Şarkı: Devil In Me/Halsey
-
"Yapmayın!" diye bağırdığımda yüzüme doğru giden eli durdu, yüzü sertleşti ve bakışları derinleşti. O kadar korkmuştum ki... Gözlerim fal taşı gibi açıktı. Nefesimi düzene sokmaya çalışıyordum. Gözümde biriken yaşlar daha fazla dayanamayarak yanağıma doğru süzülmeye başladı. "Niye ağlıyorsun!" diye bana kükrediğinde daha çok ağlamaya başladım. Beni çok korkutuyordu. Bütün vücudum titriyordu. Dengesizlikleri beni alt üst ediyordu. Sadece biraz sevgi istemiştim ama o bana karşılığında şiddet vermişti. Annemi çok özlediğim için biraz fazla hüzünlüydüm sadece ve birisine sarılmak istemiştim. Haklıydı, ne düşünüyordum ki? Ona istediğim gibi sarılabileceğim nereden kafama esmişti ki? Yine de bana vurmasına gerek yoktu veya bana bağırmasına. "Odana git." dediğinde sesi daha sakindi. Tek kelime bile etmeden odama gittim. Güçlükle odamın kapısını kapattıktan sonra kendimi yatağıma attım. Ne kadar uzun süre ağladığımı hatırlamıyordum. Sadece fazla uzun bir süre olduğunu hatırlıyorum.
Kapı usulca açıldı. Yavaşça başımı yastıktan kapıya çevirdim. İçeri girdi, "İyi misin?" Gerçekten, nasıl hissetmemi bekliyordu? Bana vurduğu için her tarafımda morluklar vardı ve bir kaç saat öncesinden buz koymadığım için çok kötü ve acılı bir hal almıştı. Neyse ki en sonunda onu durdurabilmiştim. Dudağımdaki sızı ise muhtemelen dudağım patladığı içindi. Ona öylece baktım. Derin bir nefes aldı, "Soyun." Başımı 'hayır' anlamında salladım. "Sana tekrar vurmamı istemiyorsan soyun." Yutkundum. Soyunmaya başladım. İç çamaşırımı bile çıkardıktan sonra onu sonunda mutlu edebilmiştim. O da soyundu ve üzerime çıktı. "Titriyorsun." dediğinde usulca ona baktım. Ağlamama ramak kalmıştı. Göğüs uçlarımı emmeye başladı. Tavanı sadece öylece seyrediyordum. Dudakları göbeğimden kasıklarıma doğru hareket etmeye başladı. "Durun, lütfen." Neredeyse fısıldamıştım bunu derken. Sesim çıkmıyordu. Dudakları durmayınca, bundan nefret ediyorum, ağlamaya başladım. Dudaklarını çekip bana baktı. Sinirli gözüküyordu. Kükredi, "Bir kerede ağlamasan olmaz!" Korkuyla daha çok titremeye başladım. Yanıma uzandı ve yorganı üzerime örttü. "Uyu biraz." dediğinde "Uyumak istemiyorum." dedim. "Ay, canın çok yanıyor mu?" diye sordu. Gülmemek için kendimi zor tuttum, aslında umrunda bile değildi. Elleri bana doğru uzandığında otomatik olarak kendimi koruma amaçlı kapandım. Elleri saçlarıma gidince yavaşça tekrar aynı pozisyonuma geri döndüm. "Korkma..." dediğinde sesi o kadar sakindi ki bir an için yanımdakinin başkası olduğunu zannettim. Ellerini saçlarımdan çekti. Parmakları hafifçe moraran yerlerimde gezmeye başladı. Kendi eserlerini inceliyordu bir bir. "Özür dilerim Ay." dedi. "Annemi özlediğim için sarılma ihtiyacı duymuştum." dediğimde yüzündeki pişmanlık okunabiliyordu. Elleri tekrardan saçlarıma gitti. Ellerini durdurdum, "Giyineceğim." Belki de ona karşı söylediğim en soğuk şeydi. O da yataktan kalkıp giyinmeye başladı.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÖLE(gay) //ASKIDA
Romance17 yaşındaydım, gençliğimi daha çok yaşayacağımı düşünürken o benim hayatımı çaldı. O benim umutlarımı çaldı. Mutluluklarımı çaldı. 20 yaşındaki bir adam beni parçalara böldü. Beni kullandı. Beni kölesi yaptı, ve en kötüsü de beni ne kadar yıprattığ...