Chanyeol
Τα λόγια του τα αισθάνθηκα σαν χτύπημα στο πρόσωπο. Το μετάνιωσε. Δεν είναι gay. Δεν έχει λόγο να θέλει να με φιλήσει. Για αυτές τις λίγες ώρες που πίστεψα πως θέλει και ότι θα γινόταν κάτι μεταξύ μας αισθάνθηκα τόσο όμορφα, αλλά τώρα με διέλυσε.
Κατάφερα να συγκρατήσω το χαμόγελο μου στη θέση του. Δεν ήθελα να δείξω στεναχώρια ή να θυμώσω. Θέλω να προσπαθήσω να τον κρατήσω δίπλα μου, έστω σαν φίλο μου. Να τον χάσω τελείως θα είναι χειρότερο.
Όταν μπήκαμε να κάτσουμε στην αίθουσα είδα τον Kihyun και έκατσε μαζί μας. Σκέφτηκα πως θα βοηθούσε και στην αμηχανία που είχε δημιουργηθεί στους δυο μας, ύστερα από την συζήτηση μας. Είναι πολύ συμπαθητικό παιδί και στο πρώτο έτος είχαμε περάσει μαζί πολλές απολαυστικές στιγμές.
Baekhyun
Σε όλο το μάθημα αυτός ο Kihyun καθόταν ανάμεσα μας και έψαχνε ευκαιρίες να ακουμπάει τον Chanyeol. 16 φορές ακούμπησε το μπούτι του και του ψιθύρισε στο αφτί 11 φορές, ενώ συγχρόνως του ακουμπούσε και καλά διακριτικά το στήθος. Ο άλλος φυσικά μια χαρά το χαιρόταν, χωρίς να επηρεαστεί από την στάση που είχα προηγουμένως. Αυτό δεν θα άρεσε στον Kyungsoo και κανονικά πρέπει να τον ενημερώσω αλλά θα το παίξω ανώτερος. Έτσι άραγε θα έπαιζε και μαζί μου ενώ θα έχει με άλλον.
Μετά από δυο ώρες ακούγοντας τα γελάκια τους το μάθημα τελείωσε.
Β: Chanyeol μας περιμένουν τα παιδιά στο καφέ έρχεσαι;
C: Ναι ναι, Kihyun θες να έρθεις;
K: Δυστυχώς τώρα δεν μπορώ. Θέλεις μήπως να τα πούμε το βράδυ όπως παλιά;
C: Ναι.. το δωμάτιο σου είναι ακόμη το ίδιο;
Κ: Ναι θυμάσαι που είναι, σωστά;
C: Φυσικά και θυμάμαι. Θα τα πούμε το βράδυ.
Η ζήλια μου είχε φτάσει στα ύψη. Προχωρούσα όσο πιο γρήγορα μπορούσα για να φτάσουμε στα παιδιά. Τους βρήκαμε και κάτσαμε μαζί τους. Ο Kyungsoo φαινόταν πολύ καλά. Μιλούσε και χαμογελούσε. Μας είπε πως βρήκε επιτέλους δουλειά σε ένα μαγαζί με frozen yogurt και χάρηκε πολύ, γιατί χρειάζεται τα λεφτά. Κάποια στιγμή ένα όμορφο αγόρι, σίγουρα μεγαλύτερο μου, ήρθε να χαιρετήσει τον Kyungsoo και του έδωσε ένα χαρτάκι με τον αριθμό του λέγοντας πως θα περιμένει τηλέφωνο του. Ο Kyungsoo του χαμογέλασε και το κράτησε. Ο Kai έπαιρνε φωτιά , ενώ ο Chanyeol δεν αντέδρασε καθόλου. Δεν άντεξα άλλο και μίλησα.
ESTÁS LEYENDO
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfic2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...