Chanyeol
Δεν ήταν μέσα στο δωμάτιο.Άνοιξα τη ντουλάπα του και η υποψία μου ότι έχει φύγει επαληθεύτηκε. Έλειπαν πολλά ρούχα του. Έλειπε η βαλίτσα του.
Με άφησε. Με εγκατέλειψε. Με παράτησε. Δεν με αγαπάει. Κανείς δεν με αγαπάει.
Γιατί με κορόιδεψε έτσι; Φοβόταν χθες να μου το πει και έφυγε κρυφά όσο κοιμόμουν.
Είχα σωριαστεί στο πάτωμα και έκλαιγα, όταν άκουσα τη πόρτα να ανοίγει και είδα τον Baekhyun να τρέχει προς το μέρος μου.
Β: Αγάπη μου, τι έπαθες;
C: Εδώ είσαι; Δεν με άφησες;
Β: Όχι φυσικά.
Τον αγκάλιασα σφιχτά.
C: Σε αγαπώ Baekhyun.
B: Κι εγώ σε αγαπώ.
C: Πού ήσουν; Λείπουν πράγματα σου.
Β: Τα πράγματα μου είναι στη βαλίτσα εκεί. Η βαλίτσα του ήταν δίπλα στη πόρτα και εγώ δεν την είχα δει καν. Και είχα πάει στο δωμάτιο σου να φτιάξω και τη δικιά σου. Φαινόσουν να χρειάζεσαι ύπνο και δεν ήθελα να σε ξυπνήσω.
C: Βαλίτσες;
Β: Δεν πάμε σπίτι μου για διακοπές; Ετοιμάσου σε 1 ώρα φεύγει το τρένο. Έφερα αυτά να βάλεις.
Μου είχε φέρει ρούχα από το δωμάτιο μου ο γλυκός μου. Ένα ανοιχτόχρωμο τζιν και μία μάλλινη μπλε μπλούζα. Δεν μπορούσε να φέρει μια φόρμα και ένα φουτερ;
C: Ναι μωρό μου σε ευχαριστώ πολύ.
Β: Παρακαλώ. Άντε γρήγορα.
.
.Φτάσαμε στην ώρα μας να πάρουμε το τρένο και βρήκαμε δύο θέσεις να κάτσουμε για τις επόμενες δύο ώρες διαδρομής. Καθόμασταν δίπλα δίπλα και έπιανα το χέρι του κλείνοντας το στο δικό μου.
C: Μωρό μου βλέπω ότι δυσκολεύεσαι σχεδόν σε όλες τις κινήσεις σου. Συγγνώμη είσαι ότι έχω δεν θέλω να σε χάσω ποτέ.
Β: Πονάω λίγο είναι η αλήθεια αλλά είμαι έτοιμος να το ξεχάσω. Ας το θεωρήσουμε ένα άσχημο κεφάλαιο σε ένα ολόκληρο βιβλίο. Σε μια τριλογία καλύτερα.
C: Θα φροντίσω τα επόμενα κεφάλαια να είναι υπέροχα... Τους γονείς σου τους προειδοποίησες ότι θα έρθω μαζί σου;
Β: Ναι σε περιμένουν, όμως σαν φίλο μου κανόνισε. Θα προσέχεις τι λες και τι κάνεις όταν είμαστε μαζί τους. Θα κρύψεις ότι είσαι ομοφυλόφιλος και απέφευγε τις συζητήσεις με τον πατέρα μου. Και εννοείτε ξεχνάς σεξ. Φιλιά όποτε θα σου επιτρέπω εγώ. Μπροστά τους δεν θα με ακουμπάς καθόλου.
DU LIEST GERADE
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfiction2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...