Baekhyun
Εφόσον λύσαμε την παρεξήγηση μας, αποφασίσαμε να μην πάμε στο μάθημα.
Είχε περάσει η ώρα και δεν είχαμε την όρεξη να μας στραβοκοιτάξει ο καθηγητής ούτε να ακούσουμε τους ψιθύρους των αγενών μαθητών μας."Λοιπόν τι λες; Θες να πάμε καμιά βόλτα;" είπε ο Chanyeol με ένα χαμόγελο. Η χαρά του που δεν θα πηγαίναμε στο μάθημα ήταν ολοφάνερη.
"Πάμε!Βασίζομαι πάνω σου να με πας στα καλύτερα!"
"Καλά θα κάνεις!"
Βγήκαμε από την πανεπιστημιούπολη και περπατήσαμε για λίγα λεπτά μέχρι να φτάσουμε στο κέντρο της πόλης. Μου φαίνεται πολύ ωραία. Αν και μικρή έχει πολλά μαγαζιά. Τα περισσότερα σπίτια είναι μονοκατοικίες σαν και αυτά που βλέπω στις ταινίες. Καμία σχέση με τις τεράστιες πολυκατοικίες της πρωτεύουσας που νιώθεις να σε πνίγουν.
Τις σκέψεις μου αυτές διέκοψε η φωνή του Chanyeol. "Σου αρέσουν τα γλυκά;"
"Με κοροϊδεύεις; Ζω για το φαγητό και κυρίως για τα γλυκά". Απαντώ χωρίς καμία υπερβολή. Λατρεύω το φαΐ.
"Τέλεια τότε. Θα πάμε σε ένα από τα αγαπημένα μου μαγαζιά. Έχει τέλεια milkshakes και τρομερές τεράστιες βάφλες."
"Μου άνοιξες την όρεξη. Πάμε γρήγορα" Αποκρίθηκα με ενθουσιασμό και κατευθυνθήκαμε προς το μαγαζί.
Σε δυο λεπτά φτάσαμε σε έναν μικρό μαγαζάκι. Με το που μπήκαμε ακούστηκε ένα κουδουνάκι. Τι χαριτωμένο. Οι τοίχοι βαμμένοι με παστέλ χρώματα και στολισμένοι με μικρούς πίνακες. Λίγα τραπεζάκια με χρωματιστούς καναπέδες και πολυθρόνες. Τόσο ζεστή ατμόσφαιρα δεν έχω ξανανιώσει σε μέρος που επισκέπτομαι πρώτη φορά. Ακολούθησα τον Chanyeol και κάτσαμε σε ένα καναπέ στη γωνία του μαγαζιού δίπλα στο παράθυρο.
.
.
.
.Chanyeol
Μπήκαμε στο μαγαζί και κάτσαμε στο τραπέζι που μου αρέσει πάντα να κάθομαι.
Από το τρόπο που κοιτάει ο Baekhyun το μέρος φαίνεται να του αρέσει πολύ. Αφού κάτσαμε μας πλησίασε η αγαπημένη μου Κ. Sin χαμογελαστή όπως πάντα." Γεια σας παιδιά.Chanyeol μου, βλέπω έφερες για πρώτη φορά και παρέα μαζί σου."
"Γεια σας Κ. Σιν. Ναι είπα να μοιραστώ αυτή μου την απόλαυση με έναν νέο φίλο, τον Baekhyun."
"Χάρηκα πολύ αγόρι μου. Τι να σας φέρω; Το συνηθισμένο;"
"Ναι και για τους δυο μας." Απάντησα με ενθουσιασμό.
CZYTASZ
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfiction2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...