Baekhyun
Το επόμενο πρωί είχα κανονίσει συνάντηση με τα παιδιά. Και με τους τρεις. Συναντηθήκαμε στο πάρκο κοντά στη σχολή. Όταν έφτασα βρισκόντουσαν ήδη όλοι εκεί.
Β: Καλημέρα παιδιά.
C: Λοιπόν τι θέλεις να μας πεις;
Β: Συγγνώμη για χθες.
KS: Είναι αλήθεια αυτά που είπε;
Β: Ναι, αλλά.. Ο Kai με διέκοψε.
Κ: Ντρέπεσαι για εμάς;
Β: Όχι φυσικά και όχι, είστε φίλοι μου.
Κ: Δεν μπορώ να πιστέψω πως εσύ κορόιδευες ένα αγόρι και μάλιστα το χτύπησες επειδή σε ήθελε.
Β: Ναι τον κορόιδευα και το έχω μετανιώσει φρικτά. Έχω ωριμάσει. Ήμουν ηλίθιος και οι παρέες μου δεν ήταν οι καλύτερες. Τον χτύπησα γιατί μου την έπεσε άσχημα μέσα στην τουαλέτες, με ακούμπησε και δεν ήθελα. Ξέρω πως έπρεπε να είχα αντιδράσει αλλιώς.
KS: Σε πιστεύω.
Κ: Κι εγώ. Είμαι σίγουρος πως πλέον δεν είσαι έτσι.
Γύρισα να κοιτάξω τον Chanyeol ο οποίος καθόλη τη διάρκεια κοιτούσε το πάτωμα. Μου κούνησε απλά το κεφάλι.
Κ: Σήμερα κανονίσαμε με τον Kyungsoo να πάμε για φαγητό και μετά σινεμά. Συγγνώμη αλλά δεν γουστάρω να ξαναβγώ με την κοπέλα σου.
Β: Πρώην κοπέλα μου. Χθες το βράδυ χωρίσαμε.
KS: Ωχ και πως νιώθεις;
Β: Δεν το περίμενα οπότε είμαι κάπως αλλά θα το ξεπεράσω. Απλά σήμερα θέλω να μείνω μόνος μου.
Κ: Ναι καταλαβαίνουμε. Λοιπόν εμείς φεύγουμε.
C: Πάω κι εγώ.
Β: Chanyeol περίμενε... Μου είσαι θυμωμένος;
C: Όχι. Για ποιο λόγο να είμαι;
Β: Δεν μίλησες σχεδόν καθόλου.
C: Δεν είχα κάτι να πω. Σε άκουγα απλά.
Β: Θα σε απογοήτευσα, σωστά;
C: Όχι αλλά δεν το περίμενα είναι η αλήθεια. Να σε ρωτήσω κάτι και να μου απαντήσεις ειλικρινά;
Β: Ναι πες μου.
C: Όταν σε φίλησα αισθάνθηκες τόσο μεγάλη αηδία που ήθελες να με χτυπήσεις κι εμένα;
Κατευθείαν πήγα κοντά του και του έπιασα το χέρι.
Β: Όχι με σένα δεν ήταν έτσι. Με εσένα ήταν αλλιώς.
C: Δηλαδή;
Β: Δηλαδή μπορεί να μου άρεσε λίγο.
Με κοίταξε ξαφνιασμένος δεν περίμενε τέτοια απάντηση. Τι ίδιο ξαφνιασμένος ήμουν κι εγώ με τον εαυτό μου.
Δεν είχα παραδεχτεί ότι μου άρεσε μέχρι αυτή τη στιγμή.Β: Έλεγα να πάρω μπύρες και να κάτσω στο δωμάτιο μου θα έρθεις;
C: Ναι θα έρθω.
Πήραμε από δύο εξάδες μπύρες ο καθένας και φτάσαμε στο δωμάτιο μου.
Β: Αν δεις ότι μεθάω αγνόησε με μην με σταματήσεις.
C: Εντάξει αλλά με μπύρες δύσκολο.
Β: Μεθάω πολύ εύκολα.
C: Εντάξει τότε δεν θα σταματήσω θα είμαι εδώ να σε προσέχω.
Chanyeol
Με μένα είπε πως ήταν αλλιώς... πως μπορεί να του άρεσε το φιλί μου. Έχω αρχίσει να αισθάνομαι περίεργα προς αυτό το αγόρι. Και εμένα ήταν το δεύτερο άτομο που φιλάω στο στόμα. Έχω κάνει σεξ με πολλούς αλλά πάντα απέφευγα τα φιλιά. Τα θεωρώ σαν μια αληθινή εκδήλωση ότι σου αρέσει κάποιος, ενώ το σεξ σαν μια ευχαρίστηση που μπορείς να νιώσεις με το οποιοδήποτε.
Μου αρέσει άραγε τόσο πολύ;
Καθόμασταν στο δωμάτιο του για ώρες μέχρι να βραδιάσει. Είχε αρχίσει τα ζαλίζεται από τα δύο πρώτα μπουκάλια. Μου μίλησε για το χωρισμό του και πόσο τελικά πουτάνα αποδείχθηκε η Taeyeon. Του είπε πως ήρθε εδώ για τον χωρίσει, του αποκάλυψε πως σχεδόν από την αρχή της σχέσης τους, τον απατούσε αλλά καθόταν μαζί του γιατί στο σχολείο του ήταν δημοφιλής. Του μίλησε άσχημα πολύ άσχημα με αποτέλεσμα ο Baekhyun εκτός από θυμωμένος να είναι και πολύ στεναχωρημένος.
Πληγώνομαι να τον βλέπω έτσι. Πονάει πολύ, σαν να μου σφίγγει κάποιος την καρδιά με το χέρι του. Δεν θέλω να τον πληγώσω κι εγώ.
Όταν βράδιασε αποφασίσαμε να δούμε μία ταινία για να ξεχαστεί και λίγο ο ίδιος. Καθίσαμε στο κρεβάτι του δίπλα-δίπλα. Μέσα σε λίγα λεπτά είχε ακουμπήσει το κεφάλι του στον ώμο μου. Νόμιζα πως κοιμήθηκε, όμως αγκάλιασε το χέρι μου με το δικό του και κατάλαβα πως είναι ξύπνιος. Ένιωσα την ανάσα του στο λαιμό μου και ξαφνικά τα χείλη του.
Β: Chanyeol... θα με φιλήσεις πάλι;
*
Τι θα κάνει άραγε;
*
*
Ελπίζω να σας άρεσε.
Ψηφίστε!
Τα φιλιά μου😘
YOU ARE READING
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfiction2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...