Baekhyun
Μετά τον καβγά μου με τον Chanyeol δεν είχα καμία όρεξη να βγω με τα παιδιά. Θα έπρεπε να τους εξηγήσω γιατί και πως μαλώσαμε. Θα καθόντουσαν να το αναλύσουν και ο Kyungsoo θα έπαιρνε σίγουρα το μέρος του Chanyeol. Εγώ το μόνο που ήθελα ήταν να το ξεχάσω. Τόσο την αδιαφορία του, όσο και το πως του μίλησα.
Έστειλα μήνυμα στον Kai ότι δεν θα μπορέσουμε να πάμε μαζί τους κι εγώ αποφάσισα να πάω στην βιβλιοθήκη να ξεχαστώ. Την άλλη εβδομάδα γράφουμε και ένα τεστ οπότε θα είναι ευκαιρία να διαβάσω κιόλας.
..
..
SuhoΚαθόμουν στη βιβλιοθήκη και διάβαζα, όταν είδα τον Baekhyun να περνάει από μπροστά μου και να κάθεται δύο τραπέζια πιο πέρα.
Δεν με είδε καν; Πως γίνεται να με αγνόησε; Κανείς δεν μου το κάνει αυτό. Ίσως είναι βυθισμένος στις σκέψεις του. Αποφάσισα να μας αγοράσω από ένα καφέ και να πάω να του μιλήσω.S: Αυτό για σένα. Έβαλα τον καφέ δίπλα του και σήκωσε απότομα το κεφάλι του να δει ποιος είναι.
Β: Ε σε ευχαριστώ.
S: Να κάτσω;
Β: Διαβάζω τώρα.
S: Κι εγώ για να διαβάσω θα κάτσω. Τράβηξα την καρέκλα δίπλα του και έκατσα. Δεν θα τον αφήσω πάλι να μου ξεγλυστρίσει. Κι εσύ για το τεστ διαβάζεις;
Β: Ναι.
S: Εγώ τα έχω βρει δύσκολα.
Β: Α ναι το έχεις κι εσύ.
S: Ναι μαζί είμαστε, που είχα κάτσει δίπλα σου.
Β: Ναι, θυμάμαι ούτε δυο μέρες πέρασαν.
S: Χαίρομαι που με θυμάσαι. Θέλεις να διαβάσουμε μαζί;
Β: Διαβάζω καλύτερα μόνος μου.
S: Δεν θέλω να σε ενοχλώ, αλλά ξέρεις έλειπα τους προηγούμενους μήνες. Έχω πολλά κενά και κανέναν να με βοηθήσει. Θα το κάνεις εσυ;
Β: Κοίτα δεν ξέρω αν είμαι ο κατάλληλος για αυτό.
S: Σίγουρα αν με βοηθήσεις θα τα πάω καλύτερα από ότι μόνος μου. Βοήθεια από φίλο σε φίλο;
Β: Δεν είσαι φίλος μου. Ξέσπασε σε ένα μικρό γελάκι, ίσως από το ναζί που έβαλα στην τελευταία μου πρόταση.
S: Οκ μπορούμε να δουλέψουμε πάνω σε αυτό. Για αρχή γίνε κάτι σαν δάσκαλος μου, επί πληρωμή φυσικά. Λίγα μαθήματα, 3-4 ίσα ίσα για το τεστ.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfic2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...