Baekhyun
Όταν έφυγε άρχισα να κλαίω. Αργά χωρίς λυγμούς. Τα δάκρυα κυλήσουν στα μάγουλα μου. Δεν κουνιόμουν καθόλου. Πονούσε όλο μου το σώμα.
Νόμιζα πως με εμπιστεύονταν. Τον εκνεύρισα και τον στεναχώρησα πολύ για να φερθεί έτσι.
Ένιωθα σαν σκουπίδι. Ποτέ δεν έχω αισθανθεί τόσο άσχημα, τόσο ξεφτυλισμένος. Εντάξει ήθελε να με χτυπήσει, αλλά ένιωθα πως το έκανε με τόσο μίσος...και μετά γιατί έπρεπε να το κάνει αυτό...με το σεξ δείχναμε την αγάπη μας τόσο καιρό και τώρα το έκανε για να με τιμωρήσει, να με ταπεινώσει.
Ήταν η πιο οδυνυρή εμπειρία της ζωής μου.
Chanyeol
Το επόμενο απόγευμα ο Kai έφυγε. Του είπα μια δικαιολογία ότι ο Baekhyun είχε μια δουλειά και πως θα τον πάρει ο ίδιος τηλέφωνο μετά.
.
.
Μπήκα στο δωμάτιο και είδα τον Baekhyun στο ίδιο ακριβώς σημείο που τον άφησα χθες. Γυμνός, μέσα στις κοκκινήλες, τις γρατζουνιές και τις μελανιές. Λερωμένος από εμένα. Δεν είχε σηκωθεί να κάνει ούτε μπάνιο. Τον πλησίασα και πήγα κοντά στο πρόσωπο του. Έκλαιγε ακόμα.
C: Γιατί είσαι στην ίδια θέση μετά από τόσες ώρες; Γιατί δεν πλύθηκες; Μίλα μου γαμώτο. Θέλεις να με κάνεις να αισθανθώ τύψεις και κάνεις έτσι; Σου άξιζε ότι έγινε για να καταλάβεις τη θέση σου. Πες κάτι. Τον έσμπρωξα αλλά δεν μου μίλησε πάλι. Baekhyun μίλα μου αλλιώς θα σε ξαναχτυπήσω. Δεν αστειεύομαι. Τι να κάνω για να μου μιλήσεις;
Χωρίς να το καταλάβω άρχισα να κλαίω. Άπλωσα το χέρι μου να τον αγκαλιάσω και τότε τον άκουσα να βγάζει μια φωνή πόνου. Τότε κατάλαβα τι είχα κάνει. Τι έκανα στον μόνο άνθρωπο που έχω αγαπήσει. Πήγα να φύγω γεμάτος δάκρυα και τότε τον άκουσα.
Β: Μην φύγεις.
Μόλις τον άκουσα, έτρεξα κατευθείαν δίπλα στο κρεβάτι του.
C: Συγγνώμη αγοράκι μου. Δεν ξέρω γιατί σε χτύπησα τόσο δυνατά.
B: Chanyeol αυτό ήταν κακοποίηση...με βίασες.
Η φωνή του ήταν αδύναμη.
C: Με αγαπάς είπες άρα...άρα όχι δεν ήταν.
Β: Ακόμα και αν δεν το παραδέχεσαι είναι. Έκανες σεξ μαζί μου ενώ βρισκόμουν σε μια κατάσταση που δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για να βοηθήσω τον εαυτό μου.
YOU ARE READING
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfiction2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...