"Σου χρωστάω ένα φιλί"

353 45 10
                                    

Chanyeol

Βγήκαμε και κάτσαμε στα παγκάκια κοντά στην είσοδο. Μέχρι να φτάσουμε δεν μίλησε κανείς από τους δυο μας. Ήθελα να τον χτυπήσω τόσο πολύ. Μου κατέστρεψε μια καταπληκτική στιγμή.

C: Τώρα λέγε τι θέλεις και ήρθες να με βρεις τέτοια ώρα.

KS: Θέλω μια χάρη.

C: Ναι αυτό το είπες πριν, αλλά τι ακριβώς θέλεις;

KS: Αύριο έχω γενέθλια και θα ήθελα να περάσουμε μαζί όλη την ημέρα.

C: Όχι ξέχνα το. Γιατί άρχισες τα ίδια; Μια χαρά δεν ήμασταν τις τελευταίες μέρες;

KS: Μια τέτοια μέρα έχω ανάγκη να είμαι μαζί σου και με κανέναν άλλον. Σε παρακαλώ σκέψου το πριν αρνηθείς.

C: Πέρνα την ημέρα με τους γονείς σου, με τους φίλους σου, με οποιοδήποτε άλλον, δεν με νοιάζει, εκτός με εμένα.

KS: Δεν έχω κανέναν άλλον στον κόσμο Chanyeol. Μόνο εσένα.

C: Τι εννοείς; Η οικογένεια σου;

KS: Σε ίδρυμα μεγάλωσα Chanyeol, δεν έχω κανέναν.

C: Δε-δεν το ήξερα. Ξαφνιάστηκα με τα λόγια του. Τον ήξερα από πέρυσι από την πρώτη μέρα που πάτησε στο πανεπιστήμιο αλλά δεν ήξερα τίποτα. Αν το ήξερα ίσως να μην έκανα τίποτα μαζί του.

KS: Μα γιατί ενδιαφέρθηκες ποτέ να μάθεις;

C: Η σχέση μας δεν βασίζονταν ακριβώς στην επικοινωνία.

KS: Εγώ όμως νοιάζομαι για σένα. Ένα χρόνο σε ξέρω και έχω καταλάβει πως κι εσύ είσαι μόνος, δεν χρειαζόταν να μου το πεις. Σε παρατηρούσα. Ποτέ δεν χτύπησε το κινητό σου να σε πάρει η μαμά σου και στις διακοπές δεν έφευγες να πας σπίτι σου. Είδα τις ομοιότητες.

Τι προσπαθεί να κάνει; Να δείξει ότι με νοιάζεται; Να δω ότι είμαστε και οι δυο μόνοι και ταιριάζουμε;

C: Για αυτό ήσουν τόσο απελπισμένα γαντζωμένος πάνω μου; Επειδή δεν είχες τη μαμάκα να σου δείξει αγάπη, είχες ανάγκη να είναι κάποιος δίπλα σου. Τα ίδια σκατά με μένα είσαι. Δεν ξέρεις τι πάει να πει αγάπη σαν κι εμένα. Είσαι μόνος σαν κι εμένα. Και δεν θα μας σώσει κανείς, γιατί δεν ξέρουμε να αγαπάμε. Δεν θα αγαπηθούμε ποτέ από κανέναν.

Του μιλούσα άσχημα, χωρίς λόγο. Δεν ήθελα πραγματικά να τον πληγώσω. Τα έλεγα όλα αυτά για να τα ακούσω εγώ ο ίδιος, για να τα θυμηθώ και να μην παρασύρομαι πως μπορεί ο Baekhyun να αγαπήσει εμένα.

Master Or Lover? || pcy + bbh✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora