"Μου είπε ψέματα"

216 36 5
                                    

Baekhyun

    O Suho πέρασε μια ολόκληρη μέρα να μου στέλνει μηνύματα συγγνώμης για την συμπεριφορά του. Μου μιλούσε πολύ όμορφα και προσπαθούσε να απολογηθεί. Ήταν φανερό πως αισθάνονταν άσχημα, που μαλώσαμε και έφυγα απότομα από το μάθημα μας. Για αυτό το λόγο αποφάσισα να ενδώσω στις συγγνώμες του και να δεχτώ να συνεχίσουμε τα μαθήματα.

   Είχαμε κανονίσει το επόμενο μάθημα μας στο δωμάτιο μου. Όσο τον περίμενα περιποιήθηκα λίγο το ντύσιμο μου και το μαλλί μου.

..

S: Αυτά είναι για σένα. Σαν μια ακόμη συγγνώμη δες το. Μου έδωσε μια υπέροχη ανθοδέσμη με ηλιοτρόπια και ένα κουτί με σοκολατάκια.

Β: Σε ευχαριστώ πολύ.

S: Είσαι πολύ όμορφος σήμερα. Πάντα δηλαδή είσαι, αλλά σήμερα περισσότερο.

Β: Κοίτα, μαζί είμαστε μόνο για να διαβάσουμε, τίποτα περισσότερο.

S: Το ξέρω και δεν θα σε πιέσω ξανά με το τρόπο μου. Θέλω όμως να ξέρεις πως εμένα μου αρέσεις πολύ και δεν μπορώ να το σταματήσω.

Β: Αλήθεια σου αρέσω;

S: Ναι γιατί σου φαίνεται περίεργο;

Β: Δεν ξέρω..πάντως εγώ είμαι με τον Chanyeol.

S: Το ξέρω, όπως επίσης ξέρω ότι δεν είναι καλός για σένα.

Β: Θέλεις να μαλώσουμε για τον ίδιο λόγο πάλι;

S: Όχι, απλά θέλω να σου πω πως, όταν καταλάβεις τη μετριότητα του, εγώ θα είμαι εδώ και θα σε περιμένω.

    Τα λόγια του ακούγονταν τόσο ειλικρινή και τα μάτια του γυάλιζαν, σαν να ήταν έτοιμα να κλάψουν.

Β: Δεν ξέρω τι να σου απαντήσω.

Και έλεγα αλήθεια. Δεν ήξερα ούτε τι έπρεπε ούτε τι ήθελα να πω.

S: Μπορείς να μου κάνεις μια αγκαλιά;

   Χωρίς να του απαντήσω έκατσα πάνω στα πόδια του και έβαλα τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του. Αμέσως ένιωσα τα χέρια του να τυλίγονται γύρω από τη μέση μου, ενώ έκρυψε το κεφάλι του στο λαιμό μου.

S: Μυρίζεις τόσο υπέροχα. Το δέρμα σου μυρίζει υπέροχα. Μυρίζει Baekhyun. Αυτό το άρωμα που λατρεύω.

   Τότε ένιωσα τα χείλη του να ακουμπούν το λαιμό μου και αμέσως τραβήχτηκα μακριά του.

Master Or Lover? || pcy + bbh✅Where stories live. Discover now