"Συγγνώμη"

393 55 21
                                    


Baekhyun

   Έφυγα πολύ νευριασμένος.
Πως τολμάει να μου μιλάει έτσι και για ποιον πουστη λόγω κάθονται και βγάζουν τέτοια ηλίθια συμπεράσματα για εμένα. Επειδή του μίλησα θα νομίζει κιόλας πως είμαι γκέι και μπορεί να μου την πέσει; Κι αν το νομίζουν όλοι αυτό;
    Ακόμα και αν δεν ξέρουν ότι εγώ είμαι straight και σε σχέση, πίστευα πως θα ξέρουν ότι ο chanyeol τα έχει με εκείνο το αγόρι.
Δεν προσπαθούν να το κρύψουν εξάλλου.

Chanyeol
 
   Δεν περίμενα να τον πειράξει τόσο αυτό που είπα και να αντιδράσει έτσι.

   Με έναν γκέι; Επανέλαβα τα λόγια του,  ξανά και ξανά στο μυαλό μου. Ο τρόπος που το είπε, ήταν σαν να έλεγε μια βρισιά.

Μα καλά ομοφοβικός είναι; Δεν τον βρισαμε κιόλας.

Εξάλλου εγώ είμαι bisexual.
Είχα σχέσεις και με κορίτσια.

   Δεν λέω κάποιες οκ με φτιάχνουν, αλλά δεν με ανάβουν όσο ένα κωλαράκι αθώου αγοριου.
Ο καθένας έχει τις ανωμαλίες του και τις προτιμήσεις του.

Μου αρέσει το σεξ.
Ποτέ δεν ντράπηκα γι'αυτό.
   Αυτές τις μέρες πηδάω τον  Kyungsoo, αλλά αρχίζω να τον βαριέμαι.
Δεν λέει να τον παρατήσω χωρίς να έχω βρει τον επόμενο.
   Είναι καλό κατοικίδιο και υπάκουο. Όποτε δεν είναι όσο υπάκουο πρεπει, ξέρω εγώ τον τρόπο να τον συμμορφώνω.

   Αυτός ο καινούριος ο Baekhyun καλό μωράκι φαίνεται και είναι του γούστου μου.

Ίσως θα έπρεπε να διατηρήσω καλή σχέση μαζί του.
Αν με αντιπαθίσει θα είναι πιο δυσκολο να τον ελέγξω και να τον κάνω ότι θέλω.
.
.
.
.
   Βγήκα από την τάξη και έτρεξα πίσω του.  Είχε σταθεί στην άκρη του κτηρίου και φαινόταν αρκετά νευριασμένος.

"Baekhyun" Φώναξα.
Στο άκουσμα του ονόματος του γύρισε  και με κοίταξε.

Το βλέμμα του.
Αυτό το βλέμμα με σκάλωσε.
Είχε θυμό και θλίψη μαζί.

Όχι πουτανάκι δεν θα πέσω στην παγίδα.

Τον πλησίασα.

"Baekhyun συγγνώμη...μια πλάκα έκανα για να σε κάνω να ξεχαστείς που μας κοιτούσαν έτσι...δεν ήξερα ότι θα σε ενοχλήσει τόσο. "

"Ποιον άντρα δεν θα ενοχλούσε μια τέτοια προσβολή εε;" Μου φώναξε και ήρθε πιο κοντά μου.

"Χίλια συγγνώμη πραγματικά είμαι ένας ηλίθιος. Ένας μαλάκας.  Δεν με ξέρεις ακόμη για αυτό με παρεξήγησες. "

"Ακόμη; Γιατί πιστεύεις ότι θα ενδιαφερθώ να σε γνωρίσω;" Με ρώτησε με ειρωνία.

" Μάλλον δεν θέλεις να κάνεις φίλο σου έναν γκέι...καταλαβαίνω, μου το έχουν ξαναπεί "

  Απομακρύνθηκα και πήρα μια στενάχωρη φάτσα σκύβοντας το κεφάλι μου.

Baekhyun

   Όταν είδα το στεναχωρημένο πρόσωπο του κατάλαβα την μαλακία μου.
   Ποτέ δεν θέλω να προσβάλω κανέναν, αλλά, όταν νευριάζω τα χάνω και γίνομαι αγενής.

"Chanyeol...εσύ πρέπει να με συγχωρέσεις..δεν είμαι κανονικά τόσο αγενής και κυρίως δεν είμαι ρατσιστής. Απλά δεν θέλω να νομίζουν για μένα κάτι που δεν ισχύει. Δεν θέλω να μου κολλήσουν ετικέτα ακόμα δεν ήρθα"

"Εντάξει καταλαβαίνω" είπε ο  Chanyeol και είδα πόσο τον είχα στεναχωρήσει με τα λόγια μου.

    Δεν ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο.
Δεν θελω να στεναχωρώ κανέναν.
Είναι γρήγορα να βγάζω συμπεράσματα για αυτόν.
Μπορεί όντως να τον παρεξήγησα.
Τον έσπρωξα λίγο για να με κοιτάξει.

"Άσχετα με το τρόπο που γνωριστήκαμε είσαι το μόνο άτομο που ξέρω μέχρι τώρα, οπότε είμαι αναγκασμένος να μείνω μαζί σου" Είπα αστειεύοντας.

" Εντάξει δεκτό " και μου χαμογέλασε.

"Φίλοι;"

"Φίλοι! " Και δώσαμε τα χέρια.

*
*
*
*
*
*
Ψηφίστε αν σας άρεσε και σχολιάστε ότι θέλετε.

Τα φιλιά μου!

Master Or Lover? || pcy + bbh✅Où les histoires vivent. Découvrez maintenant