Multimedia:Su ve Arya
O an yaptığı şeyle bütün vücudum kaskatı kesildi. Kalbim göğüs kafesimi patlatırcasına atmaya başladı. BENİ ÖPMÜŞTÜ!! Bir süre sonra kendimi tutamadım ve gözlerim kapandı. Benden ayrıldığında
Savaş:"Çünkü arkadaşlar öpüşmez."
Elimi aldı ve kalbinin üzerine koydu.
Savaş"Çünkü bir insan arkadaşını gördüğünde kalbi böyle atmaz."SAVAŞ'TAN...
İşte tüm bunlara değerdi. Yeniden dünyanın en mutlu adamıydım. Dudaklarını dudaklarımla birleştirdiğimde dünya durmuştu sanki. Sadece o ve ben vardık. Bunu yaptığıma şaşırmıştı fakat sonradan gözlerini kapayıp o da bana teslim olduğunda bu an hiç bitmesin istedim. O benim nefesimdi. Nefessiz yaşayamam diyordum ya hani bu şekilde ölmeyi yaşamaya bin defa tercih ederdim. Elini göğsümün üzerine koyup beni ittirdi. Dudaklarımız birbirinden ayrıldığında şunları söyledim.
-"Çünkü arkadaşlar öpüşmez."
Elini aldım az önce ittirdiği kalbimin üzerine koydum ve devam ettim.
-"Çünkü bir insan arkadaşını gördüğünde kalbi böyle atmaz."
Olayın şokunu atlatamadığı bakışlarından belliydi.
Aniden yediğim tokatla kendine geldiğini anladım.
Su:"SEN NE YAPMAYA ÇALIŞIYORSUN? AMACIN NE? DÜN AYRILIYORSUN ŞİMDİ BENİ ÖPÜYORSUN! BEN SENİN SIKILDIĞINDA BİR KENARA ATTIĞIN İSTEYİNCE TEKRAR OYNADIĞIN OYUNCAĞIN DEĞİLİM SAVAŞ! BİR DAHA SAKIN BANA DOKUNMA!"
SU'DAN...
Ne sanıyordu kendini? Bana yaptıkları yetmedi mi? Daha ne istiyorsun ya! İlk öpücüğümü de almıştı. Hayallerimi yıkmıştı. Hiçbir şey söylemiyordu. Bana bunu yapmasına izin veremem. Yoruldum artık.
-Bana iyi gelmiyorsun Savaş. Uzak kalalım. Benden uzak dur.
Savaş:"Yapamam Su! Az önceki şeyden sonra duramam! Duramıyorum da zaten!"
-NİYE AYRILDIK O ZAMAN? BEN NİYE BU KADAR ACIYI ÇEKTİM? NİYE BÜTÜN HAYALLERİMİ YIKIP ÜSTÜNE BİR DE İLK ÖPÜCÜĞÜMÜ ÇALDIN?
Derin nefes aldım ve devam ettim.
-Savaş ben çok yoruldum. Geçecek sandım ama her şey daha kötü oldu. Bir şey olmuş işte. Neden söylemiyorsun?
Savaş:"Sadece senden ayrılmam gerekiyor. Uzak kalmamız lazım Su ama yapamıyorum. Sebebini sorma."
-İyi peki. Bu sefer yapacağız Savaş. Ben senden uzak kalacağım. Seni içimde bitireceğim.
Gözümden akan bir damla yaşla ağladığımı fark ettim. Ağlamamalıydım. Şimdi olmaz. Onun karşısında güçsüz gözükmemeliydim.
Etrafıma baktığımda herkes film izliyor gibi bizi izliyordu. O sırada Arya bağırdı.
Arya:"Evet tamam kestik! Arkadaşlar kestik!"
Telefonla bizi çekiyordu. Gerizekalı aklınca durumu kurtarmaya çalışıyordu.
Arya:"Savaşcığım o sahnenin tekrarını bir daha alırız sonra. Bir ara okulu kapattırırsın Çetin Bey Amca'yla konuşup öyle çekeriz artık. Yoksa insanlar yanlış anlıyor."
dedi ve göz kırptı. Savaş Arya'ya ne diyon amk malı der gibi bakıyordu. Kafamı iki yana sallayıp hiç umursamadan direkt orayı terk ettim.
SAVAŞ'TAN...
Eve geldiğimde beni kimsenin rahatsız etmemesini söyledim ve yatağa uzandım. Bugün olanları düşündüm. Bir yanım onsuzluktan ölmek üzereyken bugün onu öptüğüm anın hayaliyle ayakta kalmaya çalışıyordum. O anı tekrar hatırladığımda ister istemez bir gülümse oldu yüzümde. Sonra söylediği şeyi hatırladım.
"NİYE BÜTÜN HAYALLERİMİ YIKIP ÜSTÜNE BİR DE İLK ÖPÜCÜĞÜMÜ ÇALDIN?"
Aslında kötü bir cümleydi ama ilk öpücüğünü almıştım. O dudakları ilk ben hissetmiştim! Ve hiçbir şekilde benden başkasının hissetmesine izin veremem! Bu düşünceyle sinirlendim ve her yeri yumruklamak istedim. Nasıl olacak bilmiyorum ama biz yeniden beraber olacaktık. Bu sefer de kimse ayıramayacaktı benden onu! Aşk nasıl bir şeydi böyle? İnsana aynı anda birçok duyguyu hissettirebiliyordu. Acı,üzüntü,mutluluk,huzur,kıskançlık..
Bugün hepsini hissetmiştim bunların. Az kaldı bir tanem. Yakında yine benimle olacaksın. Bu sefer seni bir an bile yanımdan ayırmayacağım.SU'DAN...
Eve geldiğimde Arya daha gelmemişti. Sevda da Koray ile beraberdi zaten. Bugün rezil olmuştuk bütün okula! Of Savaş of! O anları tekrar hatırladığımda elim benden kontrolsüz bir şekilde dudaklarıma gitti. Ardından kalbime gitti. Ne biçim atıyordu öyle? Nasıl unutacağım ben seni? Bu öyle bir histi ki! Hep anlamsız bulurdum. Arkadaşlarım ilk öpüşmelerini anlattığında abarttıklarını düşünürdüm. Üstüne ben bunu sevdiğim adamla yaşamıştım! Bu yandan şanslıydım. Herhangi biriyle de öpüşebilirdim. Kendine gel Su! Savaş'ın sana neler yaptıklarını unutma! Oynuyor işte seninle! Bu kadar mı körüm ben!Akşam olmuştu. Bugünkü derslerimi tekrar edeyim dedim ama aklıma sürekli bugünkü yaşadıklarım geliyordu ve tüm dikkatim dağılıyordu. Sevda aramıştı ve Koray'da kalacağını söylemişti. Arya hala gelmemişti. Nerede kaldı bu kız ya?
Aradığımda açmıyordu. Kapalıydı telefonu. Of Arya! Ne karıştırıyorsun yine acaba?SAVAŞ'TAN...
Su'nun hayaliyle uyuyakalmıştım. Bir gün gerçeğiyle de olacaktı. Sabret Savaş! Sabret!
O an babam aradı ve içimi derin bir korku kapladı.
"Oğlum? Anladığım kadarıyla minik sevgilini yeterince sevmiyorsun. Benim şaka yapmadığımı biliyor olmalıydın çünkü."
-Baba? NE YAPTIN SEN! DEDİĞİNİ YAPTIM İŞTE ONDAN UZAK DURACAKSIN!
"Sana gönderdiğim mesaja bak evlat."
Telefonu beklemeye aldım ve baktığımda bizim bugün Su ile öpüşürken çekilmiş fotoğraflarımız vardı. Allah Kahretsin!
-BABA SAKIN! EĞER ONUN KILINA ZARAR GELİRSE BİR DAHA SANA BABA DEMEM! HİÇBİR ŞEY UMRUMDA OLMAZ DÜNYAYI YAKARIM DUYDUN MU?
"Ben herşeyi bizim için yapıyorum Savaş! Soyadımız için! Senin gereksiz bir hevesin yüzünden yıllardır emek verdiğim hiçbir şeyin mahvolmasına izin vermem!"
Hemen telefonu kapadım ve Su'nun evine gittim. Sevda belki bir şeyler biliyordur. Yolda Sevda'yı arıyordum ama açmıyordu.
Sonunda gelebildim! Hadi be açın şu kapıyı biriniz! Allah'ım ne olur beni onunla sınama! Bana istediğini yap ama beni onunla sınama! Bana onu bağışla!
O an kapıyı açan kişiyle şok geçirdim.
SU'DAN...
Neredeydi bu kız? Endişelenmeye başlamıştım. Kapı çaldığında bir hışımla Arya gelmiştir diye açtım. Tamam Savaş'ı beklemiyordum. Birden üzerime atlayıp bana sıkıca sarıldı.
Savaş:"Teşekkürler Allah'ım! Çok korktum Su! İyisin!" dedi gülümseyerek. Bir yandan da sarılıyorduk. Onu özlemişim. Çok fazla hem de.
-Ben iyiyim Savaş. Ama ne olduğunu anlatacak mısın artık?ARYA'DAN...
Nerdeydim ben? Ne istiyorlardı benden?
Yanımda iki tane izbandot gibi herif vardı.
Kel olana sordum.
-Abi siz birine mi benzettiniz beni acaba? Yani tam olarak niye kaçırıldım?
X:"Büyük patron gelince anlatırsın birazdan derdini."
O kim ya?
Birazdan biri daha gelmişti. Sanırım büyük patron diye bahsettikleri bu adamdı.
Bana baktığında sinirlenmişti.
"LAN SİZ KİMİ KAÇIRDINIZ? BEN SİZE HATA İSTEMİYORUM DEMEDİM Mİ?
X:"Patron sarışın kız dediler bize. Fotoğrafını göstermediler."
"KARDEŞİ LAN BU İT HERİFLER!"
Kardeşi mi? Ablamla ne işleri var bunların ya?
-Ablamla ne işiniz var sizin? Kimsiniz siz?
"Ablanın oğlumdan uzak durması gerekiyordu. Ona küçük bir ders verecektik ama işler istediğimiz gibi gitmedi ufaklık. Yine de problem yok. Kendisi değilse de kardeşi olur."
-Siz Çetin Kıran mısınız? Amca nolur! Nolur ben de mafya olmak istiyorum! Küçüklüğümden beri en büyük hayalim bu benim! Abi ne olur be!Hayır çok mu tuhaf bir şey söylemiştim? Sanki Edis'le evlendim dedim. Aklıma Edis gelince ağlamaya başladım. Sonra aklıma gelen planla gülümsedim.
-Sana bir teklifim var.
"Neymiş?"
-Ablamı kaçırmanıza yardım edeceğim karşılığında ben de sizinle beraber mafya olacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MUCİZE'M
ChickLit"Öncelikle Savaş, ben seni on altı yaşımdan beri tanıyorum. Karşılaşmamız hiçbir şekilde tesadüf değildi. Mucizeydi. Benim mucizemdi." Umut... İnsanın kaybedeceği en son şeydir. Hayat tıpkı söylenildiği gibi mucizelere gebedir ve daha da önemlisi...