκα να πάω στο μάθημα. Δεν μιλήσαμε με τον Chanyeol για να πάμε μαζί στην αίθουσα.Καθώς έβγαινα είδα τον Kai να βγαίνει από το δωμάτιο του Chanyeol.
B: "Καλημέρα. Τι έκανες στο δωμάτιο του Chanyeol;"K: " Εμ είναι και δικό μου δωμάτιο. Είμαστε συγκάτοικοι δυστυχώς. Μένεις απέναντι;"
Β: "Ναι. Δηλαδή τα χειρότερα που μου έλεγες για τον συγκάτοικο σου εννοούσες τον Chanyeol;"
K: "Ναι."
Β: "Άρα είσαι ερωτευμένος με τον Kyungsoo;"
Χλόμιασε με την ερώτηση μου και έσκυψε το κεφάλι.Κ: "Ναι. Και από ότι κατάλαβα ξέρεις τον Chanyeol;"
B: "Ναι είναι ο πρώτος φίλος που σου έλεγα ότι έκανα εδώ."
Κ: "Κατάλαβα ωραίους φίλους έχεις."
Μου είπε και απομακρύνθηκε.
Με κοίταξε με περιφρόνηση.Έφυγα κι εγώ να πάω στην τάξη μου.
.Τελείωσε το μάθημα και ο Chanyeol δεν ήρθε καθόλου.
Ένιωσα μια ανακούφιση αλλά ανησύχησα και λίγο.
Κι αν λείπει λόγω του φιλιού μας;
.
.
.Πήγα στο κυλικείο για να φάω.
Είδα σε ένα τραπέζι τον Kai να κάθεται και στην άλλη πλευρά τον Chanyeol.
O Chanyeol με χαιρέτησε με δισταγμό. Τον χαιρέτησα από μακριά και αποφάσισα να πάω να κάτσω δίπλα στον Kai.
K: "Πώς και δεν πήγες να κάτσεις δίπλα στον φίλο σου;"
Β: " Και εσύ φίλος μου είσαι. Τι έχεις πάθει και μου μιλάς έτσι;"
Κ: " Δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται να είσαι φίλος με αυτόν τον άνθρωπος; Και άνθρωπο που τον λέω κομπλιμέντο του κάνω."
Β: "Κάθεσαι και μιλάς άσχημα για αυτόν μόνο και μόνο επειδή αυτός που θέλεις προτιμάει να είναι μαζί του. Κοίτα καλύτερα να βελτιώσεις τον εαυτό σου πρώτα αντί να να μισείς τον Chanyeol για κάτι που δεν έχεις."
Κ:"Γιατί τον υπερασπίζεσαι τυφλά ενώ δεν τον ξέρεις καλά;"
Β:" Σε μένα έχει φερθεί πολύ σωστά και είναι φίλος μου;"
YOU ARE READING
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfiction2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...