*Ακριβώς η συνέχεια οπότε πρέπει να έχετε διαβάσει το προηγούμενο μέρος.
.
Chanyeol
.
.
C: Kyungsoo ντύσου και φύγε τώρα, αλλιώς θα σε πετάξω έξω έτσι όπως είσαι.
KS: Θα είναι τελευταία φορά στο υπόσχομαι. Εγώ πάντα έκανα ότι ήθελες, δεν μπορείς να μου κάνεις κι εσύ μία φορά το χατίρι;
C: Όχι δεν υπάρχει περίπτωση. Πότε μου δεν σε ανάγκασα να κάνεις κάτι. Ότι κάναμε σου άρεσε.
KS: Ναι έχεις δίκιο, μου άρεσε. Μου άρεσε, γιατί ευχαριστιόσουν εσύ και ήθελα να σε ικανοποιώ.
C: Αυτό είναι δικό σου θέμα. Εγώ ποτέ μου δεν θα σε ανάγκαζα για κάτι, εσύ όμως αυτή τη στιγμή αυτό προσπαθείς. Σου είπα τελειώσαμε. Δεν θέλω να μαλώσουμε κι άλλο, σε παρακαλώ φύγε ήρεμα.
KS: Δώσε μου έστω ένα φιλί, τίποτα παραπάνω.
C: Όχι, γιατί έτσι θα σου δώσω ελπίδες.
KS: Θα είναι για αντίο, στο υπόσχομαι.
C: Όχι. Υπάρχουν άτομα που είναι πιο κατάλληλα για σένα και θα μπορέσουν να σου προσφέρουν όλα αυτά που θέλεις. Εγώ δεν μπορώ. Δεν είναι για εμένα αυτά. Αρκετά παίξαμε.
KS: Για εμένα τίποτα από αυτά δεν ήταν παιχνίδι.
Άρχισε να ντύνεται χωρίς να ξαναπεί κουβέντα και έφυγε.
Ίσως επιτέλους το κατάλαβε. Πέρασα ωραία μαζί του, δεν θέλω να ταλαιπωρείται.
Έκατσα στο κρεβάτι μου και ξεφύσησα. Υπό άλλες συνθήκες δεν θα είχα αφήσει μία ευκαιρία για σεξ να πάει χαμένη. Ο νους μου, όμως είναι στο Baekhyun. Ο στόχος μου είναι να ρίξω αυτόν στον κρεβάτι και πρέπει να τον πετύχω όσο πιο γρήγορα γίνεται για να φύγει επιτέλους από το μυαλό μου.
Έπιασα το αρκουδάκι που μου έδωσε ο Baekhyun πριν λίγο, το τοποθέτησα δίπλα στο μαξιλάρι μου και ξάπλωσα.
C: Καληνύχτα μας Baek.
*
*Baekhyun
Πέρασα πολύ καλύτερα από ότι φανταζόμουν. Είχα πολύ καιρό να διασκεδάσω τόσο. Δεν έκανε καμία κίνηση που δεν ήθελα. Έχει καταλάβει ότι είμαστε φίλοι.
3 ημέρες ακόμα και έρχεται η Taeyong.
Θέλω τόσο να την δω, μου λείπει απίστευτα. Πλέον μιλάμε σπάνια. Πρέπει και αυτή να είναι πολύ απασχολημένη. Όταν έρθει θα αναπληρώσουμε όσο μπορούμε αυτό το διάστημα που είμαστε και θα πούμε όλα μας τα νέα.
BINABASA MO ANG
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfiction2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...