Baekhyun
B: Suho μου είπε ψέματα. Γιατί να μου πει ψέματα; Ποιος ήταν αυτός μαζί του;
S: Σε παρακαλώ, μην κλαις. Ηρέμησε.
Εγώ έκλαιγα και ο Suho με συγκρατούσε από τους ώμους, σε μια προσπάθεια να με ηρεμήσει.
Β: Είναι με άλλον.S: Στο είπα ότι είναι πολύ λίγος για σένα. Μην κλαις, δεν αξίζει τα δάκρυα σου.
Β: Με απατάει.
S: Σύνελθε σε παρακαλώ. Εσύ αξίζεις περισσότερα.
Β: Τον αγαπάω.
Μου σκούπισε με το χέρι του κάποια από τα δάκρυα που έτρεχαν από τα μάτια μου.
S: Κι εγώ αγαπάω εσένα. Θα σε βοηθήσω να τον ξεπεράσεις.
Γιατί άρχισε πάλι τα ίδια; Πόσο δύσκολο είναι να καταλάβει ότι δεν αγαπάω αυτόν;
Β: Δεν θέλω να τον ξεπεράσω. Θέλω να πάω να μείνω μόνος μου.
S: Όχι είσαι σε άσχημη κατάσταση για να σε αφήσω.
Β: Δεν θα σου ζητήσω την άδεια, φεύγω.
Δεν τον χρειάζομαι να με νταντεύει. Το μόνο που έχω ανάγκη είναι τον Chanyeol και τη σχέση μας.
Έφυγα τρέχοντας προς στο δωμάτιο μου. Δεν το πιστεύω πως τον έχασα. Αν δεν ήταν κάτι πονηρό αυτό που είδα, δεν θα μου έλεγε ψέματα.
Είναι όλα όσα έχω.
Είναι όλα όσα χρειάζομαι.
Είναι όλα όσα θέλω να έχω.
Δεν θέλω να ζήσω χωρίς αυτόν. Αν είναι να ζήσω μακριά του, προτιμώ να μην ζήσω καθόλου. Ναι καλύτερα, να πεθάνω. Θα απαλλάξω και την οικογένεια μου, από την ντροπή. Κανείς δεν πρόκειται να στεναχωρηθεί, αν χαθώ.
Δεν θα λείψω σε κανέναν.
Έκατσα όλη τη μέρα στο δωμάτιο μου να κλαίω. Ίσως πρέπει να συναντήσω τον Chanyeol, να του μιλήσω και να του δώσω την ευκαιρία να με χωρίσει μπροστά μου, να ακούσω τον λόγο..πως έπαψε να με αγαπά.
Ίσως να τον παρακαλέσω κιόλας. Ας πέσω και στα πατώματα. Δεν με νοιάζει, ας ξεφτιλιστώ.
..
..
..( Επόμενη μέρα)
Chanyeol
Ενώ δούλευα στην καφετέρια, είδα τον Suho να μπαίνει μόνος του και να κάθεται σε ένα τραπέζι. Αναγκαστικά έπρεπε να πάω να του πάρω παραγγελία.
ESTÁS LEYENDO
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfic2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...