Χριστούγεννα / Smut warning⚠

436 44 9
                                    

  //Τυχόν λάθη, δεν το έλεγξα!  //

Chanyeol

Μόλις τελειώσαμε, έτρεξα πρώτος στο δωμάτιο και άρχισα να μαζεύω τα πράγματα μου.

Baekhyun

Μπήκα στο δωμάτιο και βρήκα τον Chanyeol να φτιάχνει τη βαλίτσα του.

Β: Τι κάνεις; Τι έγινε;

C: Κάνω αυτό που θες. Θα σε αφήσω ήσυχο χωρίς να δημιουργήσω καμία φασαρία, μην ανησυχείς.

Β: Αυτό που θέλω εγώ είναι εσένα δίπλα μου και τίποτα άλλο, όμως εσύ πας να φύγεις χωρίς λόγο.

C: Θες εμένα δίπλα σου; Δηλαδή εγώ τι θα είμαι; Θα με έχεις παράλληλα με την Taeyeon για να μην έχεις μοναξιές όσο σπουδάζεις μακριά; Και μετά τι; Θα με παρατήσεις;

   Πήγα και του έδωσα μια σφιχτή αγκαλιά. Τα δάκρυα που έτρεχαν από τα μάτια του λέγοντας αυτά τα λόγια, τα ένιωθα σαν καρφιά που χτυπάνε τη καρδιά μου. (Τι δραματική Θεέ μου)

Β: Μωρό μου μόνο με εσένα θα είμαι με κανέναν άλλον. Άκουσε με λίγο και μετά βγάλε συμπεράσματα. Εντάξει;

C: Εντάξει, λέγε.

Β: Με την Taeyeon κάναμε μια συμφωνία που συμφέρει και τους δυο μας. Θα λέμε στους γονείς μας πως είμαστε μαζί έτσι έστω να μπορούμε και οι δύο να κινούμαστε ελεύθερα χωρίς να μας ενοχλούν οι γονείς μας.

C: Να σας παντρέψουν θέλουν. Για πόσο θα υποκρίνεστε;

Β: Έχουμε τέσσερα χρόνια μπροστά μας να τελειώσουμε και μετά θα δούμε τι θα κάνουμε. Δεν θα αγχωθώ από τώρα για αυτό. Κατάλαβες τώρα;

C: Ναι κατάλαβα. Τη φίλησες όμως.

Β: Και τι; Θα με χτυπήσεις τώρα πάλι; Έπρεπε να είμαστε πειστικοί.

C: Μην... μην το λες αυτό. Εντάξει κατάλαβα απλά ζήλεψα.

Β: Οκ δεν ήταν ωραίο αυτό με το φιλί, ούτε εμένα φυσικά μου άρεσε, όμως μην πας να βγεις από πάνω και θυμώνεις. Έχεις κάνει πολλά και ακόμα δεν στο ανταπέδωσα.

C: Συγγνώμη εντάξει έβγαλα συμπεράσματα γρήγορα όμως πληγώθηκα από αυτά που έβλεπα να γίνονται μπροστά μου.

Β: Το ξέρω. Έλα στην αγκαλιά μου.

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Master Or Lover? || pcy + bbh✅Where stories live. Discover now