Kyungsoo
Εδώ και 4 ημέρες κλαίω. Δεν έχω βγει από το δωμάτιο μου, δεν πάω στα μαθήματα, δεν πάω για φαγητό, δεν κάνω τίποτα.
Μόνο κλαίω.
Γιατί με παράτησε; Γιατί με άφησε;
Δεν του αρνήθηκα ποτέ τίποτα. Πως γίνεται τόσο καιρό να μην αισθάνθηκε τίποτα για έμενα.... Του ήταν τόσο εύκολο να με διώξει. Δεν αντέχω στη σκέψη πως δεν θα με ακουμπήσει ξανά. Δεν θα αισθανθώ το κορμί του άλλη φορά. Θέλω να τον αγκαλιάσω και να δω πως είναι το φιλί του στα χείλη μου.
Ποτέ δεν μου έδωσε ένα φιλί.
Με έχει ακουμπήσει παντού αλλά ποτέ τα χείλη μας δεν ενώθηκαν για ένα αληθινό φιλί. Ήλπιζα πως με τη στοργή και την υπακοή που του έδειχνα τόσο καιρό θα κέρδιζα και την καρδιά του αλλά προφανώς δεν αισθάνθηκε τίποτα για μένα.
Μόνο για ικανοποίηση με ήθελε και τίποτα άλλο. Δεν αξίζω τίποτα άλλο.
.
.
.
Baekhyun
Έμαθα από τον Kai που είναι το δωμάτιο του Kyungsoo. Από αυτόν ίσως μπορέσω να μάθω πως είναι ο Chanyeol και αν έγινε κάτι.
Πήρα μια βαθιά ανάσα και χτύπησα την πόρτα.
KS: Chanyeol εσύ είσαι;
Περιμένει άραγε τον Chanyeol ;
Η πόρτα άνοιξε κατευθείαν και τον είδα μπροστά μου να με κοιτάει με κατακόκκινα μάτια. Φάνηκε πως πρέπει να έκλαιγε για ώρες.
Μόλις με είδε, το θλιμμένο πρόσωπο του πήρε μία μεγαλύτερη έκφραση απογοήτευσης. Προφανώς και ήθελε να εμφανιστεί ο Chanyeol πίσω από την πόρτα και όχι εγώ.
Β: Εμ εγώ είμαι...Συγγνώμη για την ενόχληση.
Σκούπισε τα δάκρυα του, προσπάθησε να χαμογελάσει και μου μίλησε.
KS: Γεια σου Baekhyun, πέρνα μέσα.
Β: Σε ευχαριστώ. Έχω να σε δω μέρες και σκέφτηκα να περάσω να δω πως είσαι και να συνεννοηθούμε για την εργασία που έχουμε να κάνουμε. Πέρασαν κιόλας τρεις εβδομάδες και δεν κάναμε τίποτα.
KS: Ναι δίκιο έχεις. Το είχα ξεχάσει τελείως. Τι λες για μεθαύριο μετά το μάθημα μας;
Β: Ναι μια χαρά θα ενημερώσω και τον Kai.
KS: Ωραία.
Β: Ξέρεις ήθελα να σε ρωτήσω κάτι ακόμα. Τις τελευταίες μέρες δεν έχω δει τον Chanyeol. Μιλήσατε; Του συνέβη μήπως τίποτα;
Ξαφνικά λύγισε και άρχισαν να τρέχουν δάκρυα από τα μάτια του.
Συνέβη κάτι κακό;
KS: Χωρίσαμε..με α - άφησε. Δεν απαντάει στο τηλέφωνο.
Β: Συγγνώμη δεν το ήξερα.
KS: Δεν πειράζει.
Β: Φεύγω τώρα αν είναι, θα μιλήσουμε.
KS: Καλό σου βράδυ.
.
.
Βγήκα από το δωμάτιο του και άρχισα να κατευθύνομαι προς το δικό μου.
Είμαι κακός. Δεν ξέρω γιατί χάρηκα.
Δεν το πιστεύω πως χάρηκα, ενώ ο Kyungsoo μπροστά μου ήταν τόσο στεναχωρημένος. Τόσο διαλυμένος. Εγώ χάρηκα επειδή δεν είναι πια μαζί.
Εμένα αφού δεν με νοιάζει. Δεν υπάρχει λόγος να μου προκαλεί χαρά αυτό το γεγονός. Δεν με νοιάζει για τα προσωπικά τους.
Ναι δεν με νοιάζει, όμως για τον Kai είναι κάτι σημαντικό.
Πρέπει να πάω να του το πω οπωσδήποτε.
Κατευθύνθηκα τρέχοντας προς το δωμάτιο του και χτύπησα την πόρτα.
Όταν άνοιξε η πόρτα δεν αντίκρισα τον Kai αλλά τον Chanyeol. Είναι και δικό του δωμάτιο αλλά δεν το σκέφτηκα πως μπορεί να ήταν μέσα.
C: Γεια σου Baekhyun!
*
*
*
Διευκρίνηση
Chanyeol: 4o έτος 22 χρονών.
Baekhyun: 1o έτος 19 χρονών.
Kai & Kyungsoo: 2ο έτος 20 χρονών.Ψηφίστε και σχολιάστε!
Τα φιλιά μου!
VOCÊ ESTÁ LENDO
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfic2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...