Chanyeol
Μετά το θέαμα που είδα στο δωμάτιο του Baekhyun έτρεξα στο δικό μου και έπεσα κλαίγοντας στο κρεβάτι μου. Πήρα το αρκουδάκι που μου είχε κερδίσει και το αγκάλιασα σφιχτά.
Γιατί μωρό μου; Γιατί; Γιατί δεν σου έφτανα εγώ; Που έκανα λάθος;
Είμαι τόσο άχρηστος που σε έχασα. Δεν μπόρεσα να σε κάνω να με ερωτευτείς για πάντα. Ίσως δεν με ερωτεύτηκες και ποτέ όσο πίστευα.
Δεν ήθελα να πιστέψω όσα μου είπε ο Suho, αλλά μετά από αυτό που είδα διαπίστωσα ότι μου έλεγε αλήθεια. Ήταν μαζί στο κρεβάτι. Έχουν σχέση. Είναι ερωτευμένοι κι εγώ είμαι απλά ένα εμπόδιο που δυσκολεύει την ευτυχία του.
Όπως είπε ο Suho έχει άλλους λόγους να με ανέχεται δίπλα του. Κυρίως επειδή με λυπάται.
Πρέπει να τον χωρίσω και να τον κάνω να με μισήσει. Να μην του αφήσω περιθώριο να αισθανθεί τύψεις και ενοχές. Δεν είναι κακό που βρήκε κάποιον καλύτερο να αγαπήσει. Έχει πολλά λεφτά, είναι δημοφιλής και δεν τον έχει χτυπήσει όπως έχω κάνει εγώ.
..
..Μετά από κάποιες ώρες, μπήκε στο δωμάτιο ο Kai.
K: Επ εδώ είσαι; Δεν είχες ραντεβού στον ψυχολόγο;
C: Είχα αλλά το ακύρωσα και δεν πρόκειται να ξαναπάω.
Κ: Τι; Αφού τα πήγαινες καλά και σου άρεσε.
C: Δεν έχει νόημα πια. Θα χωρίσω με τον Baek.
K: Δεν το πιστεύω ότι το λες εσύ αυτό. Γιατί; Σου έκανε κάτι;
C: Όχι..απλά τον βαρέθηκα. Κατάλαβα πως δεν τον αγαπάω.
Κ: Την αλήθεια θέλω. Τα μάτια σου είναι κατακόκκινα από το κλάμα. Έκανε κάτι με κάποιον άλλον; Με τον Suho;
C: Ο μόνος λόγος είναι ότι δεν μου ταιριάζει να το παίζω καλός. Και το σεξ μόνο με αυτόν είναι βαρετό. Θέλω ποικιλία.
Κ: Δεν καταλαβαίνω γιατί δεν μου λες την αλήθεια; Είμαι φίλος σου.
C: Φίλος μου; Ας γελάσω. Δεν έχω φίλους. Και ξέχνα τον Chanyeol των τελευταίων μηνών. Θα γίνω και πάλι ο παλιός εαυτός μου.
Κ: Τι λες γαμώτο; Σύνελθε. Φαίνεται πως σε έχει πληγώσει και είμαι μαζί σου. Ναι να τον χωρίσεις, μην στεναχωριέσαι άλλο.
Ήρθε στο κρεβάτι και με αγκάλιασε σφιχτά. Δεν άντεξα και ξέσπασα στα κλάματα. Δεν μπόρεσα να τον ξεγελάσω, ελπίζω με τον Baek να τα καταφέρω.
ESTÁS LEYENDO
Master Or Lover? || pcy + bbh✅
Fanfic2018- Πρώτο μου βιβλίο στο Wattpad 🖤 Ο Baekhyun, ένα όμορφο αγόρι αρχίζει τη ζωή του στο πανεπιστήμιο. Εκεί θα γνωρίσει τον Chanyeol, ο οποίος δεν ξέρει πως είναι να αγαπά και να αγαπιέται. Πόσο θα επηρεάσει ο Chanyeol τη ζωή του Baekhyun; Θα την...