Chanyeol
Έτρεξα αμέσως μέσα και είδα τον Baekhyun μέσα σε ένα λουτρό αίματος.
C: Baekhyun μου;
Τον κούνησα αλλά δεν πήρα καμία απάντηση. Ήταν αναίσθητος και έτρεχε αίμα από τους καρπούς των χεριών του.Κ: Να φωνάξω ασθενοφόρο.
C: Θα καθυστερήσουμε έτσι.
Τύλιξα πρόχειρα τα χέρια του με κάτι πετσέτες και τον πήρα στην αγκαλιά μου. Τον έβαλα στο αμάξι μου και έτρεξα στο νοσοκομείο.
.
.
Μόλις μας είδαν αμέσως ήρθαν νοσηλευτές με ένα φορείο να τον πάρουν. Δεν με άφησαν να είμαι μαζί του και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να περιμένω.Κρατούσα το γράμμα του στα χέρια μου και έκλαιγα..
Με αγαπάει τόσο ώστε να θέλει να πάρει τη ζωή του επειδή τον χώρισα;
Δηλαδή με αγαπάει;
Τον πλήγωσα.
Αν πεθάνει εγώ θα φταίω...αν πεθάνει θα πάω να τον βρω.Μετά από λίγη ώρα ήρθαν ο Kai, ο Kyungsoo και ο Suho. Ο τελευταίος άρπαξε το γράμμα από το χέρι μου και άρχισε να το διαβάζει. Χωρίς να χάνω χρόνο τον έπιασα από την μπλούζα και τον κολλησα στον τοίχο.
C: Γιατί δεν ήσουν μαζί; Γιατί αυτοκτόνησε; Είπες ότι αγαπιέστε, ότι σε αγαπάει..γιατί πήγε να αυτοκτονήσει εξαιτίας μου;
Έκλαιγε και δεν μου απαντούσε τίποτα.
C: Λέγε. Είπες δεν με αγαπάει, ότι του είμαι μόνο ένα βάρος. Λέγε, δεν το είπες;
Του έδωσα μια μπουνιά και έπεσε κάτω.
C: Μίλα γαμώτο.
S: Συγγνώμη, συγγνώμη.
C: Γιατί μας διέλυσες;
S: Τον αγαπάω..εγώ φταίω για όλα. Δεν ήξερα πως θα κάνει κάτι τέτοιο..
.
.
.
Όταν μου εξήγησε το σχέδιο του, ήθελα να τον σκοτώσω αλλά με σταμάτησαν τα παιδιά.Μας είπε τόσα ψέματα για να μας χωρίσει κι εγώ τον άφησα. Εγώ φταίω που πίστεψα αυτά που μου είχε πει..όταν τους είδα όμως στο κρεβάτι δεν μπορούσα να φανταστώ τι κρύβεται από πίσω. Εγώ φταίω που τον πίστεψα.
Έπρεπε να είχα εμπιστευτεί τον Baekhyun και την αγάπη μας. Αν του μιλούσα, τότε δεν θα είχε κάνει κάτι τέτοιο. Και πάλι έκανα το λάθος να πιστέψω αυτόν τον βλάκα και να χωρίσω την αγάπη μου, αλλά συνέχισα τα λάθη όταν αγνόησα το μήνυμα που μου έστειλε νωρίτερα. Πρέπει να ήταν τόσο στεναχωρημένος εκείνη τη στιγμή και εγώ δεν του απάντησα τίποτα. Δεν πήγα στο δωμάτιο του. Αν είχα πάει όλα θα ήταν αλλιώς.
ESTÁS LEYENDO
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfic2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...