"Εγώ είμαι bisexual"

331 46 4
                                    

Υπενθύμιση 

Βaekhyun-- > B

Chanyeol--> C

Kai--> K

Kyungsoo--> KS

Taeyeon-->T

Baekhyun

   Οι επόμενες τρεις μέρες πέρασαν γρήγορα. Ήμουν όλη την ώρα με παρέα είτε με τον Kyungsoo και τον Kai είτε με τον Chanyeol. Δυστυχώς οι τρεις μας δεν βγήκαμε ούτε μια φορά.

   Ο Kyungsoo δεν φαίνεται να έχει ξεπεράσει τον Chanyeol αλλά κάθε μέρα είναι και λίγο καλύτερα. Ο Kai  κάθε μέρα είναι μαζί του και κάθε μέρα δένονται και περισσότερο. Δεν του έχει εξομολογήσει ακόμα την αγάπη του, όμως με τη συμπεριφορά του, του δείχνει πόσο τον νοιάζεται.

   Με τον Chanyeol περνάμε πολύ ωραία και ευτυχώς δεν έκανε ξανά κάτι να με φέρει σε δύσκολη θέση.
.
.
    Σήμερα ξύπνησα νωρίς και μαζί με τον Chanyeol πήγαμε να πάρουμε την Taeyeon από το σιδηροδρομικό σταθμό. Επέμενε να με φέρει ο ίδιος με το αυτοκίνητο του για να μην πληρώνω ταξί.

C: Έχει τόσο κόσμο την βλέπεις;

Β: Ναι ναι να' την! Μωρό μου!

Έτρεξα και την αγκάλιασα!

Β: Μου έλειψες πάρα πολύ!

Τ: Ναι και εμένα.

Β: Από εδώ ο φίλος μου, ο Chanyeol.

C: Χάρηκα πολύ για την γνωριμία! Ο Baekhyun δεν μου είχε πει πόσο όμορφη είσαι.

Τ: Ωω σε ευχαριστώ και ανταποδίδω. Ούτε εγώ ήξερα τι ωραίους φίλους έχει κάνει.  Χάρηκα πολύ.

Ο Chanyeol της φίλησε το χέρι και αυτή του χαμογέλασε

Β: Είμαι όμορφος και για αυτό επιλέγω όμορφους ανθρώπους να κάνω παρέα.
Είπα αστειεύοντας στην προσπάθεια μου να κρύψω την αμηχανία μου.

C: Αυτό σημαίνει δηλαδή ότι με θεωρείς κι εσύ όμορφο. Δεν μου το έχεις ξαναπεί.

 Με κοίταξε με ένα πονηρό χαμόγελο και με έκανε να κοκκινίσω σαν ντομάτα. Γιατί μου το κάνει αυτό;

Master Or Lover? || pcy + bbh✅Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang