"Αυτός"

421 53 15
                                    

Baekhyun

Με μόνο λίγες ώρες ύπνου ξύπνησα
για την πρώτη μέρα μαθημάτων.
Μετά το χθεσινό περιστατικό είχα αναστατωθει πολύ, αλλά ευτυχώς μπόρεσα να κοιμηθώ.
Σηκώθηκα έβαλα ένα κολλητό τζίν και μια κοντομάνικη μπλουζα.
Με το πρόγραμμα στο χέρι ξεκίνησα να δω που έχω μάθημα. Μπήκα σε τρία διαφορετικά κτήρια και ακόμα να βρω την αίθουσα. Άρχισε να με πιάνει απελπισία και παράλληλα αρχισα να βηματιζω προς τα πίσω με αποτέλεσμα να πεσω πανω σε κάποιον.

"Συγγνώμη δεν σε είδα" Είπα χωρίς να δω το προσωπο του αγοριου.

"Εσύ" ακουω και κοιτάζω το αγόρι στα μάτια. "Εσύ από χθές" συνέχισε.
Δεν μίλησα έσκυψα το κεφάλι.

Ντραπηκα.

Μπόρεσα να δω το πρόσωπο του από κοντά και ήταν πολυ όμορφος. Φορούσε μια μαύρη φόρμα και μαύρη ζακέτα.
Τη στιγμή που ήμουν έτοιμος να αντιδράσω ξαναμίλησε.
"Με λένε Chanyeol... Συγγνώμη για χθες, συνήθως δεν είμαι τόσο τολμηρός σε άγνωστα άτομα. Είχα πιει, ήταν και η στιγμή κάπως...οπότε καταλαβαίνεις ελπίζω"
Φάνηκε άλλος άνθρωπος σε σχέση με την χθεσινή μας συναντήση. Χαμογελάστος και ευγενικός.
Πρέπει να τον παρεξηγησα.

"Δεν πειράζει" αποκρίθηκα "και εγώ συγγνώμη για τους τρόπους μου. Ήμουν από τον υπνο και άργησα να καταλάβω τι γίνεται. "

" Περασμένα ξεχασμένα αυτά. Ήταν η ευκαιρία να γνωριστούμε. Όμως ακόμα δεν έμαθα το δικό σου όνομα. " Μόλις μου το είπε συνειδητοποίησα πως δεν είχα συστηθεί.

"Με λένε Baekhyun" Είπα γρήγορα

"Χάρηκα πολυ Baekhyun!  Για να δω τι προγραμμα σου...το ίδιο μάθημα έχουμε, παμε μαζί και γρήγορα γιατί αργησαμε"

"Αλήθεια;Τέλεια με σώζεις! Πάμε γρήγορα."

"Χαίρομαι που μπορώ να βοηθάω όμορφα αγόρια σαν εσενα"
Όταν το άκουσα αυτό ντραπηκα και ίσως φάνηκε και από το προσωπο μου.  Μου άρεσε, γιατί με κολακεψε αλλά ελπίζω να μην μου την πέφτει.  Ούτως ή άλλως εμένα οι γυναίκες μου αρέσουν.

Σκεπτόμενος όλα αυτά ούτε κατάλαβα πότε φτάσαμε στην αίθουσα που είχαμε μάθημα. Ο καθηγητής βρισκόταν ήδη μέσα έχοντας αρχίσει το μάθημα με αποτέλεσμα να μας κοιτάξουν όλοι όταν μπήκαμε.
Καθίσαμε πίσω πίσω αγνοώντας τα βλέμματα των υπολοίπων.
Στη διάρκεια όλου του μαθήματος δεν σταματήσαν να μας κοιτάνε και να ψιθυρίζουν. Ήταν φανερό ότι σχολίαζαν εμάς. Ο Chanyeol δεν φαίνονταν να ενοχλείτε.
Κάποια στιγμή τον ρώτησα "Τι ζόρι τραβάνε και μας κοιτάνε έτσι; Έχω κατι μήπως;"

"Αγνόησε τους απλά ζηλευουν" Είπε.

"Ποιον; Εμένα; " Ρώτησα.

"Νομίζουν ότι μου ανήκεις"
Όταν τι άκουσα αυτό θύμωσα απίστευτα πολύ.
"Τι εννοείς; Πως μιλάς έτσι; Εγώ δεν ανήκω σε κανέναν και ποσο μάλλον σε έναν γκέι" Είπα και σηκώθηκα με δύναμη από την καρέκλα να βγω από την τάξη.
.
.
.
.
.

Θα εκτιμούσα πολύ να αφήσετε κάποιο σχόλιο!

Ελπίζω να σας άρεσε!

Master Or Lover? || pcy + bbh✅Onde histórias criam vida. Descubra agora