Baekhyun
Πέρασαν δύο μέρες και δεν έχω δει ούτε τον Chanyeol ούτε τον Kai.
Με τον Chanyeol δεν έχουμε καν μιλήσει , ενώ ο Kai κοιμάται και βγαίνει μόνος του να περπατήσει και να σκεφτεί όπως λέει.Ανησυχώ γιατί δεν μου εξηγεί τι συνέβη. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι τον απέρριψε το αγόρι που θέλει. Και πάλι όμως τόσο άσχημη διάθεση δεν εξηγείται. Ήξερε ότι οι ελπίδες δεν ήταν με το μέρος του.
Έπρεπε οπωσδήποτε να πείσω τον Kai να συναντηθούμε για να μοιραστεί το πρόβλημα του. Πρώτα όμως αποφάσισα να λύσω την παρεξήγηση με τον Chanyeol.
Είναι ο πρώτος φίλος που έκανα και τον έχω συμπαθήσει πραγματικά. Είναι άδικο να μην τα βρούμε επειδή ανταλλάξαμε κάποιες σκληρές κουβέντες.Ετοιμάστηκα και πήγα με αποφασιστικότητα να του χτυπήσω την πόρτα.
Baekhyun:" Καλησπέρα. Ξέρω ότι είναι λίγο αργά αλλά αν δεν σε πειράζει θέλω να μιλήσουμε."
Chanyeol:" Εμμ...γεια σου. Εντάξει αλλά όχι εδώ κοιμάται ο συγκάτοικος μου."
Baekhyun:" Φυσικά, πάμε μια βόλτα αν είναι."
Κούνησε καταφατικά το κεφάλι του. Μπήκε να πάρει μια ζακέτα και αρχίσαμε να φεύγουμε από τους κοιτώνες. Ήταν πιο σιωπηλός σε σχέση με τις άλλες φορές.
Η αμηχανία ήταν φανερή και στους δύο μας.
Κάποια στιγμή ενώ είχαμε φτάσει σε ένα παγκάκι πίσω από ένα κτήριο ξεφύσηξε δυνατά και γύρισε να με κοίταξε.
Chanyeol:" Ξέρεις κι εγώ ήθελα να σου μιλήσω αλλά ντρεπόμουν μετά από από τον τρόπο που σου μίλησα την τελευταία φορά. Συγγνώμη...δεν ξέρω τι με είχε πιάσει. Δε ήθελα να είμαι σκληρός μαζί σου."
Baekhyun:" Εγώ συγγνώμη.Ήμουν πολύ στεναχωρημένος εκείνη τη μέρα. Μου έλειπε πολύ η Taeyong..και τώρα δηλαδή μου λείπει. Ξέσπασα πάνω σου γιατί με αυτά που μου είπες νόμιζα πως δεν θα μπορούσες να με καταλάβεις. Πρέπει να έχεις περάσει πολύ δύσκολα για να μίλησες και με αυτόν τον τρόπο."
Chanyeol:" Όλοι έχουμε το παρελθόν μας και τα βάσανα μας......................... Εμένα..αυτές τις μέρες μου έλειψες εσύ."
Baekhyun:" Και εγώ σε σκεφτόμουν αρκετά."
Chanyeol:" Πως με σκεφτόσουν δηλαδή;"
Baekhyun:" Την ίδια μέρα κιόλας ήθελα να σου ζητήσω συγγνώμη αλλά ο εγωισμός μου δεν με άφησε. Έτσι σκεφτόμουν πως να στο πω ώστε να με συγχωρέσεις."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfic2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...