"Η απομάκρυνση"

277 42 5
                                    

Chanyeol

Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε νωρίς και αποφασίσαμε πως είναι καλύτερο να φύγουμε από το σπίτι των παιδιών και να περάσουμε την πρωτοχρονιά μόνοι μας. Ο Baek δεν ήθελε να μείνουμε και να διακινδυνέψουμε να δούμε κάπου τους γονείς του.

Μας πήγαν τα παιδιά στο σταθμό του τρένου και αναχωρήσαμε με το μεσημεριανό. Όλη μέρα μέχρι να φτάσουμε δεν μιλήσαμε πολύ. Μόνο λίγο για άσχετα πράγματα. Φαινόταν στεναχωρήμενος και δεν ήθελα να τον πιέσω για τίποτα. Με πονάει να τον βλέπω έτσι και να μην μπορώ να κάνω τίποτα για να τον βοηθήσω.

Αν και δεν τόλμησα να του το πω και ούτε το έχω σκοπό, φοβήθηκα πολύ όταν ο πατέρας του μας είδε. Ήξερα πόσο φοβόταν ο Baek το ενδεχόμενο να μάθουν οι γονείς του για εμάς και τρόμαξα μήπως με αφήσει. Σκέφτηκα πως από το φόβο του θα αρνούνταν την αγάπη του για εμένα, θα τους έλεγε ψέματα και θα με χώριζε.

.

.

Μόλις φτάσαμε πήραμε ταξί και πήγαμε στα δωμάτια μας. Όταν ετοιμαζόμασταν να μπούμε στο δωμάτιο του με σταμάτησε.

Β: Πήγαινε καλύτερα στο δικό σου δωμάτιο.

C: Εντάξει. Θες να έρθω το βράδυ τότε;

Β: Είμαι κουρασμένος, καλύτερα όχι.

C: Απλά να ξαπλώσουμε αγκαλίτσα, δεν θέλω να είμαι μόνος.

Β: Εγώ προτιμώ σήμερα να μείνω μόνος.

C: Έλα θέλω να είμαι μαζί σου όλη την ώρα.

Β: Γαμώτο, σου είπα θέλω να μείνω μόνος μου. Γιατί δεν το καταλαβαίνεις.

Πρώτη φορά μου φώναξε έτσι. Θύμωσε μαζί μου, ενώ εγώ απλά ήθελα να ήμαστε μαζί. Σεβάστηκα το πως νιώθει και αποφάσισα να μην το συνεχίσω.

C: Εντάξει αγάπη μου. Τηλεφώνησε μου αύριο αν θελήσεις, μην σε ενοχλήσω εγώ.

Μπήκε στο δωμάτιο του και έκλεισε την πόρτα πίσω του με δύναμη.

Αντί να έρθουμε τώρα πιο κοντά, να με αφήσει να του σταθώ και να τον φροντίσω, αυτός με διώχνει. Δεν θέλω να επιτρέψω να απομακρυνθούμε αλλά δεν γίνεται να τον πιέσω.

Την επόμενη μέρα περίμενα να με πάρει τηλέφωνο αλλά τίποτα. Το βράδυ αποφάσισα να πάω στο δωμάτιο του. Τον βρήκα με κατακόκκινα μάτια να κλαίει και με έδιωξε αμέσως. Δεν με άφησε πάλι να του σταθώ.

Master Or Lover? || pcy + bbh✅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz