BÖLÜM 6

100 10 2
                                    

Multimedia:Su
Neler olmuştu bu bir hafta içinde öyle? Hayatım bütünüyle değişmişti. Savaş ve ben sevgiliydik. Teşekkürler Allah'ım! Beklediğime değdi. Sonunda bir mucize oldu!
    Arya:"Ablacuğum diyorum ki şimdi Savaş zengin ve eniştem olduğuna göre bebekte üç beş tur atıp millete hava mı atsak?"
-Saçmalama Arya. Zaten beni daha kimin takip ettirdiğini anlayamadım. O Yiğit mevzusu senin söylediğin gibi değil.
Arya:"Su Yiğit bana ezelden beri aşık ve onu terk ettiğim günden beri kendinde değil hayatım."
-Arya canım seni üzmek istemem ama Yiğit seni aldattı. O yüzden bitti ya her şey.
Arya iki parmağını dudaklarımın üzerine koydu ve;
Arya:"Şş! Sakın bunları dışarda birine söyleme minik kuşum. Ben kimseye böyle anlatmadım."
Anın şok verici etkisiyle onaylar bir biçimde kafamı salladım. O sırada kapı çaldı.
ARYA'DAN...
  Tabi ki de Su kapıya bakmaya üşendiğinden kapıya ben baktım. Eniştem olan bey gelmişti.
Savaş:"Naber baldız? Nerde benim hatun? Yukarda mı?"
-Vay be ablam demişti de inanmamıştım. Gerçekten varmışsın!
Savaş:"Ne diyorsun Arya?"
Abööövv bunun hiçbir şeyden haberi yoktu belli ki. Biraz ortalığı karıştırayım o zaman.
-Sen bilmiyor musun? Pardon enişteciğim bir şey dememişim gibi devam edelim.
Savaş:"SÖYLESENE KIZIM!"
Kükredi lan! Önceki hayatında goril miydi neydi yani?
SU'DAN
Savaş gelmiş.😍😍
-Hoşgeldin sevgilim.
Geldiğimi görünce kocaman bir gülümseme belirdi yüzünde. Ne güzel gülüyorsun sen be adam! Allah seni ayırmasın benden!
Savaş:"Hoşbulduk bitanem. Çok özledim seni." dedi ve sarıldı. Kokumu içine çektiğini hissedebiliyordum. Ben de aynı şekilde onun kokusunu ezberliyordum.
Arya'nın öksürük sesiyle kendimize gelmiştim.
Arya:"Bölüyorum ama aile var!"
Savaş:"Su benim bu baldız ne diyor? Gerçekten varmışsın falan diyor? Ne saçmalıyor?"
Aferin Arya! Her şeyi ötmesine ramak kalmış. Ama bence söylemem de bir sakınca yok. Sonuçta artık sevgilim değil mi? SAVAŞ BENİM SEVGİLİM ULEN!
-Aslında bayağı uzun ve eski bir hikaye. Daha doğrusu hayal... Hatta daha doğru bir tabirle mucize denebilir.
Savaş anlamaz gözlerle bana bakıyordu. Tam olayları anlatacak iken Sevda geldi.
-Oo Sevda Hanım yüzünüzü gören cennetlik iyi ki bir sevgiliniz var yani! Resmen unutulduk!
Sevda:"Diyene bak! Şu an kim sevgilisinin yanından ayrılamıyor acaba?"
Sevda böyle söyleyince Savaş beni kendine doğru çekti ve
Savaş:"Tamam be gelmeyin sevgilimin üzerine. Hadi gidin de az vakit geçirelim. Sizi görmeye gelmedim onca yolu."
Aşkım benim yaa!! Allah'ım teşekkür ederim teşekkür ederim!! 😍
Arya:"Beni mi görmeye geldin eniştecuğum? Hayır hayır hayır buna ablam çok üzülür. Lütfen böyle söyleme. Ben de seni çok özledim ama benim minik kuşum buna çok üzülür."
Hepimiz Arya'ya uzaylı görmüş gibi bakıyorduk ki Savaş anlatacağım şeyi unutmamış olmalı ki tekrardan sordu.
Savaş:" Hayat suyum sen ne anlatacaktın bana? Şu Sevda gelince unuttuk."
Sevda:"Aman iyi be yukardayım ben. Çok yorgunum zaten. Şu Savaş gidince geri gelirim. Suratsız şey. Resmen arkadaşımı elimden aldı." dedi Savaş'a bakarak.
-Ben ikinizi de çok seviyorum lütfen konumuza dönelim.
Savaş:"En çok beni seveceksin! Yoksa kimi daha çok seversen vururum onu!"
Etrafa baktığımda Sevda'nın yukarı çıktığını görmüştüm ve bunun verdiği cesaretle
-Tamam en çok seni seveceğim. dedim
Ama Arya'nın orda olduğunu atlamışım.
Arya:"Hani en çok beni sevecektin minik kuşum? Peki geceleri beraber uyurken seni ellemelerimi nasıl unutacaksın? Şimdi ellere mi gidiyorsun yani? Gidişine alışamam gidişine alışamam Su."
-Ay yeter!! Tamam hepinizi çok seviyorum. Şunu anlatayım da kurtulayım. Öncelikle Savaş, ben seni 16 yaşımdan beri tanıyordum. Karşılaşmamız hiçbir şekilde tesadüf değil. Bir mucizeydi. Benim mucizemdi...
diye sözlerime başladım

MUCİZE'MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin